Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor!nu baga caldura si temperatura a ajuns la 120 de grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!nu baga caldura si temperatura a ajuns la 120 de grade

    Detin un w210 320 cdi,an 2001.de dimineata am pornit masina si dupa aproximativ 15 minute de mers cu masina temperatura s-a ridicat la 100 de grade,apoi la 120.mentionez ca,cu caldura data la maxim baga rece chiar daca temperatura apei era f.mare.ajutati-ma va rog ca nu mai stiu ce sa ma fac?va multumesc.

  • #2
    Verifica termostatul ca s-ar pute sa fie blocat pe inchis. Numai bine!
    Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

    Comment


    • #3
      Clar ai o problema cu sistemul de racire si cel de incalzire , ok nu disperea se mai intimpla.
      Fi putin atent , in primul rind sistemul de racire e mai important decit cel de incalzire si ca sa functioneze cel de incalzire mai intii trebuie sa rezolvi sistemul de racire .
      Verifica pompa de apa ( cu motorul rece scoti termostatul si dai la cheie sa vezi daca pompeaza) , daca e ok schimbat antigelul ( daca e mai nou de 1 an refolosestel , pina in 2 ani) sper ca ai antigel recomandat de MB daca nu jos cu el, nu folosi inlocuitori schimba termostatul, tot esti acolo, speram ca asta sa rezolvat si temperatura isi revine unde trebuie.
      mai departe ..sistemul de incalzire foloseste o pompa auxiliara se mai cheama si duovalve care e pe undeva pe linga pistonul central de frina , sau rezervorul de lichid de frina , pompa asta functioneaza elecric , verifica primadata daca nu sa ars vre-o siguranta , mai poate fi si senzorul de temp din interiorul masinii dar nu cred , problema e in valva asta care corodeaza cind antigelul se invecheste, desf-o si vezi daca poti sa o cureti sa o eliberezi de coroziune , sint sanse sa se poata repara dar e destul de migaloasa operatiunea, verifica si furtunele, ce mai poti face e sa suflii cu aer comprimat pe furtunele astea care intra in cabina ia-le on ambele directii vezi cum se comporta radiatorul din interior daca se misca lichidul usor , sa nu dea semne de infundat,
      daca mai sint si alte ideii colegii de forum cu exerienta te vor indruma.
      bafta..
      o! si mi-as schimba si nick-ul...
      Last edited by razvy64; 11-20-2011, 11:10 AM.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si cu o saptamana inainte si pompa de apa era dusa.am schimbat-o cu u a noua si problema se remediase.mentionez ca daca porneam masina indiferent ca era motorul rece sau cald nu baga caldura deloc chiar daca apa era la 80,90 de grade iar daca bagam piciorul in masina putin incepea sa bage aer cald.cum incetineam baga din nou rece si tot asa.la termostat ma gandesc si eu ca pompa este noua.am pus mana pe radiator si cu toate ca temperatura apei era la 120 de grade el era rece.Multumesc pentru ajutor.astept si alte pareri.

        Comment


        • #5
          TERMOSTATUL !!! Nu o mai lugi, asta era primul lucru care trebuia facu, daca nu se remediaza vi si ne spui . . . Bafta

          Comment


          • #6
            Originally posted by alex.marian View Post
            TERMOSTATUL !!! Nu o mai lugi, asta era primul lucru care trebuia facu, daca nu se remediaza vi si ne spui . . . Bafta
            Asta fac maine la prima ora ca nu mai am somn de suparare ca e stricat ochiosu meu.

            Comment


            • #7
              Razvan,am schimbat termostatul,nu imi mai urca apa,pompa de apa este noua si functioneaza in schimb caldura nu baga deloc chiar daca temperatura ajunge la 90 de grade.in schimb daca merg cu ea si bag accelerez mai tare aud cum vine apa pe circuit in interiorul bordului si imi baga caldura,cum incetinesc incepe sa bage rece si tot asa.ce sa fie?

              Comment


              • #8
                Verifica la un service daca ai presiune la lichidul de la instalatia de climatizare.E posibil ca,compresorul de clima sa nu bage cald/rece daca nu ai presiune sau daca lichidul ala verde numit si freohn e invechit.Dupa un anumit timp acesta se inlocuieste din butelia aia.

                Comment


                • #9
                  Cu caldura sunt cam trei posibilitati:

                  1Duoventilul nu mai deschide circuitul si apa calda nu trece si prin radiatorul din habitaclu

                  2 Radiator habitaclu infundat

                  3Pompa de recirculare dusa,dar in mers ar fi trebuit sa iti bage pompa de apa a masinii mai ales la turatii mari deci mai sigur una din cele doua de sus.

                  Ce as face eu in prima faza as cauta duoventilul l-as desface si as scoate conurile alea din el,asa ar fi pe direct si teoretic tre sa bage caldura.Dc tot nu baga e de vina radiatorul cel mai sigur e infundat dar nu te impacienta ca se desfunda si ala in cateva ore de munca

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sorinvuta View Post
                    Cu caldura sunt cam trei posibilitati:

                    1Duoventilul nu mai deschide circuitul si apa calda nu trece si prin radiatorul din habitaclu

                    2 Radiator habitaclu infundat

                    3Pompa de recirculare dusa,dar in mers ar fi trebuit sa iti bage pompa de apa a masinii mai ales la turatii mari deci mai sigur una din cele doua de sus.

                    Ce as face eu in prima faza as cauta duoventilul l-as desface si as scoate conurile alea din el,asa ar fi pe direct si teoretic tre sa bage caldura.Dc tot nu baga e de vina radiatorul cel mai sigur e infundat dar nu te impacienta ca se desfunda si ala in cateva ore de munca
                    Ideea este ca atunci cand bag piciorul in ea aud apa cum circula putin in interiorul bordului pe la gurile de aerisire si imediat baga si caldura.ma gandesc,nu o fii aerisita bine?pe unde se face aerisirea?o sa iau in calcul si cele spuse de tine.maine voi verifica.

                    Comment


                    • #11
                      Pai teoretic se aeriseste singura....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sorinvuta View Post
                        Pai teoretic se aeriseste singura....
                        Stiu asta dar am fost la service si toti au zis ca gata ca e garnitura de chiulasa.eu stiu ca daca ar fii garnitura de chiulasa ar creste nivelul de ulei,motorul nu ar mai merge bine,s-ar cunoaste la evacuare...sunt mai multe cauze.nu stiu ce sa mai cred.nelamurirea mea asta este.temperatura imi sta normal,nici nu trece de 90 de grade ca imediat scade la 85,87 grade.daca pornesc motorul sinde exemplu il las sa ajunga la temperatura optima caldura nu baga neam insa daca plec cu ea de loc si bag piciorul putin in ea se aude apa cum trece pe conducte in interiorul bordulul in dreptul gurilor de aerisire si baga caldura si cum incetinesc iarasi baga rece.termostat nou,pompa apa nou,antigel schimbat.

                        Comment


                        • #13
                          Pervertule ,, tu ai citit ce am sccris mai devreme la postul #3 ?
                          , ti-a scris si Sorin care sint simptomele , pune mina si verifica ce ti-am spus nu mai trage cu urechea pe gurile de aer :)

                          Comment


                          • #14
                            Deci hai sa zicem prin absurd ca ti-a impuscat garnitura de la chiulasa,in principiu nu o sa iti bage apa in ulei ci ulei in apa pentru ca presiunea apei in motor e mult mai mica ca presiunea uleiului,poti verifica vasul de expansiune si daca ai mazga din aia pe buson inseamna ca iti tre alta garnitura,oricum ai sa vezi ulei in apa daca e ceva.
                            Dar chiar si cu garnitura puscata caldura trebuia sa iti bage,de aceea tind sa cred ca ai radiatorul infundat(cel din habitaclu)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sorinvuta View Post
                              Deci hai sa zicem prin absurd ca ti-a impuscat garnitura de la chiulasa,in principiu nu o sa iti bage apa in ulei ci ulei in apa pentru ca presiunea apei in motor e mult mai mica ca presiunea uleiului,poti verifica vasul de expansiune si daca ai mazga din aia pe buson inseamna ca iti tre alta garnitura,oricum ai sa vezi ulei in apa daca e ceva.
                              Dar chiar si cu garnitura puscata caldura trebuia sa iti bage,de aceea tind sa cred ca ai radiatorul infundat(cel din habitaclu)
                              Garnitura de chiulasa impuscata.ma apuc de ea vineri sa demontez,sa masor chiulasa sa vad daca trebuie rectificata si asta este.multumesc tuturor celor care au raspuns si revin dupa ce rezolv problema cu vesti.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF