Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!nu baga caldura si temperatura a ajuns la 120 de grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ) Bai nene, ce lagatura are garnitura de chiuloasa cu faptul ca nu baga caldura in habitaclu ? Problema se afla pe circuitul apei inspre calorifer, dupa pompa auxiliara, mai in sus se gasesc 2 robineti care deschid si inchid apa calda ( cum era la batrana Dacie, de trebuia deshis cu patentul cand venea sezonul rece si trebuia sa dai drumul la caldura ). Sunt 2 cilindri asezati in pozitie verticala sus in partea stanga cum te uiti la motor. Schimba-i sau vezi starea lor si ai sa ai caldura.

    Comment


    • #17
      Aici il gasesti
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Trebuia sa-i dati toti cu garnitura de chiulasa, poate asa se apuca de desfacut ventilul de caldura intai.
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #19
          Originally posted by mihaif78 View Post
          Aici il gasesti
          Cum se verifica? Ceva idei? Am observat si eu ca desi apa imi urca catre 90 de grade nu mai baga caldura. Tre sa mentionez ca masina a stat nepornita vreo 2 saptamani, iar, furtunurile, toate care tin de apa erau calde cand apa a fost catre 90 de grade, plus ca aveam gheata in sistem cand am pornit-o, probabil ca temperatura lichidului nu corespundea cu cea de afara. Am completat cu antigel si am pornit masina. Inca odata, toate furtunurile imi erau calde, inclusiv cele din spatele motorului. Deci, cum se verifica?

          Comment


          • #20
            Eu am avut aceiasi problema cu caldura. Ieri am demontat duoventilul si pompa de recirculare. Nu stiu cum e duoventilul la W210 dar la W126 are o mufa cu 4 pini - 2 pentru un ventil si ceilalti 2 pentru celalalt. Am probat cu 2 fire +- separat pe fiecare pereche de pini.Daca ventilele incep sa tacane asta inseamna ca functioneaza si nu-s arse. Am trecut la pompa de recirculare. Are si ea tot 2 pini si la fel se probeaza. Pompa mea era blocata si in momentul in care schimbam pe treapta a doua se racea foarte repede caloriferul. Am deblocat pompa si apoi am spalat caloriferul presiune de apa. M-am speriat de ce am putut sa scot de acolo. Am montat totul la loc, am completat cu antigel si acum face caldura perfect. "Puteti vedea..."
            Attached Files
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Leo View Post
              Eu am avut aceiasi problema cu caldura. Ieri am demontat duoventilul si pompa de recirculare. Nu stiu cum e duoventilul la W210 dar la W126 are o mufa cu 4 pini - 2 pentru un ventil si ceilalti 2 pentru celalalt. Am probat cu 2 fire +- separat pe fiecare pereche de pini.Daca ventilele incep sa tacane asta inseamna ca functioneaza si nu-s arse. Am trecut la pompa de recirculare. Are si ea tot 2 pini si la fel se probeaza. Pompa mea era blocata si in momentul in care schimbam pe treapta a doua se racea foarte repede caloriferul. Am deblocat pompa si apoi am spalat caloriferul presiune de apa. M-am speriat de ce am putut sa scot de acolo. Am montat totul la loc, am completat cu antigel si acum face caldura perfect. "Puteti vedea..."
              Ptui, tutzi Calgonu si alte substante de desfundat.... Si mie imi era apa extraordinar de murdaara, dar am zis ca asa e normal... Il umplu cu calgon... s-apoi ii fac schimbul de antigel, mai mult ca sigur s-o fii infundat din cauza depunerilor. Am uitat sa mentionez, cand am pornit motorul, a iesit aburi de la duoventilul ala mentionat in poza mai sus, plus eu am incalzire electrica auziliara, la fel si de acolo aburi, dar s-a incalzit futunul in 15 secunde si langa duoventil si langa aialalta chestie care e pe aceelasi furtun, dar e in spatele farului stg pe lonnjeron. S-o fii bulit acuma duoventilul tinand cont ca s-a incalzit apa in aprox 15 sec?? Are altcineva si alte solutii?
              Multam~!

              Comment


              • #22
                Antigelul are și rol de ungere pentru pompa de apă. Nu știu cât de bine ai făcut tu că ai băgat calgon în antigel Multă baftă!
                ...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Antigelul are și rol de ungere pentru pompa de apă. Nu știu cât de bine ai făcut tu că ai băgat calgon în antigel Multă baftă!
                  In continuare nu am caldura...Cred ca s-a blocat duoventilul, pentru ca azi nu s-a mai incalzit la fel furtunele cu incalzirea auxiliara...prima parte s-a incalzit dar la duolventil nu. Apropo, cum se poate verifica daca nu cumva nu am caldura din cauza radiatorului interior/? In caz ca e blocat/infundat, cum se poate debloca fara sa dau il dau jos de pe masina? Ar merge ceva sub presiune, sau vreo substanta care sa desfunde?

                  Luxian, glumeam cu Calgonu... desi tre sa mentionez ca m-am gandit serios la acest lucru...
                  Bafta!

                  Comment


                  • #24
                    Încearcă să desfaci furtunele de la duoventilul ăla, și vezi dacă bagi apă/aer cu presiune pe acolo dacă se iese pe cealaltă parte.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      Problema s-a rezolvat in felul urmator:Am aerisit,am verificat tot ce se putea si pana la urma am dat jos chiulasa si surpriza...era facuta zdrente,fisurata in mai multe locuri.Dupa incercari nereusite de a gasi o chiulasa in firea ei am ajuns sa dau de colegul nostru cristian si ii fac si putina reclama,este singurul care reconditioneaza galerii de admisie.am plecat la iasi unde am demontat un motor de w211 din 2005 cu 105000.km.era absolut ca noua chiulasa.am luat-o impreuna cu rampa si singura modificare a fost sa dau gauri noi pentru pompa de inalte fiind diferit modelul acesteia.deci,se potriveste chiulasa de pe w211 pe w210 cu modificarea respectiva.motorul merge perfect,caldura baga de rupe.va multumesc si cu ocazia asta rog moderatorul sa inchida acest topic,

                      Comment


                      • #26
                        Termostat firma Calorstat, Wales. Sunt bune? Păreri.

                        Comment


                        • #27
                          Probabil Wahler ai vrut sa scrii. Vin pe original numai ca au pe ele steaua. Cumpara cu incredere, in jur de 190 lei.

                          Comment


                          • #28
                            Mersi, în Târgoviște am găsit la 166 lei.

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic Behr, ala vine pe original. Tot p-acolo ca bani.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                Nu, Behr aici costă 270. Apropo, la un service miau dat preț montare 108 ron, la altul 65 ron. Diferența este cam mare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF