Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!nu baga caldura si temperatura a ajuns la 120 de grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!nu baga caldura si temperatura a ajuns la 120 de grade

    Detin un w210 320 cdi,an 2001.de dimineata am pornit masina si dupa aproximativ 15 minute de mers cu masina temperatura s-a ridicat la 100 de grade,apoi la 120.mentionez ca,cu caldura data la maxim baga rece chiar daca temperatura apei era f.mare.ajutati-ma va rog ca nu mai stiu ce sa ma fac?va multumesc.

  • #2
    Verifica termostatul ca s-ar pute sa fie blocat pe inchis. Numai bine!
    Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

    Comment


    • #3
      Clar ai o problema cu sistemul de racire si cel de incalzire , ok nu disperea se mai intimpla.
      Fi putin atent , in primul rind sistemul de racire e mai important decit cel de incalzire si ca sa functioneze cel de incalzire mai intii trebuie sa rezolvi sistemul de racire .
      Verifica pompa de apa ( cu motorul rece scoti termostatul si dai la cheie sa vezi daca pompeaza) , daca e ok schimbat antigelul ( daca e mai nou de 1 an refolosestel , pina in 2 ani) sper ca ai antigel recomandat de MB daca nu jos cu el, nu folosi inlocuitori schimba termostatul, tot esti acolo, speram ca asta sa rezolvat si temperatura isi revine unde trebuie.
      mai departe ..sistemul de incalzire foloseste o pompa auxiliara se mai cheama si duovalve care e pe undeva pe linga pistonul central de frina , sau rezervorul de lichid de frina , pompa asta functioneaza elecric , verifica primadata daca nu sa ars vre-o siguranta , mai poate fi si senzorul de temp din interiorul masinii dar nu cred , problema e in valva asta care corodeaza cind antigelul se invecheste, desf-o si vezi daca poti sa o cureti sa o eliberezi de coroziune , sint sanse sa se poata repara dar e destul de migaloasa operatiunea, verifica si furtunele, ce mai poti face e sa suflii cu aer comprimat pe furtunele astea care intra in cabina ia-le on ambele directii vezi cum se comporta radiatorul din interior daca se misca lichidul usor , sa nu dea semne de infundat,
      daca mai sint si alte ideii colegii de forum cu exerienta te vor indruma.
      bafta..
      o! si mi-as schimba si nick-ul...
      Last edited by razvy64; 11-20-2011, 11:10 AM.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si cu o saptamana inainte si pompa de apa era dusa.am schimbat-o cu u a noua si problema se remediase.mentionez ca daca porneam masina indiferent ca era motorul rece sau cald nu baga caldura deloc chiar daca apa era la 80,90 de grade iar daca bagam piciorul in masina putin incepea sa bage aer cald.cum incetineam baga din nou rece si tot asa.la termostat ma gandesc si eu ca pompa este noua.am pus mana pe radiator si cu toate ca temperatura apei era la 120 de grade el era rece.Multumesc pentru ajutor.astept si alte pareri.

        Comment


        • #5
          TERMOSTATUL !!! Nu o mai lugi, asta era primul lucru care trebuia facu, daca nu se remediaza vi si ne spui . . . Bafta

          Comment


          • #6
            Originally posted by alex.marian View Post
            TERMOSTATUL !!! Nu o mai lugi, asta era primul lucru care trebuia facu, daca nu se remediaza vi si ne spui . . . Bafta
            Asta fac maine la prima ora ca nu mai am somn de suparare ca e stricat ochiosu meu.

            Comment


            • #7
              Razvan,am schimbat termostatul,nu imi mai urca apa,pompa de apa este noua si functioneaza in schimb caldura nu baga deloc chiar daca temperatura ajunge la 90 de grade.in schimb daca merg cu ea si bag accelerez mai tare aud cum vine apa pe circuit in interiorul bordului si imi baga caldura,cum incetinesc incepe sa bage rece si tot asa.ce sa fie?

              Comment


              • #8
                Verifica la un service daca ai presiune la lichidul de la instalatia de climatizare.E posibil ca,compresorul de clima sa nu bage cald/rece daca nu ai presiune sau daca lichidul ala verde numit si freohn e invechit.Dupa un anumit timp acesta se inlocuieste din butelia aia.

                Comment


                • #9
                  Cu caldura sunt cam trei posibilitati:

                  1Duoventilul nu mai deschide circuitul si apa calda nu trece si prin radiatorul din habitaclu

                  2 Radiator habitaclu infundat

                  3Pompa de recirculare dusa,dar in mers ar fi trebuit sa iti bage pompa de apa a masinii mai ales la turatii mari deci mai sigur una din cele doua de sus.

                  Ce as face eu in prima faza as cauta duoventilul l-as desface si as scoate conurile alea din el,asa ar fi pe direct si teoretic tre sa bage caldura.Dc tot nu baga e de vina radiatorul cel mai sigur e infundat dar nu te impacienta ca se desfunda si ala in cateva ore de munca

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sorinvuta View Post
                    Cu caldura sunt cam trei posibilitati:

                    1Duoventilul nu mai deschide circuitul si apa calda nu trece si prin radiatorul din habitaclu

                    2 Radiator habitaclu infundat

                    3Pompa de recirculare dusa,dar in mers ar fi trebuit sa iti bage pompa de apa a masinii mai ales la turatii mari deci mai sigur una din cele doua de sus.

                    Ce as face eu in prima faza as cauta duoventilul l-as desface si as scoate conurile alea din el,asa ar fi pe direct si teoretic tre sa bage caldura.Dc tot nu baga e de vina radiatorul cel mai sigur e infundat dar nu te impacienta ca se desfunda si ala in cateva ore de munca
                    Ideea este ca atunci cand bag piciorul in ea aud apa cum circula putin in interiorul bordului pe la gurile de aerisire si imediat baga si caldura.ma gandesc,nu o fii aerisita bine?pe unde se face aerisirea?o sa iau in calcul si cele spuse de tine.maine voi verifica.

                    Comment


                    • #11
                      Pai teoretic se aeriseste singura....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sorinvuta View Post
                        Pai teoretic se aeriseste singura....
                        Stiu asta dar am fost la service si toti au zis ca gata ca e garnitura de chiulasa.eu stiu ca daca ar fii garnitura de chiulasa ar creste nivelul de ulei,motorul nu ar mai merge bine,s-ar cunoaste la evacuare...sunt mai multe cauze.nu stiu ce sa mai cred.nelamurirea mea asta este.temperatura imi sta normal,nici nu trece de 90 de grade ca imediat scade la 85,87 grade.daca pornesc motorul sinde exemplu il las sa ajunga la temperatura optima caldura nu baga neam insa daca plec cu ea de loc si bag piciorul putin in ea se aude apa cum trece pe conducte in interiorul bordulul in dreptul gurilor de aerisire si baga caldura si cum incetinesc iarasi baga rece.termostat nou,pompa apa nou,antigel schimbat.

                        Comment


                        • #13
                          Pervertule ,, tu ai citit ce am sccris mai devreme la postul #3 ?
                          , ti-a scris si Sorin care sint simptomele , pune mina si verifica ce ti-am spus nu mai trage cu urechea pe gurile de aer :)

                          Comment


                          • #14
                            Deci hai sa zicem prin absurd ca ti-a impuscat garnitura de la chiulasa,in principiu nu o sa iti bage apa in ulei ci ulei in apa pentru ca presiunea apei in motor e mult mai mica ca presiunea uleiului,poti verifica vasul de expansiune si daca ai mazga din aia pe buson inseamna ca iti tre alta garnitura,oricum ai sa vezi ulei in apa daca e ceva.
                            Dar chiar si cu garnitura puscata caldura trebuia sa iti bage,de aceea tind sa cred ca ai radiatorul infundat(cel din habitaclu)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sorinvuta View Post
                              Deci hai sa zicem prin absurd ca ti-a impuscat garnitura de la chiulasa,in principiu nu o sa iti bage apa in ulei ci ulei in apa pentru ca presiunea apei in motor e mult mai mica ca presiunea uleiului,poti verifica vasul de expansiune si daca ai mazga din aia pe buson inseamna ca iti tre alta garnitura,oricum ai sa vezi ulei in apa daca e ceva.
                              Dar chiar si cu garnitura puscata caldura trebuia sa iti bage,de aceea tind sa cred ca ai radiatorul infundat(cel din habitaclu)
                              Garnitura de chiulasa impuscata.ma apuc de ea vineri sa demontez,sa masor chiulasa sa vad daca trebuie rectificata si asta este.multumesc tuturor celor care au raspuns si revin dupa ce rezolv problema cu vesti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF