Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

AJUTOR urgent - se opreste motorul in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AJUTOR urgent - se opreste motorul in mers

    Problema: MB 290 td diesel 1996, se opreste motorul in mers. 3 diagnoze in 3 locuri diferite, nimic relevant, functionare in parametri. Schimbat senzor de pe volanta (degeaba), verificat instalatie electrica /inlocuit un cablu, dupa care a functionat corect 2 saptamani. Porneste dupa ce o las cca 5 secunde. Astazi, diagnoza Star la autoklass - concluzia lor, imobilizator contact (peste 3.500 lei), dar nu e sigur ca asta e cauza, calculator cutie si calculator motor (9.320 lei), cica o garnitura de la cutia de viteza s-ar fi fisurat (dar nu au verificat) si s-ar fi infiltrat ulei de la cutia de viteza in calculatoare (care sunt langa parbriz)!
    Acum 3 ani, cand am facut shimbul de ulei la cutie, la ei, mi-au spus ca nu au tester pt cutie si de altfel cutia de iteza nu are calculator la modelul acesta!
    Cutia functioneaza corect, schimba vitezele, se tureaza cat trebuie si cand trebuie, deci cum nu functioneaz calculatorul?
    Oare 3 oameni cu 3 testere (Alba Iulia, Sibiu, Bucuresti) nu au observat ca da erori pe motor?!
    Va rog idei de la ce altceva ar putea fi cauza si unde sa ma duc, ca o sa ajung sa schimb toate piesele de pe masina!
    Cum influenteaza (doar uneori) imobilizatorul de contact oprirea masinii? Daca e dus, cum de mai porneste masina?
    Cu multumiri.

  • #2
    Daca este vorba de imobilizer la tester ar trebui sa va dea P1630 si sa nu mai porneascamai deloc (sau in viitorul apropiat nu va mai pornii deloc) sau poate ca nui vorba de nici un imobilizer si trebuie doar o sincronizare a calculatorului motor.

    Avantajul dumneavoastra este ca aveti un model de mercedes care se repara relativ usor fara a fi nevoie sa cumparati nou cea ce ati metionat mai sus. Mai ales cu atitea centre de dezmembrari la Bucuresti.

    In alta oridine de idei daca erati din zona si mai ales necasatorita, va rezolvam repede cu reparatia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
      Daca este vorba de imobilizer la tester ar trebui sa va dea P1630 si sa nu mai porneascamai deloc (sau in viitorul apropiat nu va mai pornii deloc) sau poate ca nui vorba de nici un imobilizer si trebuie doar o sincronizare a calculatorului motor.

      Avantajul dumneavoastra este ca aveti un model de mercedes care se repara relativ usor fara a fi nevoie sa cumparati nou cea ce ati metionat mai sus. Mai ales cu atitea centre de dezmembrari la Bucuresti.

      In alta oridine de idei daca erati din zona si mai ales necasatorita, va rezolvam repede cu reparatia.
      Daca e casatorita nu se poate? sau daca nu in cel mai rau caz, pentru bani si ursul joaca...
      Si vezi ca mai sunt si persoane cu numele de familie Anca

      Comment


      • #4
        Atunci, scuze.

        Originally posted by Dj Sky View Post
        Daca e casatorita nu se poate? sau daca nu in cel mai rau caz, pentru bani si ursul joaca...
        Si vezi ca mai sunt si persoane cu numele de familie Anca

        Comment


        • #5
          Dupa ce se opreste motorul ai vre-o eroare in bord?
          Porneste motorul usor? Daca nu verifica oringurile de la furtunele de alimentare, cel de la preincalzitor si cele de la intrarea si esirea din filtru. De curs nu se vede ca curge dar trage aer si se opreste motorul. Eu 3luni m-am chinuit cu masina nu curgea motorina, cand ridicam capota toate furtunele erau pline. Dar intr-o zi am urmarit aceste furtune si furtunul care iesea din filtru si intra in pompa de injectie se golea usor si se oprea motorul. Dupa oprire se umplea imediat dar dadeam la automat vre-o 5 sec ca sa porneasca si la bord imi dadea eroare de la ETS (care are legatura cu transmisia)

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru sfaturi. Maine iau masina de la reprezentanta si o sa vad si erorile de pe star (daca la MB 1996 se poate face star si daca o sa pot avea vreo siguranta ca diagnoza nu apartine altei masini, ca nu stiu ce sa mai zic).
            Sa ma apuc sa schimb divese piese de pe masina, nu-mi vine. Nu prea cred ca o fi de la imobilizer, masina porneste bine, chiar si dupa ce se opreste, daca o las in pace cca 5 secunde.
            Am si eu o oarecare suspiciune cu oringurile, o sa verific.
            Am inteles ca mercedes cdi a glumit ca sa-mi alunge amarul si ii multumesc pentru incurajari. Ma gandeam ca la banii aia, mai bine merg cu bicicleta, ca tot se poarta. Oare MB face si biciclete?
            Am mai vorbit la un service, merg marti, ca daca n-am altceva de facut, ma plimb pe la diagnoze si verificari (a cincea). Sper totusi sa aflu si vesti mai bune sau macar sa-mi explice si mie cineva, cat de cat tehnic, de ce se opreste masina mea in mers?!
            Va multumesc si va tin la curent.

            Comment


            • #7
              Schimba si oringurile alea iti trebuie 2 buc cu diametrul interior 8 si grosime de 2,5
              2 buc cu diametrul interior 9 si grosime de 2 sau 1,5
              1 buc cu diametrul interior 10 si grosime de 2,5
              1 buc cu diametrul interior 11 si grosime de 1,5.
              Astea sunt dimensiunile la mine, eu nu l-am gasit pe cel de 11 si cele de 9. Pentru treaba asta m-am inervat si i-am schimbat suportul de filtru.
              Dupa operatiunea asta masina a mers bine pana astazi cand toata ziua cu motorul pornit s-a aprins EPC motor electronik.
              Bafta cu masina.

              Comment


              • #8
                Noutati: la urmatorul service (dupa reprezentanta), alta diagnoza, niciun imobilizator, au scos calculatoarele cutiei si motor. La calculatorul motor erau 3 relee cu picioruse care se miscau, le-au reparat. A mers masina si la relanti (2 ore) si dupa aceea. Calculatoarele sunt cu ulei pe ele, trebuie schimbata priza de la cutie (28 lei) - asta e de la reprezentanta.
                Din diagnoza nu pricep mai nimic, printurile sunt foarte slabe, nu aveau cerneala in imprimanta!
                Calculatoarele mi-au recomandat prebentiv sa le scimb, dar vorba celui de la urmatorul service, uleiul nu e conductor electric deci... Oricum, pe calculatorul motor l-au intors cu fundul in sus, ca sa nu mai stea in ulei.
                Din diagnoza incerc sa transcriu:ETC (cod 114,132,133,134,135,136,147) sporadically disturbed, ETS C1022 fault in CAN communiation with control unit, ICM (B1040 fault communication with control unit), EVE (P1481 glow plug failure), IFZ (B1704 Coil L11 for transponder, energy could not be generated). Asta e.
                Pe mecanica e OK.
                sa vedem ce o mai fi maine.

                Revin: priza de la cutie se schimba periodic, cel putin asa mi-au zis de la reprezentanta, eu am schimbat priza acum 3 ani si nu am decat 30.000 km (MB recomanda schimbul de ulei in cutie la 60.000). Asa o fi, am intrebat si eu ca nataraul de ce nu mi s-a spus si cica trebuia sa ma uit in cartea de service, unde nu scrie asa ceva (reamintesc obsesiv, revizie la cutie, schimburi ulei, priza etc. in 2008 la service MB). Nu a iesit nimic despre tempomat, unde stiu eu ca am o siguranta arsa. Nu a iesit nici cod P1630, eroare imobilizer, cum mi-a spus mercedes cdi, deci deduc ca nu e vorba despre imobilizer, dar mi-au mai scris la final despre bobina contact. Valva pompa injectie functioneaza.
                Scuze ca am revenit, dar poate foloseste cuiva.
                Last edited by mircea600sel; 09-12-2011, 19:16 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by anca View Post
                  Oare MB face si biciclete?
                  Face si biciclete MB.Si chiar foarte frumoase.

                  Comment


                  • #10
                    La multe persoane am reconditionat priza de la cutia de viteze, si nu a mai fost nevoi sa cumpere alta priza. Daca este vorba de priza, totul consta in garniturile de etansare.

                    Deasemenea daca aveti cutie automata se mai invata si vitezele pe tester (adica adaptare schimbare viteze)

                    Deasemenea mai trebuie verificat si modulul ESM, fiindca acesta da comenzi la ETC (EGS).

                    Originally posted by anca View Post
                    Noutati: la urmatorul service (dupa reprezentanta), alta diagnoza, niciun imobilizator, au scos calculatoarele cutiei si motor. La calculatorul motor erau 3 relee cu picioruse care se miscau, le-au reparat. A mers masina si la relanti (2 ore) si dupa aceea. Calculatoarele sunt cu ulei pe ele, trebuie schimbata priza de la cutie (28 lei) - asta e de la reprezentanta.
                    Din diagnoza nu pricep mai nimic, printurile sunt foarte slabe, nu aveau cerneala in imprimanta!
                    Calculatoarele mi-au recomandat prebentiv sa le scimb, dar vorba celui de la urmatorul service, uleiul nu e conductor electric deci... Oricum, pe calculatorul motor l-au intors cu fundul in sus, ca sa nu mai stea in ulei.
                    Din diagnoza incerc sa transcriu:ETC (cod 114,132,133,134,135,136,147) sporadically disturbed, ETS C1022 fault in CAN communiation with control unit, ICM (B1040 fault communication with control unit), EVE (P1481 glow plug failure), IFZ (B1704 Coil L11 for transponder, energy could not be generated). Asta e.
                    Pe mecanica e OK.
                    sa vedem ce o mai fi maine.

                    Revin: priza de la cutie se schimba periodic, cel putin asa mi-au zis de la reprezentanta, eu am schimbat priza acum 3 ani si nu am decat 30.000 km (MB recomanda schimbul de ulei in cutie la 60.000). Asa o fi, am intrebat si eu ca nataraul de ce nu mi s-a spus si cica trebuia sa ma uit in cartea de service, unde nu scrie asa ceva (reamintesc obsesiv, revizie la cutie, schimburi ulei, priza etc. in 2008 la service MB). Nu a iesit nimic despre tempomat, unde stiu eu ca am o siguranta arsa. Nu a iesit nici cod P1630, eroare imobilizer, cum mi-a spus mercedes cdi, deci deduc ca nu e vorba despre imobilizer, dar mi-au mai scris la final despre bobina contact. Valva pompa injectie functioneaza.
                    Scuze ca am revenit, dar poate foloseste cuiva.

                    Comment


                    • #11
                      Vesti: azi a mers chiar multisor si nu s-a oprit. O sa verific si modulul ESM (daca nu or fi verificat deja oamenii, ca au stat mult pe calculatoare), ca tot trebuie sa ma intorc peste cateva zile la service, am perioda de testare, asa mi-au zis. Da, am cutie automata, deci o sa aduc vorba si despre adaptare schimbare viteze (nu stiu ce inseamna asta).
                      Totusi, cred ca o sa schimb priza si cat mai curand, sa nu scada uleiul in cutie, ca neavand sonda o sa trebuiasca sa ma intorc la reprezentanta, iar acolo o sa ma puna sigur sa-l dau jos pe tot si sa inlocuiesc (si cred ca intru in faliment cu prilejul acela).
                      Multumesc tuturor si revin cu vesti (sper ca tot bune).

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by anca View Post
                        Oare MB face si biciclete?
                        Da, la vreo 2000 Euro bucata

                        Am si eu o problema similara cu masina( http://www.clubmercedes.ro/nerecunoa...rs-t24208.html ).
                        Sunt niste probleme pe imobilizer dar tot asa, nu are de ce sa se opreasca in mers ( mi s-a oprit o singura data, cu masina pe liber)

                        Cand se oprea in mers... pierdeati si volan si frana, nu? De asta mi-e teama, sa fiu intr-o depasire si sa pierd contactul tocmai atunci

                        Eu am masina pe benzina si cutie manuala, credeti ca se aplica ce ati spus despre cutia de viteze? + toate celelalte, sunt cam avansate pentru mine.

                        Comment


                        • #13
                          E clar ca am rezolvat problema, releele de la calculator erau. Masina merge bine.
                          Cu multumiri tuturor.

                          Comment


                          • #14
                            Mercedes is on your side.
                            Nu trebuie tradat nici o data. Cu calm tottul se rezolva.
                            Originally posted by anca View Post
                            E clar ca am rezolvat problema, releele de la calculator erau. Masina merge bine.
                            Cu multumiri tuturor.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF