Problema: MB 290 td diesel 1996, se opreste motorul in mers. 3 diagnoze in 3 locuri diferite, nimic relevant, functionare in parametri. Schimbat senzor de pe volanta (degeaba), verificat instalatie electrica /inlocuit un cablu, dupa care a functionat corect 2 saptamani. Porneste dupa ce o las cca 5 secunde. Astazi, diagnoza Star la autoklass - concluzia lor, imobilizator contact (peste 3.500 lei), dar nu e sigur ca asta e cauza, calculator cutie si calculator motor (9.320 lei), cica o garnitura de la cutia de viteza s-ar fi fisurat (dar nu au verificat) si s-ar fi infiltrat ulei de la cutia de viteza in calculatoare (care sunt langa parbriz)!
Acum 3 ani, cand am facut shimbul de ulei la cutie, la ei, mi-au spus ca nu au tester pt cutie si de altfel cutia de iteza nu are calculator la modelul acesta!
Cutia functioneaza corect, schimba vitezele, se tureaza cat trebuie si cand trebuie, deci cum nu functioneaz calculatorul?
Oare 3 oameni cu 3 testere (Alba Iulia, Sibiu, Bucuresti) nu au observat ca da erori pe motor?!
Va rog idei de la ce altceva ar putea fi cauza si unde sa ma duc, ca o sa ajung sa schimb toate piesele de pe masina!
Cum influenteaza (doar uneori) imobilizatorul de contact oprirea masinii? Daca e dus, cum de mai porneste masina?
Cu multumiri.
Acum 3 ani, cand am facut shimbul de ulei la cutie, la ei, mi-au spus ca nu au tester pt cutie si de altfel cutia de iteza nu are calculator la modelul acesta!
Cutia functioneaza corect, schimba vitezele, se tureaza cat trebuie si cand trebuie, deci cum nu functioneaz calculatorul?
Oare 3 oameni cu 3 testere (Alba Iulia, Sibiu, Bucuresti) nu au observat ca da erori pe motor?!
Va rog idei de la ce altceva ar putea fi cauza si unde sa ma duc, ca o sa ajung sa schimb toate piesele de pe masina!
Cum influenteaza (doar uneori) imobilizatorul de contact oprirea masinii? Daca e dus, cum de mai porneste masina?
Cu multumiri.
Comment