Buna ziua,
Am un E200 Kompressor, din 2001, pe benzina.
Acum 3 saptamani am mers in parcare, am bagat cheia in contact, dar nu s-a intamplat nimic. Am mai rasucit de cateva ori, la fel. Apoi am scos-o si am mai bagat-o o data si a mers, am pornit. In mers masina se comporta impecabil.
Saptamana trecuta, incetineam ca sa trag pe dreapta si o scosesem pe liber. Am pierdut contactul - s-au aprins toate luminile in bord. Am dat cheie iarasi si a pornit, am putut sa opresc in siguranta.
Apoi in ziua urmatoare mi s-a aprins becul de check engine si parca si masina a pierdut suflu.
Am lasat masina in parcare cateva zile, am fost la diagnoza unde mi-au spus ca e imobilizerul si probleme de comunicare intre niste calculatoare, cu indicatie sa merg in alta parte.
Din pacate, a si sters erorile din memorie, nu mai apare becul de check engine.
Am mers in alta parte, unde e cineva priceput pe partea de electronica, care a zis ca imi poate rescrie softul la contact si eventual inlocui contactul si reconfigura pentru a recunoaste cheile existente.
Acest al doilea meserias, cand a facut diagnoza, a gasit erori de comunicare cu EZS( parca asa se cheama), CAN cu SAM.
Mi-a recomandat sa mai merg cu ea, pana mai apare o eroare ca aceea din mers, pentru ca a zis ca modulul de recunoastere cheie - contactul - face autorizatia doar la inceput, apoi nu ar exista nici un motiv sa pierd contactul in mers.
Inteleg logica, in acelasi timp mi-e putin teama sa merg cu masina asteptand sa pierd contactul( si frane si volan automat).
Ce parere aveti?
In acelasi timp, un prieten ma sfatuieste sa folosesc cheia de metal( sa desfac cheia si sa folosesc partea de metal), spune ca in cazul asta nu or sa mai apara probleme.
Astept cu interes comentariile Dvs..
Am un E200 Kompressor, din 2001, pe benzina.
Acum 3 saptamani am mers in parcare, am bagat cheia in contact, dar nu s-a intamplat nimic. Am mai rasucit de cateva ori, la fel. Apoi am scos-o si am mai bagat-o o data si a mers, am pornit. In mers masina se comporta impecabil.
Saptamana trecuta, incetineam ca sa trag pe dreapta si o scosesem pe liber. Am pierdut contactul - s-au aprins toate luminile in bord. Am dat cheie iarasi si a pornit, am putut sa opresc in siguranta.
Apoi in ziua urmatoare mi s-a aprins becul de check engine si parca si masina a pierdut suflu.
Am lasat masina in parcare cateva zile, am fost la diagnoza unde mi-au spus ca e imobilizerul si probleme de comunicare intre niste calculatoare, cu indicatie sa merg in alta parte.
Din pacate, a si sters erorile din memorie, nu mai apare becul de check engine.
Am mers in alta parte, unde e cineva priceput pe partea de electronica, care a zis ca imi poate rescrie softul la contact si eventual inlocui contactul si reconfigura pentru a recunoaste cheile existente.
Acest al doilea meserias, cand a facut diagnoza, a gasit erori de comunicare cu EZS( parca asa se cheama), CAN cu SAM.
Mi-a recomandat sa mai merg cu ea, pana mai apare o eroare ca aceea din mers, pentru ca a zis ca modulul de recunoastere cheie - contactul - face autorizatia doar la inceput, apoi nu ar exista nici un motiv sa pierd contactul in mers.
Inteleg logica, in acelasi timp mi-e putin teama sa merg cu masina asteptand sa pierd contactul( si frane si volan automat).
Ce parere aveti?
In acelasi timp, un prieten ma sfatuieste sa folosesc cheia de metal( sa desfac cheia si sa folosesc partea de metal), spune ca in cazul asta nu or sa mai apara probleme.
Astept cu interes comentariile Dvs..
Comment