Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ECU Injectie/EPC - e270cdi w210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ECU Injectie/EPC - e270cdi w210

    Buna seara

    Am si eu o problema care ma cam macina de ceva timp. Am un ochios ca in titlu si acum vreo 5 zile a facut urat... da o compresie, apoi se opreste.

    I-am facut diagnoza si imi da p1661 - 032.
    Am reincarcat bine bateria, verificat tot circuitul de comanda injectoare, bla bla. In final, am ajuns la concluzia (verificata in vreo 2-3 moduri) ca am comanda pe injectoare, dar nu am partea "comuna".

    Recunosc, nu stiu cum sunt construite exact ECUurile; am semnal pe iesire/injector dar nu am (- cred) pe celalat pin.

    Daca s-a mai lovit careva de aceasta problema sau daca exista cineva care ma poate ajuta, va rog sa imi spuneti.

    Daca este nevoie, atasez si poze cu ecu demontat. La o prima vedere, nu pare nimic in neregula. Banuiesc o dioda sau ceva apropiat. Any help?
    Last edited by aiuritul; 07-07-2011, 01:29 AM.

  • #2
    sau un nr de telefon de contact; din pacate, sunt la mama naibii in nordul moldovei!

    Comment


    • #3
      Originally posted by aiuritul View Post
      sau un nr de telefon de contact; din pacate, sunt la mama naibii in nordul moldovei!
      Incearca sa vb cu colegii din iasi...cristian c. si grigorean. Bafta!

      Comment


      • #4
        In ultima perioda m-au solicitat multi cu E270 cdi cu probleme de genul........... se pare ca este un viciu technic pe acolo.

        Mai intii schimba injectorul 1 cu 2 si spune daca codul devine P 1662.

        Sau in cel mai rau caz iti pot da un ECU de proba sa pui pe masina sa vezi de unde este buba.
        Nu cred ca pozele fac mare lucru, difera de la masina la masina orice defect, si nu prea este in acelas loc.

        De reparat se repara sigur insa dureaza ceva zile.
        Originally posted by aiuritul View Post
        Buna seara

        Am si eu o problema care ma cam macina de ceva timp. Am un ochios ca in titlu si acum vreo 5 zile a facut urat... da o compresie, apoi se opreste.

        I-am facut diagnoza si imi da p1661 - 032.
        Am reincarcat bine bateria, verificat tot circuitul de comanda injectoare, bla bla. In final, am ajuns la concluzia (verificata in vreo 2-3 moduri) ca am comanda pe injectoare, dar nu am partea "comuna".

        Recunosc, nu stiu cum sunt construite exact ECUurile; am semnal pe iesire/injector dar nu am (- cred) pe celalat pin.

        Daca s-a mai lovit careva de aceasta problema sau daca exista cineva care ma poate ajuta, va rog sa imi spuneti.

        Daca este nevoie, atasez si poze cu ecu demontat. La o prima vedere, nu pare nimic in neregula. Banuiesc o dioda sau ceva apropiat. Any help?

        Comment


        • #5
          am sa incerc (sa vad cand mai apare tipul cu diagnoza pe aici)

          ideea este asa: am incercat cu un alt injector, pus pe 1... nimic, la fel face; se vede cum da prima injectie, apoi se opreste (cred ca intra in protectie, din ce am citit)

          ecu-ul nu are urme de ars/ceva vizibil; motorul mi l-a pornit un mecanic la "mana" (pus prevent direct pe admisie; a mers asa vreo 5 secunde; deci, ceva mecanic nu este)

          contactele toate le-am curatat; tensiunile de pe intrarea ecu si masa au fost verificate; totul ok

          tranzistorii de comanda (iesirile catre injectoare) verificati; par ok (spun par, ca nu am cum sa le verific caracteristicile)

          mai sunt 2 componente mai sus de tranzistori, catre mufa; din ce am inteles, una trebuie sa fie o dioda dubla, cu masa comuna - verificat, pare a se comporta ok;

          o singura componenta mi-a dat de gandit, cea de langa ce nu este marcata si nu prea am cum sa o verific (are un 250 lipit pe ea de hartie)

          am mai verificat cateva diode, rezistentele de precizie, diverse; a naibii, par toate ok!

          bun, worst case: o iau pe platforma, o duc la iasi; caut un ecu; idee cat costa? apoi, nu cumva trebuie recodat (legat) de motor?

          Comment


          • #6
            Ai " open circuit".

            Ai mers prea departe, pina acolo mai ai instalata electrica a motorului de verificat.

            Chiar daca ar fi problema de ECU nui nevoie sa pui masina pe platforma.
            Bineinteles ca totul se rezolva.
            Originally posted by aiuritul View Post
            am sa incerc (sa vad cand mai apare tipul cu diagnoza pe aici)

            ideea este asa: am incercat cu un alt injector, pus pe 1... nimic, la fel face; se vede cum da prima injectie, apoi se opreste (cred ca intra in protectie, din ce am citit)

            ecu-ul nu are urme de ars/ceva vizibil; motorul mi l-a pornit un mecanic la "mana" (pus prevent direct pe admisie; a mers asa vreo 5 secunde; deci, ceva mecanic nu este)

            contactele toate le-am curatat; tensiunile de pe intrarea ecu si masa au fost verificate; totul ok

            tranzistorii de comanda (iesirile catre injectoare) verificati; par ok (spun par, ca nu am cum sa le verific caracteristicile)

            mai sunt 2 componente mai sus de tranzistori, catre mufa; din ce am inteles, una trebuie sa fie o dioda dubla, cu masa comuna - verificat, pare a se comporta ok;

            o singura componenta mi-a dat de gandit, cea de langa ce nu este marcata si nu prea am cum sa o verific (are un 250 lipit pe ea de hartie)

            am mai verificat cateva diode, rezistentele de precizie, diverse; a naibii, par toate ok!

            bun, worst case: o iau pe platforma, o duc la iasi; caut un ecu; idee cat costa? apoi, nu cumva trebuie recodat (legat) de motor?

            Comment


            • #7
              subcodul e 032... ceva cu voltage too high/too low (dupa ce ii da prima comanda de deschidere a injectorului)

              deci, ce ar trebui sa mai verific?

              P.S.: faza a fost ceva de genul: oprit masina; stat 3 ore; incercat pornit masina=>error!
              Last edited by aiuritul; 07-08-2011, 21:02 PM.

              Comment


              • #8
                nu am eeusit sa avansez
                ceva idei?

                Comment


                • #9
                  chestiute: se pare ca dupa ce da prima injectie, mi se reseteaza ceasirile - de fapt se duc in zero si revin

                  banuiesc alternatorul (intrebare: daca I'll scot din circuit este ceva care sa opreasca pornirea masinii?)

                  de asemenea, as vrea sa verific masa de pe motor.unde pot gasi cablul care face legatura motor caroserie?

                  am masurat si caderea. 0.5v intre caroserie si motor, dar nu ma incred in aparat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by aiuritul View Post
                    chestiute: se pare ca dupa ce da prima injectie, mi se reseteaza ceasirile - de fapt se duc in zero si revin

                    banuiesc alternatorul (intrebare: daca I'll scot din circuit este ceva care sa opreasca pornirea masinii?)

                    de asemenea, as vrea sa verific masa de pe motor.unde pot gasi cablul care face legatura motor caroserie?

                    am masurat si caderea. 0.5v intre caroserie si motor, dar nu ma incred in aparat.
                    'Prima injectie', depre care vorbesti, este doar o tensiune pe care ECU o da pt verificarea injectoarelor (si nu numai) inainte de pornire.

                    Daca tot te apuci de masuratori, pune seria de caroserie si verifica toate conexiunile dintre injectoare, alimentarile ECU-ului (2 plusuri permanente si un plus contact, parca!), si mai ales tensiunea ce ramane pt ECU in timp ce dai la automat.

                    Daca totul este in regula (obilgatoriu peste 11V) incearca un test cu Star si posteaza exact ce spune cu injectorul 1 conectat/deconectat si mai ales ce presiune face in rampa si ce turatie vede ECU in timp ce dai la automat.


                    ECU, poate opri injectia din diverse motive, inclusiv presiune insuficienta in rampa sau lipsa turatiei, tensiune, etc.
                    Succes,
                    Last edited by cl600; 07-16-2011, 08:57 AM.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      In momentul in care pun contactul, se vede tensiunea de verficare. aprox in volt si ceva ( cred ca in autodata scria exact care si pare ok)

                      la automat, se invarte vreo 2 secunde, apoi face o combustie (se simte si in esapament), turometrul se ridica, apoi pica toate ceasurile si se opreste.

                      din pacate nu am star la indemana.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by aiuritul View Post
                        In momentul in care pun contactul, se vede tensiunea de verficare. aprox in volt si ceva ( cred ca in autodata scria exact care si pare ok)

                        la automat, se invarte vreo 2 secunde, apoi face o combustie (se simte si in esapament), turometrul se ridica, apoi pica toate ceasurile si se opreste.

                        din pacate nu am star la indemana.
                        Nu da la automat mai mult de 2 secunde?
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          da pana simte ca motorul a pornit. dar cam 2 sec dureaza. apo
                          i I'll taie complet. pot sa tin cheia manual, dar din moment ce injectia e taiata, nu mai porneste.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by aiuritul View Post
                            da pana simte ca motorul a pornit. dar cam 2 sec dureaza. apo
                            i I'll taie complet. pot sa tin cheia manual, dar din moment ce injectia e taiata, nu mai porneste.
                            In timp ce dai la automat (fortat, manual, cu cheia...) ceasurile, ledurile, becurile din bord stau stinse, clipesc sau stau aprinse?
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Verifica si senzorul de turatie de pe arborele cotit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF