Brava pt comentarii: Vergilcl,shakale
Lichidul de frana cel mai elegant se schimba la reprezentanta; ca sa-ti dai seama cat de bun mai e lichidul, uita-te la culoarea lui, daca e innegrit, e cazul sa-l schimbi.
Faza tare e ca nici macar nu e scumpa operatiunea la reprezentanta iar daca te mai duci si cu lichidul tau de-acasa, platesti doar manopera deci si mai putin, de ex fara lichid de-acasa te costa cam 100 lei. Dureaza putin si e o treaba facuta bine, e atat de simpla incat nici cel mai ageamiu mecanic al lor nu cred ca o poate face prost. Se monteaza o pompa care mentine sistemul de franare sub presiune, din pompa intra lichid nou in instalatie, pe la aerisitoare iese cel vechi colectat in recipiente. La final cand peste tot iese lichid curat, se strang aerisitoarele si gata. Cat de complicat vi se pare a fi?
Cel mai important e sa stii specificatia: DOT 4/DOT 5, marca nu conteaza, atata timp cat sunt aceeasi specificatie pot fi amestecate, NU le combinati ca rezultatele devin imprevizibile.
Bafta!
Lichidul de frana cel mai elegant se schimba la reprezentanta; ca sa-ti dai seama cat de bun mai e lichidul, uita-te la culoarea lui, daca e innegrit, e cazul sa-l schimbi.
Faza tare e ca nici macar nu e scumpa operatiunea la reprezentanta iar daca te mai duci si cu lichidul tau de-acasa, platesti doar manopera deci si mai putin, de ex fara lichid de-acasa te costa cam 100 lei. Dureaza putin si e o treaba facuta bine, e atat de simpla incat nici cel mai ageamiu mecanic al lor nu cred ca o poate face prost. Se monteaza o pompa care mentine sistemul de franare sub presiune, din pompa intra lichid nou in instalatie, pe la aerisitoare iese cel vechi colectat in recipiente. La final cand peste tot iese lichid curat, se strang aerisitoarele si gata. Cat de complicat vi se pare a fi?
Cel mai important e sa stii specificatia: DOT 4/DOT 5, marca nu conteaza, atata timp cat sunt aceeasi specificatie pot fi amestecate, NU le combinati ca rezultatele devin imprevizibile.
Bafta!
Comment