Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbat lichid frana - numai la reprezentanta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat lichid frana - numai la reprezentanta?

    Buna seara,

    Masina: W211/2004/220cdi/225k si functioneaza f. bine.

    Au trecut peste 3 ani si peste 100k si nu am schimbat lichidul de frana. Discutand cu prietenii am inteles ca trebuie sa fac acest schimb la reprezentanta. Este corect?

    Am avut experiente neplacute cu reprezentanta (pret, calitate si furt) si ma intreb de ce e absolut necesar sa se faca acolo. Este o chestie atat de complicata?

    Stie cineva un service (Bucuresti) care stie sa faca acest lucru la un pret decent si de calitate?

    Va multumesc
    Viorel
    Last edited by viorel_andrei; 04-21-2011, 20:29 PM.

  • #2
    Lichidul de frana se schimba la doi ani conform reprezentantei. Eu l-am schimbat la ei la revizie si crede-ma ca am ramas masca cum procedeaza. Apasa pedala numai cand indica calculatorul! Plus ca leaga o butelie care baga lichidul sub presiune in circuit. Deci pana si asta se face acum cu calculatorul... Probabil ca se umbla si prin SBC. Acum nu stiu daca un service particular ar putea face asta. Doar sa aiba programul... Nu stiu ce sa zic dar recomandarea mea este ca pentru acest schimb sa mergi la reprezentanta. Nu costa mult iar cu franele nu te joci.

    Comment


    • #3
      Poti sa-ti faci si singur ca nu e mare filosofie . E bine sa ai un ajutor inca o persoana si poate fi oricine ca nu are de facut decat sa stea in fata langa motor si sa toarne lichid on vas pe masura ce scade. Tu ridici pe 4 boci masina si dai jos rotile . Zic pe boci pt ca ma gandesc ca nu dispui de elevator acasa. Apoi slabesti surubu de vizitare la fiecare etrier pe rand daca nu merge usor da cu spray pt suruburi intepenite . Tu calci frana sa curga luchidul si cealala persoana pune in completare lichid nou. Nu lasa sa traga aer ca e greu de aerisit. Asa faci pe rand cu fiecare roata pana curge jos lichid curat. Sa folosesti lichid de care iti scrie in carte. Daca ti se pare greu lasa naibi reprezentanta ca platesti la ei cat nu face si mergi la orice mecanic si stai cu el sa inveti si tu cum se face. Eu unu is pe principiu daca pot singur nu duc la altul ca mai cu grija ca mine oricum nu face. Daca tot o suspenzi verifica-ti si bucsi , capete de bara si rulmenti. Cu roata jos ai acces usor. Apropo eu nu tare vad la ce o pune pe calculator. La ce sa bage cu presiune ca iti face presiune pompa cand calci frana. Multa tevatura sa ia banii oamenilor aiurea. Orice service iti completeaza si aeriseste pana ti-l schimba complet nelasand sa intre aer astia is mai smecheri si fac acelasi lucru. Sincer is scarbit de reprezentanta. Numa fite si lucrari de bataie de jOc pe o gramada de bani. Eu unu la ei nu mai calc.
      Last edited by white8snow; 04-21-2011, 21:14 PM.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg: omul deschide surubul de aerisire, apasa pedala, scuipa lichidul dar cand ridica piciorul de pe pedala, daca nu strange intai surubul la loc, nu trage si aer in conducta? Tata cand eram balaur si faceam amandoi aerisire la Dacie, intotdeauna dupa ce deschidea surubul si ajungeam cu pedala la fund imi zicea TINE APASAT cat strangea surubul la loc sa nu traga aer pe acolo ci sa traga numai lichid din borcan de la celalalt capat! Chestia asta ai uitat sa precizezi. Iar avand in vedere ca este vorba tot de un w211 cu SBC( care apropo, este un sistem de rahat, de asta a fost si schimbat) sfatul meu este sa nu se joace. Alegerea totusi ii apartine!
        Last edited by cristi_fulger; 04-21-2011, 21:35 PM.

        Comment


        • #5
          Am un tovaras care ar putea sa iti schimbe el lichidul de frina. La fel ca si mine are tot cei trebuie pentru Mercedes. Are atelier in Bucuresti pe linga Policolor. Ma contactezi si iti dau nr. de telefon.
          Originally posted by viorel_andrei View Post
          Buna seara,

          Masina: W211/2004/220cdi/225k si functioneaza f. bine.

          Au trecut peste 3 ani si peste 100k si nu am schimbat lichidul de frana. Discutand cu prietenii am inteles ca trebuie sa fac acest schimb la reprezentanta. Este corect?

          Am avut experiente neplacute cu reprezentanta (pret, calitate si furt) si ma intreb de ce e absolut necesar sa se faca acolo. Este o chestie atat de complicata?

          Stie cineva un service (Bucuresti) care stie sa faca acest lucru la un pret decent si de calitate?

          Va multumesc
          Viorel

          Comment


          • #6
            Daca masina functioneaza perfect eu nu inteleg rostul sa schibi lichidul de frina, poti face altceva; ia o seringa si scoate din vas lichidul si pune un lichid nou in restul instalatiei ramine foarte putin, in felul asta se inprospateaza si nu face nici reactie cum facea o data. Eu la dacie nu am schimbat niciodata lichidul, lam completat cind a fost necesar si a mers 20 ani
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Da am uitat sa i zic de picior sa nu ridice pana strange cel de afara surubul. E ceva vreme de cand nu mi l-am schimbat. Is deacord cu colegu Marian nu prea are rost, la masini cu conducte de cupru as schimba doar daca ar trebui sa inlocuiesc piese si s-ar pierde din el . Totusi la motocicleta l-am schimbat dar acolo is niste solicitati enorme la franare mai ales pe fata. Parca mergea mai bine dupa schimbare frana. O sa ma interesez daca isi perde proprietatile de compresie in timp si devine cumva mai compresibil ca daca e asa atunci e justificat ca nu raspunde la fel de bine frana ca si cu unul nou.
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #8
                Originally posted by nora-marian View Post
                Daca masina functioneaza perfect eu nu inteleg rostul sa schibi lichidul de frina, poti face altceva; ia o seringa si scoate din vas lichidul si pune un lichid nou in restul instalatiei ramine foarte putin, in felul asta se inprospateaza si nu face nici reactie cum facea o data. Eu la dacie nu am schimbat niciodata lichidul, lam completat cind a fost necesar si a mers 20 ani
                Vrei sa spui ca degeaba se recomanda sa schimbi la 2 ani lichidul sau nu stiu cati kilometrii... Cum gandesti tu asa gandesc multi romani si daca iei o masina din romania e cam jaf in comparatie cu germania unde se duce omu la reprezentanta si face tot ce trebuie - intretinerea.

                Lichidul imbatraneste isi pierde calitatile si iti ataca garniturile de cauciuc de la tot sistemul de franare pe unde incepe sa piarda lichid si pedala se inmoaie. Cam asta ar fi explicatia aproximativa . Poate ma completeaza cineva cu mai multe cunostinte decat mine.

                Comment


                • #9
                  Rog colegii care nu detin un W211,sau nu au cunostiinte mai profunde de mecanica sa nu-si mai dea cu parerea in subiectul asta deoarece la W211 nu merge sa aerisesti franele ca la W210 sau ca la Dacia.Va spun din propria experienta ca instatia de franare de la W211, in momentul cand cineva apasa frana si altcineva slabeste surubul de aerisire,nu va arunca lichid de frana ca la instalatiile clasice.Referitor la necesitatea schimbarii lichidului de frana,eu zic sa-i luam in considerare pe cei care au scris manualul de intretinere Mercedes,nu pe cei care fac intretinerea masinii dupa ureche.
                  CL 99 BAN W211 E270cdi

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Vergilcl View Post
                    Rog colegii care nu detin un W211,sau nu au cunostiinte mai profunde de mecanica sa nu-si mai dea cu parerea in subiectul asta deoarece la W211 nu merge sa aerisesti franele ca la W210 sau ca la Dacia.Va spun din propria experienta ca instatia de franare de la W211, in momentul cand cineva apasa frana si altcineva slabeste surubul de aerisire,nu va arunca lichid de frana ca la instalatiile clasice.Referitor la necesitatea schimbarii lichidului de frana,eu zic sa-i luam in considerare pe cei care au scris manualul de intretinere Mercedes,nu pe cei care fac intretinerea masinii dupa ureche.
                    bravo, exact asta am omis sa spun manualul trebuie respectat.

                    Comment


                    • #11
                      Printre altele, lichidul mai trebuie schimbat la 2 ani pentru ca datorita temperaturilor mari (200 grade C+) si a condensului isi pierde din proprietati si pot aparea surprize.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dorut View Post
                        bravo, exact asta am omis sa spun manualul trebuie respectat.
                        Originally posted by Emilliano View Post
                        Printre altele, lichidul mai trebuie schimbat la 2 ani pentru ca datorita temperaturilor mari (200 grade C+) si a condensului isi pierde din proprietati si pot aparea surprize.
                        "Printre altele" va rog frumos cititi ce rahat am mancat eu in primul meu post....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cristi_fulger View Post
                          "Printre altele" va rog frumos cititi ce rahat am mancat eu in primul meu post....
                          Aici chiar aveti dreptate chiar "ati mancat", fara sa dati explicatia pentru care producatorul recomanda inlocuirea lichidului.

                          Comment


                          • #14
                            Tare schimbul de replicisi eu am de gand sa-l schimb,are cel putin vreo 3 ani vechime dar n-am sesizat nimic ciudat la franare chiar sunt multumit de cum franeaza w210-le.Ati putea sa-mi faceti vreo recomandare in privinta lichidului de frana? -W210 E220 Cdi break 2001-

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Emilliano View Post
                              Aici chiar aveti dreptate chiar "ati mancat", fara sa dati explicatia pentru care producatorul recomanda inlocuirea lichidului.
                              Bine ca ai zis tu de ce ca altfel muream prosti si nu il schimbam ca na... reprezentanta e idioata cand ne recomanda intervalul! Noroc cu tine! Ce ne faceam noi fara atatea minti luminate pe acest forum... Paste Fericit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF