Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme E 420 (1996)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme E 420 (1996)

    Salutare...Am o mare problema cu 420-ul meu.....Efectiv s-a oprit in mers , iar pe bord imi afiseaza mare ESP si apoi bateria rosie...Dau la automat, porneste si dupa 2-3 secunde se opreste cu acelasi mesaj in bord. Am verificat toate sigurantele posibile si imposibile de pe masina, rezultat OK. Cineva imi spune ca pompa electrica de benzina este blocata....ce legatura are cu mesajul din bord? Teoretic dak pompa este "moarta" motorul moare si el, dar mesejul din bord? In speranta ca cineva imi poate elucida misterul si-mi pot readuce cazanul la starea functionala, multumesc anticipat....
    Last edited by Luxian; 03-29-2011, 12:28 PM.

  • #2
    Sigur afiseaza ESP? Nu cumva zice EPC?
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Originally posted by haddess View Post
      Sigur afiseaza ESP? Nu cumva zice EPC?
      Afiseaza mare si clar ESP apoi CARICA BATTERIA ( meniul este in italiana).

      Nu are nimeni un raspuns la problema mea?
      Last edited by Luxian; 03-29-2011, 12:31 PM.

      Comment


      • #4
        CARICA BATTERIA= battery charger, s-o fi dus alternatorul si d-aia o opreste..
        Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

        Comment


        • #5
          Daca bateria este buna inseamna ca alternatorul functioneaza (masoara bateria tre sa aiba in jur de 12.5 V). Poti schimba si filtrul de carburant. Eu am patit asa ceva, am schimbat filtrul de benzina si acum merge. Nu stiu ce carburant ai? La benzina este mai simplu, Bujii; Fisele la bujii, in general aprindere sau alimentare. Daca este motorina este mai complicat.

          Sau incearca sa schimbi bateria cu una buna si masoara cat incarca bateria cu motorul pornit, tre sa arate cam 13.5v. In felul asta vezi daca ai probleme cu alternatorul. Sau pur si simplu nu ai mers cu masina si sa descarcat bateria, masina are consumatori: Alarma; calculator

          sau poate in mers sa rupt cureaua auxiliara si ai mers pe baterie pina sa oprit
          Last edited by Luxian; 03-29-2011, 12:31 PM. Reason: posturi consecutive
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Multumesc tuturor care au incercat sa-mi dea o mana de ajutor. Sa luam pe rand parerile fiecaruia: bateria este noua, curea auxiliarelor este OK, de masurat cat incarca alternatorul n-o mai pot face ( nu mai porneste sub nici o forma). Motorizarea este 4200 cmc, benzina, an 1996. Astept cu maxim interes pareri/solutii de rezolvare.

            Comment


            • #7
              Eu ti-as sugera sa faci o diagnoza cu testerul, pt ca eroarea a ramas in calc masinii.
              Scapi mai ieftin asa decat sa iei pe banuieli. Oricum se pare ca problema e de la alternator.

              Comment


              • #8
                Salutare . Astazi am pus-o pe tester.... Rezultat deloc incurajator si anume.....pompa de benzina nu primeste comanda (actionat mecanic releul de comanda pompa benzina, se aude cum pompa incearca sa bage, dar fara rezultat). Partea tragica este ca pe tester NU se vede calculatorul central al masinii. Sa inteleg ca acesta poate fi ars? Cum este posibil sa moara si pompa de benzina si calculatorul in acelasi timp? Este cineva care a patit asa ceva? Multumesc anticipat tuturor celor care imi pot da informatii si/sau solutii de rezolvare.

                Comment


                • #9
                  Despre ce tester vorbim? Stardiag?
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Despre ce tester vorbim? Stardiag?
                    DAS 4 ?.....sper c-am retinut bine.....oricum,am inteles ca este versiunea cea mai noua

                    Comment


                    • #11
                      nimeni c-o solutie salvatoare?

                      Comment


                      • #12
                        Daca ai gasit pompa cu defect, pune-o pe direct (da-i plus si minus) si vezi daca mere motorul chiar si in ralanti.
                        Daca totusi stii ca ai tot mers cu putina benzina, mereu pe rezerva, chiar ca pompa ai nu a avut cu ce se raci si au luat-o toti dracii, aia mari...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zang View Post
                          Daca ai gasit pompa cu defect, pune-o pe direct (da-i plus si minus) si vezi daca mere motorul chiar si in ralanti.
                          Daca totusi stii ca ai tot mers cu putina benzina, mereu pe rezerva, chiar ca pompa ai nu a avut cu ce se raci si au luat-o toti dracii, aia mari...
                          Cu benzina sub 1/4 in rezervor n-am mers niciodata. Pompa este amplasata in exteriorul rezervorului,asa ca nu are legatura cu benzina care raceste pompa (dupa parerea mea). Inca mai astept pareri/solutii. Multumesc anticipat tuturor colegilor care imi vor da o mana de ajutor.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc tuturor celor care au venit cu idei,pareri,solutii la necazul meu. Ma asteptam la mai mult din partea colegilor forumisti. Daca tot nu exista nimeni c-o solutie/parere, consider ca este bine sa inchidem acest topic. Bafta multa tuturor, sa fiti ocoliti de probleme si ............... drumuri europene.........

                            Comment


                            • #15
                              Marcos,motorul asta e intalnit mai rarut si nu prea au multi cunostinta la problema ta,daca cu service-ul/tester-ul nu ai rezolvat,foarte posibil ca nici cei de pe acest forum sa nu aiba idee de aceasta problema sau efectiv nu a mai patit nimeni si sa iti spuna 2-3 repere,daca ar fi numai mecanici aici,ti-ar spune cineva.
                              Incearca sa postezi intrebare si la rubrica S-klasse sau W126,unde acest motor e mai des intalnit.
                              Spuneai ca pompa baga actionat mecanic releul,deci ea ese din discutie,vezi la calc. masinii sau releul de comanda.

                              *foarte posibil ca multi sa nu fi apucat sa citeasca problema ta.

                              Succes.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF