Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme E 420 (1996)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme E 420 (1996)

    Salutare...Am o mare problema cu 420-ul meu.....Efectiv s-a oprit in mers , iar pe bord imi afiseaza mare ESP si apoi bateria rosie...Dau la automat, porneste si dupa 2-3 secunde se opreste cu acelasi mesaj in bord. Am verificat toate sigurantele posibile si imposibile de pe masina, rezultat OK. Cineva imi spune ca pompa electrica de benzina este blocata....ce legatura are cu mesajul din bord? Teoretic dak pompa este "moarta" motorul moare si el, dar mesejul din bord? In speranta ca cineva imi poate elucida misterul si-mi pot readuce cazanul la starea functionala, multumesc anticipat....
    Last edited by Luxian; 03-29-2011, 12:28 PM.

  • #2
    Sigur afiseaza ESP? Nu cumva zice EPC?
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Originally posted by haddess View Post
      Sigur afiseaza ESP? Nu cumva zice EPC?
      Afiseaza mare si clar ESP apoi CARICA BATTERIA ( meniul este in italiana).

      Nu are nimeni un raspuns la problema mea?
      Last edited by Luxian; 03-29-2011, 12:31 PM.

      Comment


      • #4
        CARICA BATTERIA= battery charger, s-o fi dus alternatorul si d-aia o opreste..
        Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

        Comment


        • #5
          Daca bateria este buna inseamna ca alternatorul functioneaza (masoara bateria tre sa aiba in jur de 12.5 V). Poti schimba si filtrul de carburant. Eu am patit asa ceva, am schimbat filtrul de benzina si acum merge. Nu stiu ce carburant ai? La benzina este mai simplu, Bujii; Fisele la bujii, in general aprindere sau alimentare. Daca este motorina este mai complicat.

          Sau incearca sa schimbi bateria cu una buna si masoara cat incarca bateria cu motorul pornit, tre sa arate cam 13.5v. In felul asta vezi daca ai probleme cu alternatorul. Sau pur si simplu nu ai mers cu masina si sa descarcat bateria, masina are consumatori: Alarma; calculator

          sau poate in mers sa rupt cureaua auxiliara si ai mers pe baterie pina sa oprit
          Last edited by Luxian; 03-29-2011, 12:31 PM. Reason: posturi consecutive
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Multumesc tuturor care au incercat sa-mi dea o mana de ajutor. Sa luam pe rand parerile fiecaruia: bateria este noua, curea auxiliarelor este OK, de masurat cat incarca alternatorul n-o mai pot face ( nu mai porneste sub nici o forma). Motorizarea este 4200 cmc, benzina, an 1996. Astept cu maxim interes pareri/solutii de rezolvare.

            Comment


            • #7
              Eu ti-as sugera sa faci o diagnoza cu testerul, pt ca eroarea a ramas in calc masinii.
              Scapi mai ieftin asa decat sa iei pe banuieli. Oricum se pare ca problema e de la alternator.

              Comment


              • #8
                Salutare . Astazi am pus-o pe tester.... Rezultat deloc incurajator si anume.....pompa de benzina nu primeste comanda (actionat mecanic releul de comanda pompa benzina, se aude cum pompa incearca sa bage, dar fara rezultat). Partea tragica este ca pe tester NU se vede calculatorul central al masinii. Sa inteleg ca acesta poate fi ars? Cum este posibil sa moara si pompa de benzina si calculatorul in acelasi timp? Este cineva care a patit asa ceva? Multumesc anticipat tuturor celor care imi pot da informatii si/sau solutii de rezolvare.

                Comment


                • #9
                  Despre ce tester vorbim? Stardiag?
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Despre ce tester vorbim? Stardiag?
                    DAS 4 ?.....sper c-am retinut bine.....oricum,am inteles ca este versiunea cea mai noua

                    Comment


                    • #11
                      nimeni c-o solutie salvatoare?

                      Comment


                      • #12
                        Daca ai gasit pompa cu defect, pune-o pe direct (da-i plus si minus) si vezi daca mere motorul chiar si in ralanti.
                        Daca totusi stii ca ai tot mers cu putina benzina, mereu pe rezerva, chiar ca pompa ai nu a avut cu ce se raci si au luat-o toti dracii, aia mari...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zang View Post
                          Daca ai gasit pompa cu defect, pune-o pe direct (da-i plus si minus) si vezi daca mere motorul chiar si in ralanti.
                          Daca totusi stii ca ai tot mers cu putina benzina, mereu pe rezerva, chiar ca pompa ai nu a avut cu ce se raci si au luat-o toti dracii, aia mari...
                          Cu benzina sub 1/4 in rezervor n-am mers niciodata. Pompa este amplasata in exteriorul rezervorului,asa ca nu are legatura cu benzina care raceste pompa (dupa parerea mea). Inca mai astept pareri/solutii. Multumesc anticipat tuturor colegilor care imi vor da o mana de ajutor.

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc tuturor celor care au venit cu idei,pareri,solutii la necazul meu. Ma asteptam la mai mult din partea colegilor forumisti. Daca tot nu exista nimeni c-o solutie/parere, consider ca este bine sa inchidem acest topic. Bafta multa tuturor, sa fiti ocoliti de probleme si ............... drumuri europene.........

                            Comment


                            • #15
                              Marcos,motorul asta e intalnit mai rarut si nu prea au multi cunostinta la problema ta,daca cu service-ul/tester-ul nu ai rezolvat,foarte posibil ca nici cei de pe acest forum sa nu aiba idee de aceasta problema sau efectiv nu a mai patit nimeni si sa iti spuna 2-3 repere,daca ar fi numai mecanici aici,ti-ar spune cineva.
                              Incearca sa postezi intrebare si la rubrica S-klasse sau W126,unde acest motor e mai des intalnit.
                              Spuneai ca pompa baga actionat mecanic releul,deci ea ese din discutie,vezi la calc. masinii sau releul de comanda.

                              *foarte posibil ca multi sa nu fi apucat sa citeasca problema ta.

                              Succes.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF