Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema CLIMA W211 E220CDI, help!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 220CDI View Post
    Salut cl600, pot sa vin la tine pentru o diagnoza cu STAR, mai e valabila treaba cu testarea gratuita?
    Da, contact in PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #17
      Am avut aceeasi problema - identic - la ''cazanul'' ce l-am avut...
      Problemele sunt: - freon putin;
      - compresorul de AC ''e gata'' si baga sub 14-16 atm;
      Sa stii ca dupa ce vei reincarca instalatia cu freon va trebui sa resetezi cu un tester eroarea de AC. Daca dupa putin timp se activeaza iar eroarea... ai dat banii degeaba... tot va trebui sa apelezi la un service profi care va descoperi care e cauza din cele doua ( de obicei e compresorul ''gata'' ).
      Reparatii cat mai ieftine iti doresc!!!

      Comment


      • #18
        Si tu cum ai rezolvat la tine?
        2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

        Comment


        • #19
          Am incercat instalatia optim si am resoftat AC de doua ori.
          Am incercat trei ''testere''.
          Am rezolvat prin schimbarea compresorului... Daca masina ta are deeestui km (no offence)... sigur, tot acolo ajungi...
          Destul de costisitor...
          Cum zicea un forumist : ''prea costisitor e sa achizitionezi un Mercedes ieftin...''

          Comment


          • #20
            orice instalatie de climatizare are citiva senzori de temperatura (exterior si interior) cind este afara o temperatura sub 16 grade senzorul exterior sesizeaza si nu da drumul la aer, deschide doar o clapeta care-ti vine aer rece de afara. Deci ai rabdare sa se incalzeasca vremea si atunci poti sa verifici daca climatizarea functioneaza.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #21
              Am pornit AC-ul si iarna si vara. La w211 este un buton pe consola centrala ''AC off'', care cand e aprins ledul mic si rosu, AC-ul nu lucreaza. La model identic am avut problema identica si daca vrei sa il dai pe ''on'' adica sa se stinga, vei observa ca ledul clipeste de 3 ori si a patra oara ramane pe aprins adica ''off''.
              Problema mai poate fi si de la presostat. La presostat daca ii scoti mufa ar trebui sa porneasca in treapta maxima ventilatorul radiatorului de apa, care la w211 este si pt clima (are 4 nivele de viteza).
              Un baiat priceput, cu un laptop iti poate intra in calculatorul AC-ului si ii poate da comanda la electromagnetul cuplei compresorului sa stea actionata permanent. Atunci AC-ul iti va merge permanent chiar daca ii dai ''on'' sau ''off'', doar ca nu va putea raci atat de bine, deoarece nu ridica 14-16 atm.

              Comment


              • #22
                Daca palpaie ,inseamna ca nu are freon si se poate reseta doar din tester.Poti sa ii bagi freon ,dar daca nu resetezi eroarea nu va merge.
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by viviserifu View Post
                  Daca palpaie ,inseamna ca nu are freon si se poate reseta doar din tester.Poti sa ii bagi freon ,dar daca nu resetezi eroarea nu va merge.
                  Colegu' asta e un topic mort din 2011...Cred ca a rezolvat omul de atunci si s-a mai vorbit si luna trecuta despre asta dar pe alte thread-uri.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am un W211 E 320 diesel.Cand sunt sub 26 de grade afara baga frig de rupe.daca depaseste, nu mai baga nici cu slujbă la biserica.Freon are exact cat trebuie .Am fost cu ea la service si zic baietii de acolo ca ar fi compresorul.Dar nu inteleg.....cand baga ,nu mai este dus??????
                    VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                    Comment


                    • #25
                      O fi rezolvat colegul problema, dar mai au si altii probleme si poate ii ajuta aceste informatii.
                      VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                      Comment


                      • #26
                        Curata bine radiatorul din fata masinii. Verifica ventilatoarele daca functioneaza. Presiunea in instalatie in timpul functionarii climei trebuie sa fie undeva intre 2.00 si 2,3 bari pe joasa (teava groasa). Verifica daca tot radiatorul se incalzeste.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #27
                          La mine situatia se prezinta astfel:Clima la W211 E320,mergea cand vroia.Toti meseriasii au zis ca este dus compresorul ca are pistoanele uzate si scapa compresia.Am demontat compresorul si l-am facut bucati sa verific daca nu cumva este o problema pe la supape.Totul OK.Problema era la electrovalva.Am schimbat aceastã electrovalva. Înainte de a scoate freonul din instalație,am decuplat bateria, pentru a nu ramâne eroarea la clima.Daca nu ai freon in instalatie un senzor blocheaza pornirea compresorului si se repara doar cu testerul.Am remontat compresorul ,i-am bagat freon si ulei PAG 46 si apoi am pus borna la baterie.ACUM MERGE CA ATUNCI CAND ERA NOU.

                          Atasez cateva poze
                          Attached Files
                          Last edited by Florin_WES; 04-22-2017, 22:43 PM. Reason: Unire posturi.
                          VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                          Comment


                          • #28
                            Am si eu cateva intrebari pt un E220cdi 2008:
                            1.Eroarea de lipsa freon se poate sterge doar cu star sau se poate sterge cu orice jucarie gen elm obd2, etc?
                            2.Stie cineva cat ar costa la reprezentanta operatiunea+umplere freon, sau doar resetarea erorii?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by viviserifu View Post
                              La mine situatia se prezinta astfel:Clima la W211 E320,mergea cand vroia.Toti meseriasii au zis ca este dus compresorul ca are pistoanele uzate si scapa compresia.Am demontat compresorul si l-am facut bucati sa verific daca nu cumva este o problema pe la supape.Totul OK.Problema era la electrovalva.Am schimbat aceastã electrovalva. Înainte de a scoate freonul din instalație,am decuplat bateria, pentru a nu ramâne eroarea la clima.Daca nu ai freon in instalatie un senzor blocheaza pornirea compresorului si se repara doar cu testerul.Am remontat compresorul ,i-am bagat freon si ulei PAG 46 si apoi am pus borna la baterie.ACUM MERGE CA ATUNCI CAND ERA NOU.

                              Atasez cateva poze
                              Electrovalva asta unde ar fi ?

                              Comment


                              • #30
                                Acelasi lucru si la al meu W211..daca las masina pornita la relanti, se inchide AC si cand vreau sa-l deschid incepe de clipeasca. Cat timp merg cu masina, AC functioneaza foarte bine. Uneori clipeste de 3 ori, alte dati clipeste de 5 ori. Verificat instalatia, nu pierde freon..Compresorul baga undeva in jur de 13-14 bari. Pe tester a aparut eroarea 9021 "Test DF signal of component generator", care nu stiu ce inseamna.
                                Va rog, aveti cum sa ma lamuriti ce problema e la mine?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF