Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum alb la pornire, oscilatii relantii la rece w210 200cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Manu are tester de mb ? L-as pune si a meu pe tester sa vad care e baiu ca -mi face la fel. Imi lasi un tel de la el te rog. Eu cred ca e ceva pe partea de injectie .
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #32
      Originally posted by white8snow View Post
      Manu are tester de mb ? L-as pune si a meu pe tester sa vad care e baiu ca -mi face la fel. Imi lasi un tel de la el te rog. Eu cred ca e ceva pe partea de injectie .
      Are tester din Germania de cum a lucrat la reprezentanta

      Comment


      • #33
        Eu am fost la Manu cu ea, mi-a zis sa las masina pana a doua zi dimineata cand o sa-i dea o cheie sa vada care este problema. Initial a zis ca senzorul de temperatura, oricum nu prea am incredere in mecanici, mai ales astia "renumiti", orice rezolvare simpla,la ei apare intr-un final o problema grava, cu schimbarea a cel putin doua inectoare si alte lucrari care necesita o groaza de bani (ex. la un pieten nu i-a mai pornit w210-le numai impins, rezolvarea la Manu a fost doua injectoare schimbate si inca nu stiu ce i-a mai lucrat la motor, toata treaba costand 2000 lei din care 1700 fiind doar injectoarele cu tot cu manopera).
        In schimb la Manu, o diagnoza ar fi de foarte mare folos, doar ca nu stiu cat costa asta la el.
        Sa ne tineti la curent, si eu sunt curios ce rezolvare o sa gaseasca el la problema d-voastra.
        Last edited by ciauder; 04-30-2011, 14:31 PM.

        Comment


        • #34
          Nu stiu, aste cu schimbatul a 2 injectoare la pretul de 1700 lei (cand de fapt is 40 eur bucata in Bucuresti) is filme porno,poate erau injectoarele alea placate cu aur, si cu atat mai mult el iti spune ce defectiune are daca vrei iti schimba, daca nu mergi la altu eu tot la el am mers pana acuma, nu vreau sa-i fac reclama dar aici in Baia Mare este cel mai bun. Eu Marti ma duc am fost ieri dar nu a lucrat, o sa va tin la curent

          Comment


          • #35
            La w210 un injector costa aprox 100 ron la a mea . Diesel clasic in 5 cilindrii fara turbo. Daca vrea mai mult de 100 lei manopera sa le schimbe sa se duca naibi ca si eu is satul de fitosi de astia. Nu au electronica comPlicata , le dau jos si pun noi . Motoru asta e simplu fara o suta de fite ca la cele noi si apoi cand se duce ceva platesti de te ia ala negru.
            Last edited by white8snow; 04-30-2011, 22:23 PM.
            +40758148228 whats app active

            Proud owner of Lady Blue W140.

            Comment


            • #36
              Nu am vrut sa zic nimic rau despre el, doar ca nu prea am incredere in preturile exagerate, o sa ne spuna dl. ovidiu ce probleme a avut si cat l-a costat.
              Numai bine!

              Comment


              • #37
                M-am gandit la ceva cum am privit un film pe net despre cum curata un tip un injector cu solutie si un aparat care baga cu presiune solutia in injector. Ce ar fi daca as da jos filtrul de motorina si l-as goli si l-as umple cu solutie de curatat apoi l-as pune la loc. Ar porni cu ce ar avea in instalatie si ar merge un pic pe solutia aia de curatat care cred eu ca fiind concentrata ar curata toata mizera de pe injectoare. Ce parere aveti de idee?
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by white8snow View Post
                  M-am gandit la ceva cum am privit un film pe net despre cum curata un tip un injector cu solutie si un aparat care baga cu presiune solutia in injector. Ce ar fi daca as da jos filtrul de motorina si l-as goli si l-as umple cu solutie de curatat apoi l-as pune la loc. Ar porni cu ce ar avea in instalatie si ar merge un pic pe solutia aia de curatat care cred eu ca fiind concentrata ar curata toata mizera de pe injectoare. Ce parere aveti de idee?
                  Este asa curatarea cu solutia Diesel Spulung de la Liqui Moly , care de altfel , e o firma foarte serioasa , cu produse bune. Iata un exemplu http://www.clubmercedes.ro/cum-se-fo...diesel+spulung

                  Este vorba tot despre un diesel clasic la fel ca si al tau.

                  Comment


                  • #39
                    Buna am fost azi la Manu , mi-a facut diagnoza complecta , problema a fost senzorul rampa de injectie, motorul merge foarte bine acuma porneste la sfert de cheie, cost total: manopera ,diagnoza si senzor 200lei. Toate cele bune.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by ovidiu accord View Post
                      Buna am fost azi la Manu , mi-a facut diagnoza complecta , problema a fost senzorul rampa de injectie, motorul merge foarte bine acuma porneste la sfert de cheie, cost total: manopera ,diagnoza si senzor 200lei. Toate cele bune.
                      In concluzie, este un pret acceptabil.
                      Toate cele bune.

                      Comment


                      • #41
                        Mi-am facut curatarea de injectoare cu liqui moly , eu cu manuta mea ca nu e atat de greu dupa ce te informezi putin cum se face si am scapat de variatiile astea la rece. Acuma vad ca e ok dimineata , nici fum nu mai vad nici variatie . Solutia clasica cu 2 furtune un borcan si o sticla de zeama de curatat injectoare si e ok.
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #42
                          Am si o problemuta sacaitoare. Masina emana deseori un fum de culoare gri - albastrui cu tenta lacrimogena. Acest lucru se intampla mai ales dupa ce am spalat masina si intra apa multa in esapament, sau este multa umiditate afara. Mentionez ca masina are DPF. In rest, merge extraordinar de bine. Care ar fi cauzele posibile?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF