If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme ambreiaj W211 la doar 107.000km?!?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Am crezut ca e mai usor cu punerea pozelor. L-e am dar nu stiu cum...
Foarte simplu,
- dai advanced reply,
- mergi jos la Manage Attachaments, clik pe el ,
- ai 10 randuri, unde poti sa pui 10 poze, dai upload sau rasfoire pe unul din ele (depinde de limba),
-alegi poza din calculatorul tau si dai upload.
Parere personala :nu are nici o legatura cu schimbul de lichid ci mai degraba cu schimbul de viteze si plecatul de pe loc care nu au fost facute regulamentar in toti acesti km !
Ridica putin capota si te uita poate cilindru de ambreiaj nu revine la loc so mai fi blocand si el ca si etrirul!
Nu are nici o legatura aerisirea ce zici cu simptomele masinii tale.
Colegul din CT ti-a cerut poze cu pozitia manetei deoarece crede ca este posibil sa ai un reglaj defectuos al cursei schimbatorului.
Personal, cred, ca tu ai schimbat discul de ambreiaj, dar nu ai schimbat volanta, care la 'masinile moderne' este de aceea in doua masse (zweisfunkmasse). Prima piesa ce se uzeaza este un cuplaj elastic de la acea volanta. Volanta vobleaza si iti va uza discul de ambreiaj la cca 5000-15000 km.
Daca totusi este uzat numai discul, atunci se poate sa ai si senzatia ce zic: ca trage, patineaza, apoi trage iar. Asta e posibil datorita faptului ca discul trage ce trage, patineaza, se incalzeste si capata iar ceva-ceva aderenta, iar tu simti ca iar trage.
In treptele mai mari nu mai simti acelasi lucru pt ca nu mai ai acelasi cuplu (scade).
Din aceste motive, masinile cu cai, cuplu mare (de serie) se fac in special cu cutii automate.
Off: am un Chevy de 6.217 cmc si sigur nu ar fi fost fiabil nicicand cu o cutie manuala.
Nu are nici o legatura aerisirea ce zici cu simptomele masinii tale.
Colegul din CT ti-a cerut poze cu pozitia manetei deoarece crede ca este posibil sa ai un reglaj defectuos al cursei schimbatorului.
Personal, cred, ca tu ai schimbat discul de ambreiaj, dar nu ai schimbat volanta, care la 'masinile moderne' este de aceea in doua masse (zweisfunkmasse). Prima piesa ce se uzeaza este un cuplaj elastic de la acea volanta. Volanta vobleaza si iti va uza discul de ambreiaj la cca 5000-15000 km.
Daca totusi este uzat numai discul, atunci se poate sa ai si senzatia ce zic: ca trage, patineaza, apoi trage iar. Asta e posibil datorita faptului ca discul trage ce trage, patineaza, se incalzeste si capata iar ceva-ceva aderenta, iar tu simti ca iar trage.
In treptele mai mari nu mai simti acelasi lucru pt ca nu mai ai acelasi cuplu (scade).
Din aceste motive, masinile cu cai, cuplu mare (de serie) se fac in special cu cutii automate.
Off: am un Chevy de 6.217 cmc si sigur nu ar fi fost fiabil nicicand cu o cutie manuala.
Masina am luat-o la 83.000 si a inceput sa patineze pe la 100.000 (am observat) . Nu cred ca cel dinainte a schimbat ambreiajul... pana nu se desface nu se stie.
kit ambreiaj 1600 ron, rulment 900 ron volanta 3200 ron adica cam 5500 ron toate cam scumpa reparatia daca ar fi sa l-e schimb pe toate
[QUOTE=marele_alb;179435]Foarte simplu,
- dai advanced reply,
- mergi jos la Manage Attachaments, clik pe el ,
- ai 10 randuri, unde poti sa pui 10 poze, dai upload sau rasfoire pe unul din ele (depinde de limba),
-alegi poza din calculatorul tau si dai upload.
Bafta ![/QU
Altii ajung pe luna si eu nu reusesc sa pun niste poze.
Ma intereseaza sa pun niste poze cand dau un raspuns la o replica a cuiva care vrea sa ma ajute.
1. nu am gasit advanced reply
2.am gasit manage attachements am dat browse si upload dar nu a aparut nici o poza in comentariul meu la o replica
Foarte simplu,
- dai advanced reply,
- mergi jos la Manage Attachaments, clik pe el ,
- ai 10 randuri, unde poti sa pui 10 poze, dai upload sau rasfoire pe unul din ele (depinde de limba),
-alegi poza din calculatorul tau si dai upload.
Bafta ![/QU
Altii ajung pe luna si eu nu reusesc sa pun niste poze.
Ma intereseaza sa pun niste poze cand dau un raspuns la o replica a cuiva care vrea sa ma ajute.
1. nu am gasit advanced reply
2.am gasit manage attachements am dat browse si upload dar nu a aparut nici o poza in comentariul meu la o replica
Nu are nici o legatura aerisirea ce zici cu simptomele masinii tale.
Colegul din CT ti-a cerut poze cu pozitia manetei deoarece crede ca este posibil sa ai un reglaj defectuos al cursei schimbatorului.
Personal, cred, ca tu ai schimbat discul de ambreiaj, dar nu ai schimbat volanta, care la 'masinile moderne' este de aceea in doua masse (zweisfunkmasse). Prima piesa ce se uzeaza este un cuplaj elastic de la acea volanta. Volanta vobleaza si iti va uza discul de ambreiaj la cca 5000-15000 km.
Daca totusi este uzat numai discul, atunci se poate sa ai si senzatia ce zic: ca trage, patineaza, apoi trage iar. Asta e posibil datorita faptului ca discul trage ce trage, patineaza, se incalzeste si capata iar ceva-ceva aderenta, iar tu simti ca iar trage.
In treptele mai mari nu mai simti acelasi lucru pt ca nu mai ai acelasi cuplu (scade).
Din aceste motive, masinile cu cai, cuplu mare (de serie) se fac in special cu cutii automate.
Off: am un Chevy de 6.217 cmc si sigur nu ar fi fost fiabil nicicand cu o cutie manuala.
Este exact cum ai spus trage nu trage si apoi trage din nou. Sa stii ca face si in a 4 a si in a 5a , in a6a nu stiu pt ca inseamna sa rulez cu peste 130 si nu am avut unde , merg foarte mult in oras.
Posibil sa-ti fi fost inferbantat discul si de asta patineaza dar daca atunci cand schimbi din 1 in 2 si se simte o bufnitura e dusa si volanta,dar daca nu posibil sa fie si volanta inferbantata ai s-o vezi daca e rosie,eu am schimbat chitul de ambreaj si volanta la 60 000 km,volanta era dusa cand apasam ambreajul dadea o bufnitura iar discul era inferbantat,eu am cumparat-o la 58 000km dar cine a avut-o ia inebunit ambreajul am platit chitul plus volanta 1030 E.
Urmaream sa vad daca cumva are Km reali dar nu se mai poate constata (decit pe tester) fiindca sa imbracata pedala. Maciulia este originala?
Este destul de interebator ca un ambreiaj de Mercedes sa pice la 107000km, este prematur.
In fine....... verifica sa nu ai scurgeri de ulei la semering arbore partea volanta respectiv semering priza cutie.
Iti cumperi kit ambreiaj sau minimun disck ambreiaj.
Este exact cum ai spus trage nu trage si apoi trage din nou. Sa stii ca face si in a 4 a si in a 5a , in a6a nu stiu pt ca inseamna sa rulez cu peste 130 si nu am avut unde , merg foarte mult in oras.
Urmaream sa vad daca cumva are Km reali dar nu se mai poate constata (decit pe tester) fiindca sa imbracata pedala. Maciulia este originala?
Este destul de interebator ca un ambreiaj de Mercedes sa pice la 107000km, este prematur.
In fine....... verifica sa nu ai scurgeri de ulei la semering arbore partea volanta respectiv semering priza cutie.
Iti cumperi kit ambreiaj sau minimun disck ambreiaj.
Eu am schimbat pielea volan si a schimbatorului erau tocite, scurgeri nu am observat , m-am uitat odata pe sub ea si nu am vazut nici o picatura
Eu am schimbat pielea volan si a schimbatorului erau tocite, scurgeri nu am observat , m-am uitat odata pe sub ea si nu am vazut nici o picatura
Acuma fara suparare..., pielea de pe shimbator nu se toceste la 100.000 km decat daca 'in loc de transpiratie iti iese acid prin palma'
Cred ca la un tester adevarat vei avea probabil surpriza sa aiba peste 300.000 km. Trebuie sa fim realisti daca vrem sa descoperim durerea.
Va dau eu un prieten sa va conduca masina cu km la zero si dupa 40 000 schimbati si ambreaj si maciulie si volan la cum transpira la maini si cum schimba asa ca km nu mai conteaza,depinde de cel ce conduce si cum schimba si alta chestie nu mai sunt mercedesurile de alta data piesele sunt facute prin toata europa(cutiile facute in romania)asa ca...
Va dau eu un prieten sa va conduca masina cu km la zero si dupa 40 000 schimbati si ambreaj si maciulie si volan la cum transpira la maini si cum schimba asa ca km nu mai conteaza,depinde de cel ce conduce si cum schimba si alta chestie nu mai sunt mercedesurile de alta data piesele sunt facute prin toata europa(cutiile facute in romania)asa ca...
Adevarat ca daca vrei sa rupi in doua o masina o poti face foarte usor, dar ma gandesc ca daca iti iei w211 220cdi nu ai asemenea ganduri. Poate cu o 'pisicuta' indiferent de motorizare ar fi plauzibil...
Acuma fara suparare..., pielea de pe shimbator nu se toceste la 100.000 km decat daca 'in loc de transpiratie iti iese acid prin palma'
Cred ca la un tester adevarat vei avea probabil surpriza sa aiba peste 300.000 km. Trebuie sa fim realisti daca vrem sa descoperim durerea.
Sunt curios cate masini la mana a doua cumparate si rulate in romania au dupa 2 ani peste 300.000 km. Cand aveam skoda octavia sport m-a oprit un baiat sa vada la a mea cuun arata volanul ca la 7000 i s-a STRICAT PIELEA DE pe volan - a mea avand 35000 si era noua.
Masinile din germania(in majoritate) sau alte tari aduse in romania sunt lucrate de geambasi si vandute celor care nu stiu sa se asigure de autenticitatea km-trilor.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment