Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreiaj W211 la doar 107.000km?!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Haideti sa va povestesc eu o intimplare cu fosta mea masinuta Dacia 1300.
    Intr-o zi am schimbat discul de ambreaj, cu placa de presiune si rulumentul de presiune, toate piele noi de Pitesti.
    Toate bune si frumoase, dupa o saptamana nu stiu din ce motiv am urcat foarte nervos la volan, si am facut o pornire ca au patinat rotile de fum au iesit din ele, sa vedeti ca dupa nici 10 km parcursi, la o schimbare de viteza, cand am apasta pedala de la ambreaj, poc, a puscat ceva si sufletul nu mai puteam sa bag in viteza.
    Am dat jos iara cutia si surpriza, la placa de presiune era rupta 2 lamele.
    Am pus alta placa noua, si atunci am zis ca nu mai fortez ca nu are rost.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #32
      Originally posted by sorinita View Post
      Posibil sa-ti fi fost inferbantat discul si de asta patineaza dar daca atunci cand schimbi din 1 in 2 si se simte o bufnitura e dusa si volanta,dar daca nu posibil sa fie si volanta inferbantata ai s-o vezi daca e rosie,eu am schimbat chitul de ambreaj si volanta la 60 000 km,volanta era dusa cand apasam ambreajul dadea o bufnitura iar discul era inferbantat,eu am cumparat-o la 58 000km dar cine a avut-o ia inebunit ambreajul am platit chitul plus volanta 1030 E.
      Defineste si detaliaza ''sa-ti fi fost infierbantat discul'' .
      Din mai multe discutii si articole de specialitate ''cica'' viata volantei este de maxim 170.000 mii in conditii de exploatare normale, adica durata medie de viata, adica poate sa te tina si 300.000 dar invers daca nu sunt respectate conditiile normale si se merge mai ales sub 1800 turatii => motorul nu merge rotund , volanta preia socurile , se uzeaza si incepe si ea sa vibreze stricand discul si/sau placa de presiune , uzandu-le prematur. Alta situatie de uzura a ambreiajului este de a merge cu picioru pe ambreiaj crescand timpul de utilizare care este direct proportional cu uzura lui.
      Cred ca la ce am spus ar putea adauga sau m-ar putea contrazice niste oameni cu pregatire in domeniu (ingineri(care au facut facultatea auto) sau chiar studenti de la aceiasi facultate). Poate eu nu am inteles principiile de functionare si rolurile volantei ,discului ,placii si a rulmentului de presiune.

      Eu care acum am achizitionat discul placa si rulmentul stau sa ma gandesc ca ar trebui sa schimb si volanta, citind certificatul de garantie al pieselor : garantia este oferita kitului de ambreiaj daca este schimbat tot angrenajul volanta , kit ambreiaj si rulment.
      Ma gandesc in continuare ca cei care au dat acest certificat nu sunt niste prosti si doritori de profit ca sa ma puna pe mine se le cumpar pe toate.

      Daca volanta ar fi putin uzata ''asta nu stiu cum se verifica'' si sunt curios de ce se face pentru a se constata acest fapt ? Ce urmeaza daca nu schimb volanta sa se uzeze discul si placa mult mai devreme si asta mai tarziu inseamna tot o gaura mult mai mare in buzunarul meu pentru ca voi schimba din nou placa disk rulment plus volanta plus manopera.

      Poate sa ma sfatuiasca careva ,nu sa-si dea cu parerea, daca au fost in situatia mea ce au facut?

      Am gasit pe you tube principiile de functionare si rolul sistemului VOLANTA AMBREIAJ super tare dar e in engleza si cine stie linba va intelege , pana la urma tot singur imi gasesc rezolvarea si cred dupaia ca ma puc de mecanica si imi dau si doctoratu tot in mecanica .

      Destepti strainii astia .... Noi stam sa ne dam cu parerea ca niste tate la coltu strazii si aia deja sunt pe luna, ei sunt in spatiu si noi descoperim volantele...

      Sper ca intelegeti aluzia....
      Last edited by dorut; 02-18-2011, 06:35 AM.

      Comment


      • #33
        Simplu,ai mai simtit miros de ambreaj?Nu?Atunci te duci in masina bagi in prima viteza si accelerezi si nu i dai drumul la ambreaj doar cate un pic si tot o tii asa si ai sa simti miros de ambreaj asta va insemna ca i-ai incazit discul si tot asa pana il inrosesti,adica pe disc apare o culoare rosiatica.Acum rog pe cineva care stie sa ti explice mai bine ce inseamna sa inrosesti discul.Volanta face zgomot cand schimbi sau cand se incalzeste masina o vei accelera dar vei simti ca masina nu are forta.Intra pe google si ai sa gasesti multe raspunsuri
        dany

        Comment


        • #34
          Originally posted by dorut View Post
          Poate duce schimbarea lichidului de frana la o uzura mult mai accentuata a discului de ambreiaj?

          La w211 am schimbat lichidul de frina dupa 2 ani la 80.000 km. Acum am 107.000 km. A inceput sa patineze - ambreiajul - placala - in fiecare viteza cand turometrul ajunge undeva in zona cuplului maxim (se tureaza in continuare dar nu trage, dupa ce trece de acea zona trage din nou) . Un mecanic ,dicutand problema cu schimbarea chitului si a rulmentului , mi-a spus ca cel care a schimbat lichidul de frana nu a aerisit si la ambreiaj , ramanand niste aer pe conducte in zona de ambreiaj .

          Nu stiu principiul de functionare al ambreiajului dar am inteles ca este echivalentul rularii cu piciorul tinut usor pe ambreiaj care duce la uzura mai accentuata.
          Ambreiajul mi-a spus ca este hidraulic . Cutia este manuala.

          Ma gandesc ca ar avea dreptate la 107.000 km sa cada un ambreiaj?
          Exclus folosirea masinii in conditii anormale - precizes ca nu sunt un pilot de curse pe sosea!

          La magazin unde am fost sa comand mi-a spus ca au mai venit E-uri cu ambreiajul de schimbat?

          Exista posibilitatea ca mecanicul cand face schimbul de lichid aeriseste el pe la etriere dar nu se gandeste ca trebuie aerisit si la disc neumbland acolo . Acea coloana de aer care ramane in zona discului ducand la uzura mult mai accentuata.

          Urmarea:
          dupa cateva zeci de mii de kilometrii propietarul nu se gandeste ca mecanicul a fost de vina ci ca a cazut ambreiajul si da cel putin 3000 ron pt a face operatiunea .
          Dupa gaura din buzunar mecanicul aeriseste in final si la ambreiaj ca doar a umblat acolo si prima eroare a lui a fost acoperita, ambreiajul tinandu-te mai mult(poate pana la schimbarea din nou a lichidului de frana)
          Pana la urma am schimbat volanta - mai uzata dechit placa de presiune , Kitul ambreiaj , rulment si termostatul care se deschidea mai devreme de 92 grade, pivoti inferiori + superiori, discuri frana fata(sport) + placute, si ar trebui si placutele pe spate care mai tin , discurile spate sunt bune dar nu gasesc perforate ca pe fata, revizia de 108.000

          Cost 2000 + 1700 + 900+30 + 460+260 +285+200+ 280 + ulei + filtre + semnalizare oglinda + tampon crik + manopera .
          Ca sa fie treaba copleta urmeaza si unghiul de fuga .
          Cred ca sunt cele mai mici costuri pe care am putu sa le fac.

          Faceti voi totalul.


          Nu stiu totalul inca .

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF