Haideti sa va povestesc eu o intimplare cu fosta mea masinuta Dacia 1300.
Intr-o zi am schimbat discul de ambreaj, cu placa de presiune si rulumentul de presiune, toate piele noi de Pitesti.
Toate bune si frumoase, dupa o saptamana nu stiu din ce motiv am urcat foarte nervos la volan, si am facut o pornire ca au patinat rotile de fum au iesit din ele, sa vedeti ca dupa nici 10 km parcursi, la o schimbare de viteza, cand am apasta pedala de la ambreaj, poc, a puscat ceva si sufletul nu mai puteam sa bag in viteza.
Am dat jos iara cutia si surpriza, la placa de presiune era rupta 2 lamele.
Am pus alta placa noua, si atunci am zis ca nu mai fortez ca nu are rost.
Intr-o zi am schimbat discul de ambreaj, cu placa de presiune si rulumentul de presiune, toate piele noi de Pitesti.
Toate bune si frumoase, dupa o saptamana nu stiu din ce motiv am urcat foarte nervos la volan, si am facut o pornire ca au patinat rotile de fum au iesit din ele, sa vedeti ca dupa nici 10 km parcursi, la o schimbare de viteza, cand am apasta pedala de la ambreaj, poc, a puscat ceva si sufletul nu mai puteam sa bag in viteza.
Am dat jos iara cutia si surpriza, la placa de presiune era rupta 2 lamele.
Am pus alta placa noua, si atunci am zis ca nu mai fortez ca nu are rost.
Comment