Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bord rosu cu baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut ,ma poate ajuta cineva cu un echivalent pt. stabilizatorul de tensiune de pe alternator cel defect era F00M 145 226 (bosch) pe alternator nu am gasit nici un cod precizez ca stabilizatorul a fost inlocuit cu un after marchet a functionat aprox 3000 km dupa care astazi mi a aparut bord rosu ciudat imi pare tensiunea de 16 volti pe baterie cu motor pornit ci nu 13.7 alternatorul este 14 volti 200A.ciao
    mercedes e classe 220cdi w211

    Comment


    • Originally posted by gianny View Post
      Salut ,ma poate ajuta cineva cu un echivalent pt. stabilizatorul de tensiune de pe alternator cel defect era F00M 145 226 (bosch) pe alternator nu am gasit nici un cod precizez ca stabilizatorul a fost inlocuit cu un after marchet a functionat aprox 3000 km dupa care astazi mi a aparut bord rosu ciudat imi pare tensiunea de 16 volti pe baterie cu motor pornit ci nu 13.7 alternatorul este 14 volti 200A.ciao
      scuze rectific 13 v
      mercedes e classe 220cdi w211

      Comment


      • Salut, nu este de la nicio baterie, este o componenta electrica ce simte incarcarea alternatorului mai precis un releu de incarcare, am avut si eu aceeas eraoare la w210 , am schimbat acea componenta electrica si gata, dar pana atunci a mers pe baterie fara a da incarcare. Acum multi ani am intampinat aceasta problema si nu mai stiu cum se numea sau costul dar stiu ca a fost o cutiuta mica neagra. Sper sa fi fost de folos.

        Comment


        • @Gianni da un telefon la Polini autodemolizioni vad ca esti din Verona nui chiar departe au cel putin 3 w211 la dezmembrat.(pentru releu)
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Originally posted by broscutza2001 View Post
            @Gianni da un telefon la Polini autodemolizioni vad ca esti din Verona nui chiar departe au cel putin 3 w211 la dezmembrat.(pentru releu)
            Nu releul este de vina, raspuns evaziv caut echivalent nu vechituri.
            mercedes e classe 220cdi w211

            Comment


            • Salutare,
              E randul meu sa ma plang... Am un w211 270cdi, porneste foarte bine, nu invarte greu insa azi mi-a aparut si mie mesajul visit worshop + baterie totul pe rosu.
              Pana sa imi apara asta, imi mai aparea cand si cand "convenience functions are unavailable" sau ceva de genul asta..pe fundal alb. Azi in schimb am observat ca si luminile de la schimbator "d" "n" "r" "p" se sting si se aptrind dupa bunul plac...plus colac peste pupaza mi s- a aprins si martorul engine check care nu se da stins deloc...
              Ceva idei, sfaturi?
              Mentionez ca si dupa, a pornit la sfert ca intotdeauna, am facut aproape 100km, am oprito, am resetato si tot nu s-a stins check engine..
              Multumesc anticipat

              Comment


              • Originally posted by gianny View Post
                Nu releul este de vina, raspuns evaziv caut echivalent nu vechituri.
                N-ar fi rau sa postezi VIN-ul masinei,s-au macar sa scrii despre ce masina merge vorba.

                Comment


                • Check engine-ul s-a stins de la sine, eroarea nu a mai aparut...
                  Multumesc pentru raspunsuri

                  Comment


                  • Salut! am si eu o problema la e220 CDI 2000 manual. La turatie peste 2500 imi apare in bord baterie rosie si mesajul OVER VOLTAGE! am verificat tensiunea pe care o citeste calculatorul. si imi creste in momentul turatiei undeva la peste 15 v, apoi apare mesajul acela. Sa fie oare releul de incarcare?

                    Comment


                    • Regulatorul de tensiune e pe placa electronica pe alternator.Schimbal numaidecat!
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • Pentru cine are nevoie de acumulator mic, aici am gasit ceva ce se potriveste, pret rezonabil in comparatie cu originalul http://www.caranda.ro/product/bateri...12ah-ftx14-bs/

                        Comment


                        • Sunt bune bateriile de la Caranda. Am schimbat acum 5 ani bateria mare si am ales, dupa lungi cercetari, Caranda Maxima de 100Ah cu placi Fiamm. Porneste in continuare normal. Bateria mica am schimbat-o acum doi ani iar aia originala a masinii era tot Fiamm. Deci puneti cu incredere de la Caranda.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF