Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bord rosu cu baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut! Alternatorul este problema 1000% , colectorii sau periile, e spre duca! mergi la orice service ce se ocupa de alternatoare si o sa scapi cu maxim 300 lei si nu o sa mai ai probleme! stima

    Comment


    • Oameni buni s-a rezolvat. Topicul e de un an de zile. Va dati cu parerile ca sa va dati cu parerile. Sanatate
      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

      Comment


      • Comerciantii de acumulatori auto au ceva testere Bosch, care sunt sigure in proportie de 90% zic eu, asa ca pentru 5-10 lei puteti merge sa verificati care din acumulatori ar fi slabiti... La mine acumulatorul mic se incarca putin timp si decupla incarcarea ajungand la 14 v dar dupa o actionare de SBC, scadea instant la 11-12 V.

        Comment


        • Salutări tuturor!
          Bun tare forumul, te mai scutește de diferite extra-cheltuieli. Adică acum 4 zile, după frigul tare de la Buzău, am pornit mașina... Și, surpriză! "Visit workshop!", bineînțeles însoțind pictograma roșie a unei baterii. De pornit a pornit într-adevăr o idee mai leneș dar, ok. Mers în casă, luat volt-metrul, măsurat la relanti pe bornele din portbagaj, rezultat 13,9. Zic eu ok. Mers prin oraș 15 minute, oprit, pornit iar: aceeași eroare afișată. Pornit iar, mers încă 15 minute, oprit, pornit iar, surpriză plăcută: nu a mai apărut eroarea. Eu AM TRAS CONCLUZIA CĂ S-A ÃŽNCĂRCAT BATERIA! Ce părere aveți?
          Până una alta, LA MULȚI ANI LA TOATĂ LUMEA! Și apropo, cum dau de bateria mică?..

          Comment


          • Teoria zice ca la ralanti trebuie sa ai 12,5Vcc , masurat cu voltmetrul .
            Pe masura ce accelerezi motorul , tensiunea trebuie sa creasca progresiv pana la 13,9 - 14,2Vcc .

            In cele 15 minute de mers cu masina prin oras , cu porniri si opriri , nu s-a incarcat nimic in baterie .
            Daca bateria este cu intretinere , o poti verifica cu densimetrul . Daca nu , atunci trebuie mers la un centru de incarcat baterii pentru verificare .

            Comment


            • Mulțam fain pentru părere dar, bateria de pornire sunt aproape sigur că e ok, pornește. Ideea e că în 30 minute, alternatorul bagă ceva amperi în baterii. Nu știu de fapt cam care e rolul bateriei mici. Mașina are împliniți luna trecută 7 ani. Mă gândesc la viața bateriilor care sunt totuși consumabile. Azi, am pățit la fel cu eroarea din bord. Am mers cu mașina 15 minute și la o nouă pornire a dispărut eroarea. ÃŽnclin să cred că bateria mică nu mai ține curent, fiind vechiuță deja, ce zici?

              Comment


              • Daca la pornire iti apare" Electrical consumers switched off sau ceva cu convenience functions" si nu iti merge incalzirea in scaune, radio, dezaburirea, iluminatul interior si alte chitibusuri atunci ti-e pe duca bateria mare. In rest, la mesaj pe rosu in bord cu baterie e bateria mica cu probleme, daca cele enumerate mai sus functioneaza perfect.
                Last edited by Dj Sky; 12-22-2012, 09:55 AM.

                Comment


                • Mercic Dj Sky! Cred că am păţit ca tine, bateria mică. Nu apare nici un alt mesaj decât bord roşu cu bateria şi visit workshop. Altceva nimic, mere totul. Mâine schimb bateria mică şi vă ţin la curent. A, LA MULŢI ANI TUTUROR!

                  Comment


                  • Sa nu schimbi degeaba ia un aparat de masura si verifica tensiunea in ambele baterii si inainte si dupa pornire.

                    Comment


                    • Originally posted by sss View Post
                      Mercic Dj Sky! Cred că am păţit ca tine, bateria mică. Nu apare nici un alt mesaj decât bord roşu cu bateria şi visit workshop. Altceva nimic, mere totul. Mâine schimb bateria mică şi vă ţin la curent. A, LA MULŢI ANI TUTUROR!
                      Eu am trecut iarna cu mesajul, dar intr-o zi s-a incapatanat si nu se mai incarca bateria auxiliara, oricat as fi umblat cu masina. Nu e mare lucru de verificat bateria, si cum ziceam mai sus, mergi la un magazin care comercializeaza baterii, desfaci capacul de la filtrul de polen sau ce filtru e acolo in dreapta la pasager, si faci un test pe baterie cu motorul oprit. Nu poate costa mai mult de 10 lei.
                      Pentru accesul la baterie, ai un capac mare ce acopera tot ce e acolo prins in 3 cleme care se desfac cu mana, ridici capacul si dedesubt ai capacul la filtru, prins in un surub de 10 mm, il desfaci, capacul se rabateaza catre parbriz si ai acces la bateria mica pe care faci testul, asta cu un tester de baterii neaparat, ca sunt cazuri in care bateriile tin tensiunea, dar cand au sarcina (consumator) scade in cateva secunde sub limita admisa.

                      @ Papi, nu mai stiu exact, dar era ceva ciudat cu incarcarea la mine, nu mai tin mine exact, dar parca era blocata incarcarea pe bateria auxiliara cand am mers sa o schimb. Tin minte ca era ceva valoare de 11v si nu mai primea incarcare deloc, cred ca a blocat masina incarcarea, fiind in scurt bateria.
                      Last edited by Dj Sky; 01-04-2013, 21:26 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by Dj Sky View Post
                        Dimensiunile bateriei auxiliare sunt : 152 mm lungime, 88 latime, 147 inaltime.
                        Cea montata de mine este modelul " Varta YTX 14-BS" cu 100 A EN.
                        Se gasesc si modele cu 190 A EN "Varta YT 12B-BS" numai ca aceasta e putin mai mica la dimensiuni decat cea originala: 151 mm lungime, 70 mm latime, 131 mm inaltime si probabil la strangere va trebui fortat putin sau facute modificari.
                        Daca doriti sa vq montati un astfel de acumulator pe masina, trebuie sa va cautati si comandati unul de pe net(un search pe google rezolva problema, sau in brasov va indrum eu sa scapati de taxe postale), aveti nevoie de o cheie de 10 mm si dureaza 2-3 minute. Atentie: Inainte de a deconecta bornele acumulatorului e recomandat sa se astepte 30 de secunde cu usile inchise si cheia scoasa din contact pentru a intra in stand by calculatoarele ce se alimnteaza de pe acest acumulator. Tin sa precizez ca mesajul despre baterie nu a mai aparut de cand am inlocuit acumulatorul auxiliar chiar daca bateria mare este si ea aproape de sfarsit si asta fara star pus pe masina.
                        Am gasit postarea initiala. Recomandarea cu cheia scoasa din contact si asteptarea pana se opresc calculatoarele tin minte ca am primit-o de la Automaticul, care numai bine m-a invatat pana acum, am si uitat de ea...

                        Comment


                        • Din cate stiu blocarea aia poate veni de la releul ala de sub parbriz.

                          Comment


                          • Si din postul acela vechi cu bateria auxiliara Varta de 100 A nu este cam mare eu din cate stiu de fabrica veneau echipate cu Fiam 12V 12A.

                            Comment


                            • 100 A EN nu e tot una cu 100 Ah...

                              Comment


                              • Scuze nu ma pricep la numerele respective asa mi so parut, la bord rosu foarte multe cauze pot fi , stiu din experienta proprie ca eu le-am luat pe toate la rand ca pana la urma sa aflu ca era altceva care nu mi-o aratat nici macar testerul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF