Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire W210, si oprire in timpul mersului.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire W210, si oprire in timpul mersului.

    Buna,
    am si eu un W210 - E220 CDI 143cp din 2000. cam de o luna incoace au aparut ceva probleme la el.
    1. porneste dimineata la prima cheie dar se intampla sa il opresc dupa cateva secunde/minute pana nu a apucat sa se incalzeasca, nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 5-6 incercari.
    2. cu doua zile in urma am patit ca am pornit-o si dupa ce am plecat cu ea, am ambalat-o mai tare la prima viteza si la a doua cand a ajuns pe la vreo 3000 de ture a murit motorul. si mi-a afisat ceva eroare: EPC - Electric Power control. am lasat-o in viteza si a pornit din inertie. Azi am patit aceiasi chestie dar la viteza intai si nu am mai reusit sa o pornesc cu nici un chip. i-am dat la automat pana a murit bateria.

    are careva vreo idee ce sa fie problema?

    si o alta chestie ce as vrea sa va intreb.
    am teste universal ELM 327 la care am si mufa de MB(cea cu 38 pini) problema e ca nu gasesc un soft potrivit ca sa ii fac testul. aveti cumva vreo sugestie de un soft, versiune... ? etc

    multumesc anticipat.

  • #2
    Diagnoza tata, diagnoza!!! EPC e unul din calculatoarele masinii.

    Comment


    • #3
      EPC (electronic power control) si EDC (electronic diesel control) indica probleme pe partea de alimentare cu combustibil. Din cate am reusit sa imi dau seama citind pe aici precum si din experienta proprie, eroarea EPC ar putea indica probleme la injectoare, senzor de presiune pe rampa injectoarelor sau valva de reglare a presiunii in aceeasi rampa. EDC este legat in mare parte de bule de aer in instalatia de motorina, sau amestec necorespunzator aer-carburant. Verifica mai intai furtunele de motorina (de la filtru catre pompe si mai departe catre rampa) cand o pornesti dimineata sau dupa o pauza mai mare si vezi daca nu cumva ai bule de aer. Daca e ok, pune-o pe tester ca sa stii exact ce e de vina.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        ok,ii fac azi o diagnoza si revin cu detalii.

        Comment


        • #5
          am fost cu ea la service, s-au uitat baietii pe acolo ... initial ziceau ca trage aer pe instalatie. au schimbat filtrul. apoi au vazut ca scapa pe langa un injector. l-au scos , l-au curatat, schimbat capul si saiba la el. dupa care nu mai scapa.
          intr-un final au pus testerul pe el (ceva bosh) si nu dadea nici o eroare. si mai ziceau ca is face compresia foarte repede.
          toate bune la momentul respectiv pana a doua zi dimineata, cand dupa ce a pornit la prima cheie, l-am tinut putin turat ca sa se dezabureasca (vreo 2 minute), si cand am dat drumul la pedala, a murit automat. nu a vrut sa mai porneasca, decat dupa vreo 3 incarcari, si cu spray.

          aveti vreo idee ce ar putea sa mai fie ?

          Comment


          • #6
            raspuns

            mai baiete!sa stii ca este pompa de presiune si tuburile de alimentare!eu am patit la fel!le-am schimbat in italia si m-a costat 1400 euro!

            Comment


            • #7
              alte idei mai "ieftine" , careva ?

              Comment


              • #8
                Chiar daca se zice ca ELM 327 face cele 5 protocoale, sa sti ca nu-ti miroase nimic la W210.
                Carsoft face iso9141 de care ai nevoie, iti da si explicatii pe cod de defect.
                Incearca injector nou, citiva ani nu mai ai treaba.
                Originally posted by danycde View Post
                Buna,
                am si eu un W210 - E220 CDI 143cp din 2000. cam de o luna incoace au aparut ceva probleme la el.
                1. porneste dimineata la prima cheie dar se intampla sa il opresc dupa cateva secunde/minute pana nu a apucat sa se incalzeasca, nu mai vrea sa porneasca decat dupa vreo 5-6 incercari.
                2. cu doua zile in urma am patit ca am pornit-o si dupa ce am plecat cu ea, am ambalat-o mai tare la prima viteza si la a doua cand a ajuns pe la vreo 3000 de ture a murit motorul. si mi-a afisat ceva eroare: EPC - Electric Power control. am lasat-o in viteza si a pornit din inertie. Azi am patit aceiasi chestie dar la viteza intai si nu am mai reusit sa o pornesc cu nici un chip. i-am dat la automat pana a murit bateria.

                are careva vreo idee ce sa fie problema?

                si o alta chestie ce as vrea sa va intreb.
                am teste universal ELM 327 la care am si mufa de MB(cea cu 38 pini) problema e ca nu gasesc un soft potrivit ca sa ii fac testul. aveti cumva vreo sugestie de un soft, versiune... ? etc

                multumesc anticipat.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  Chiar daca se zice ca ELM 327 face cele 5 protocoale, sa sti ca nu-ti miroase nimic la W210.
                  Carsoft face iso9141 de care ai nevoie, iti da si explicatii pe cod de defect.
                  Incearca injector nou, citiva ani nu mai ai treaba.
                  da asa e ... daca nu am softul potrivit. cei de la service-ul unde am dus-o au incercat cu un bosch. si cu asta vedeu toate la masina, mai putin erori. chiar imi zicea ca isi face foarte repede compresia la pornire, cei drept era motorul destul de cald la momentul respectiv.

                  Comment


                  • #10
                    cred ca s-a rezolvat.

                    am schimbat ieri garniturile de la furtune (O-ring-urile), toate 6. si de atunci merge fara probleme. costa 36 ron la reprezentanta mercedes.

                    Comment


                    • #11
                      De acum inainte doar la dealer am sa-mi repar masina.................
                      Originally posted by danycde View Post
                      cred ca s-a rezolvat.

                      am schimbat ieri garniturile de la furtune (O-ring-urile), toate 6. si de atunci merge fara probleme. costa 36 ron la reprezentanta mercedes.

                      Comment


                      • #12
                        porneste greu w124 ce300 24v sportline din 92

                        salut am un mercedes w124 ce300 42v sportline din 92 de la un timp porneste greu dimineata dupa 2 incercari porneste si ramine turat in 5000 de ture cam 3 minute pe urma isi revine la 9000 si merge normal dupa ce se incalzeste porneste bine dar nu intodeauna cite o data si cind e cald motorul daca stie cineva ceva va rog sami scriieti va multumesc anticipat

                        Comment


                        • #13
                          Salut!

                          De cand te caut Mercedes-Cdi

                          Stiu ca nu este normal sa te intreb aici, dar sunt nou pe forum:d sper sa nu am pb.

                          Ma indrumat cineva la tine, sa te intreb despre cheia IR model vechi si cheia chrome IR model nou, daca merge sa iau partea electronica de la modelul IR vechi sa o pun pe modelul nou chrome IR?

                          Am un mercedes w211 si m-ar interesa sa ii schimb cheia.

                          Multumesc anticipat!


                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          De acum inainte doar la dealer am sa-mi repar masina.................

                          Comment


                          • #14
                            daca atunci cand nu vrea sa porneasca, dai la automat iar turometru nu se misca, atunci e senzorul de turatie.

                            Comment


                            • #15
                              Nu merge.
                              Dar daca ai cheia IR modelul nou complecta, merge sa o programezi.
                              (La mine treaba asta este valabila doar pt. masinile defecte care nu mai pornesc deloc.) Xeros nu fac.
                              Originally posted by bogdan2119 View Post
                              De cand te caut Mercedes-Cdi

                              Stiu ca nu este normal sa te intreb aici, dar sunt nou pe forum:d sper sa nu am pb.

                              Ma indrumat cineva la tine, sa te intreb despre cheia IR model vechi si cheia chrome IR model nou, daca merge sa iau partea electronica de la modelul IR vechi sa o pun pe modelul nou chrome IR?

                              Am un mercedes w211 si m-ar interesa sa ii schimb cheia.

                              Multumesc anticipat!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF