Originally posted by danycde
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme pornire W210, si oprire in timpul mersului.
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Nu a pornit dimineata
Azi dimineata nu a mai pornit. Am dat o grmada la automat. Invirtea ceva mai greu din cauza ca erau -5C si ca uleiul era mai gros.
Am crezut ca inghetase motorina in filtru dar nu a fost asa. Ba chiar am montat o pompa electrica si am amorsat, dar degeaba.
Pina la urma am gasit injectorul 3 care scapa ceva presiune, iar uleiul fiind mai gros/ii lua din turatia de pornire la electromotor/ pompa de inalta ne mai facind fata sa acopere pierderea de presiune datorita truratiei joase.
Asa ca am suspendat injectorul defect si am pornit-o in 3cylindres si am lasato sa mearga foarte putin, incit sa incarc bateria si sa rupa si incalzeasca un pic uleiul din baie.
Dupa aceea am conectat si injectorul defect si am pornit motorul in 4, adica normal.
Am lasat sa incarce ca lumea bateria si sa incalzeasca si uleiul. Apoi a pornit si a mers fara probleme totata ziua, si am facut si vreo 100km unde aveam treaba.
Daca ingheata iar in noaptea asta, miine treaba este la fel cred. Dar mi-am zis ca pina nu pica cel putin 2 injectoare, nu umblu la ele.
Oricum am injectoare noi pe stoc.
Am sa va tin la curent daca porneste sau nu zilele care vin.
Avantajul meu este ca am bateria VARTA...........retineti.
Comment
-
Ne primind nici un raspuns de pe forum si avand nevoie de masina am mers la service. Ce problema avea masina : dimineata, la -7,-9 gr. pornea la prima cheie iar dupa 3-5 minute se oprea motorul . Au fost situatii cand aceasta se oprea si in mers. S-a constatat ca bazinul nu avea motorina in el, ceea ce inseamna ca tragea aer fals. Repornirea se putea face dupa ce se umplea bazinul unde se afla filtrul de motorina prin scoaterea conductei care intra vertical in acesta (se introduce motorina cu o seringa). Noroc cu un prieten care se pricepe la motoare diesel BMW. L-am deranjat de 3-4 ori si nevrand sa exsagerez, am mers la un service specializat in auto mercedes. Aici mi-au schimbat 4 oring-uri si bazinul unde intra filtrul de motorina (inclusiv filtrul de motorina).
4 orinng-uri X 14 lei buc. = 56 lei
1 bazin filtru motorina = 190 lei (are inclus si filtrul de motorina)
manopera = 30 lei
Total = 276 lei
Timp de lucru = 30 minute
Am sa redau mai jos, pentru cei care doresc sa-si repare singuri masina, cum se procedeaza. O fotografie face cat o mie de cuvinte, asa ca voi posta fotografi din service. Fotografiile au fost facute cu telefonul mobil, sper sa se vada bine. Masina este un mercedes 270 CDI din 2001.
Last edited by Octaviannus; 12-16-2010, 13:34 PM.
Comment
-
Felicitari pentru efortul depus de tine.
Cit ma priveste, am revenit. Azi era mai frig decit ieri.
Am incercat sa pornesc masina si aceeasi poveste cu pornirea. Mentionez ca masina a stat afara si era inghetata tun. Am dat de 2 ori la automat si atit, nu am mai insistat fiindca stiam carei povestea. Concluzie/ ori ii schimb cel putin 2 injectoare ori nui mai schimb. Desi un singur injector ar avea probleme. Deja ma gindesc sa le schimb pe toate 4.
Am sa o tin in garaj, iar daca are sa porneasca dimineata, am sa amin schimbarea injectoarelor pentru la anu in iarna.Last edited by Luxian; 12-19-2010, 13:49 PM.
Comment
-
Suspendarea se face cu holender special. Nu recomand treaba asta celorlalti, fiindca nu este mentionata in manualul de reparatie, de fapt este o scurtatura pentru a merge direct la defect, pentru a scurta timpul cu manopera.
Recomand verificarile specifice testerului.
Originally posted by gabi_d View Postspune te rog cum ai suspendat un injector? eu am facut un rk la motor si acum cand totul e gata dau la automat de numa si nu spune nimic. ce ar mai trebui sa fac.
Comment
-
Originally posted by Octaviannus View PostNe primind nici un raspuns de pe forum si avand nevoie de masina am mers la service. Ce problema avea masina : dimineata, la -7,-9 gr. pornea la prima cheie iar dupa 3-5 minute se oprea motorul . Au fost situatii cand aceasta se oprea si in mers. S-a constatat ca bazinul nu avea motorina in el, ceea ce inseamna ca tragea aer fals. Repornirea se putea face dupa ce se umplea bazinul unde se afla filtrul de motorina prin scoaterea conductei care intra vertical in acesta (se introduce motorina cu o seringa). Noroc cu un prieten care se pricepe la motoare diesel BMW. L-am deranjat de 3-4 ori si nevrand sa exsagerez, am mers la un service specializat in auto mercedes. Aici mi-au schimbat 4 oring-uri si bazinul unde intra filtrul de motorina (inclusiv filtrul de motorina).
4 orinng-uri X 14 lei buc. = 56 lei
1 bazin filtru motorina = 190 lei (are inclus si filtrul de motorina)
manopera = 30 lei
Total = 276 lei
Timp de lucru = 30 minute
Am sa redau mai jos, pentru cei care doresc sa-si repare singuri masina, cum se procedeaza. O fotografie face cat o mie de cuvinte, asa ca voi posta fotografi din service. Fotografiile au fost facute cu telefonul mobil, sper sa se vada bine. Masina este un mercedes 270 CDI din 2001.
Nu stiu sa l-e postez.
Comment
-
am luat doar garniturile de acolo. 6 lei bucata, mi le-a montat alt service. e vorba de cele indicate pozele anterioare. si inca doua - in toate locurile unde intra furtune sunt.
Originally posted by Mercedes-cdi View PostDe acum inainte doar la dealer am sa-mi repar masina.................
Comment
-
Octaviannus iti multumesc pentru pozele care le-ai postat m-au ajutat sa imi repar masina.
Problema la mine a fost in pierderea de motorina pe la oringurile de la pompa de injectie(imi consuma 16% in oras, iar pe scutul de la motor era o balta de motorina).Inainte sa vad problema am intrebat cat m-ar costa operatia la un service mercedes din oras,mi-au cerut 1,5 milioane.M-am gandit ca e prea scump si am fost singur la reprezentanta, mi-am cumparat oringurile necesare care m-au costat (3,5 lei bucata).Total aprox.20 ron vs 150 de ron care mi s-au cerut in service totusi este diferenta.
Am schimbat singur orignurile (20 de minute) si mi-am spalat motorul, acum nu mai scapa gram de motorina si am consumul ca inainte 8-9 in oras si 5-6 la drum intins.
Sper ca acest post sa ii mai fie de folos cuiva care a mai patit aceeasi problema ca mine.
Comment
-
Uitati un nr de tel de la un nene din bucuresti k injectoare cdi am schimbat io la el si merge perfect...am avut probleme pornea f greu la cald credeam k e drv-ul*regulator presiune rampa injectoare* am schimbat 2 dar la fel facea am unu de vanzare... dar de injectoare vorbiti cu el 0745.775.843 sau 0726.724.139
Comment
Comment