Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w211 270 cdi nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Andrei View Post
    Da, dar cu injectoarele vechi imi lua aproape 1 L mai putin Dar probabil pentru ca dadeau pe retur de 3-4 ori mai mult decat cele actuale, dar aveam zgomot (tacanit, pt cine cunoaste )si intrerupea...si nu tragea ca acum. Acum merge rotund si mi a zis cineva ca in ture se aude precum motorul 280 CDI V6,ala pe facelift W211.
    Pai,iti lua cu 1l mai putin,dar si mergea dupa cit iti lua .De la inceput ti-am zis schimba, toate 5 injectoare si uita de belea.Acum ai consumul corect.

    Comment


    • #77
      Originally posted by optik View Post
      Pai,iti lua cu 1l mai putin,dar si mergea dupa cit iti lua .De la inceput ti-am zis schimba, toate 5 injectoare si uita de belea.Acum ai consumul corect.
      Eu voiam si consum mic si sa traga/functioneze ca acum Dar stii vb aia...
      Dar explicati-mi si mie ceva. Am prieteni cu 270-uri (w211), ani diferiti 2003-2004-2005, si cand dau la consum la bord imi arata 8-8,5-9 L maxim si sustine ca merge in oras, stil mediu de condus. Ce sa mai cred?

      Comment


      • #78
        Originally posted by Andrei View Post
        Eu voiam si consum mic si sa traga/functioneze ca acum Dar stii vb aia...
        Dar explicati-mi si mie ceva. Am prieteni cu 270-uri (w211), ani diferiti 2003-2004-2005, si cand dau la consum la bord imi arata 8-8,5-9 L maxim si sustine ca merge in oras, stil mediu de condus. Ce sa mai cred?
        Pai,cind ai de facut strada lunga,punele pe alea care erau mai econome si cistigi vrio doi franci .Ca sa fim seriosi,consumul depinde de mai multe chestii-motorul,dieselul,cutia(daca patineaza discurile din convertizor lucrul care nu oricare isi da seama),catalizatorul infundat,cite opriri si porniri faci,masuratorul de aer,cauciucurile.Si inca una,ce arata bordul asta-i asa,un fel de doua feluri.Ca sa vezi corect si sa fi-i sigur umpli rezervorul full faci vreo 300 km apoi iar mergi acolo unde ai facut plinul prima data si iar torni full.Si citi litri au incaput atita a papat.

        Comment


        • #79
          Buna ziua !



          In convertorul de cuplu nu exista discuri...

          Comment


          • #80
            Originally posted by Heavy D. View Post
            Buna ziua !



            In convertorul de cuplu nu exista discuri...
            Roaga pe cineva din admini.sa stearga prostiile pe care liai scris. https://www.youtube.com/watch?v=7tfiowxUTBs

            Comment


            • #81
              @optik: postarile tale abunda in greseli gramaticale. Incearca sa mentii un ton deferent fata de colegii de forum.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #82
                Originally posted by cutaresku View Post
                @optik: postarile tale abunda in greseli gramaticale. Incearca sa mentii un ton deferent fata de colegii de forum.
                De exemplu?

                Comment


                • #83
                  De exemplu, cuvantul "liai" nu exista. Poate "le-ai". Nici "vrio" nu exista, ci "vreo", nici "fi-i". Dar nu-i treaba mea cat de putina gramatica stii tu...


                  Revenind la treaba cu frictiunea, pe W211 din 2004 nu s-a montat 7-Gtronic, nici cu, nici fara plus... Ca atare, nici convertorul nu-i ala care crezi tu ca e. Cutia e alta, convertorul e altul.


                  Intamplator, si acest convertor are discuri de frictiune, fiind primul de acest gen aparut pe piata. Care discuri se pot uza, ca orice chestie care se freaca, chiar si in ulei. De aici si potentialele noi tipuri de probleme legate de cutiile automate, ca inainte convertorul era doar convertor, nu si ambreiaj.


                  Asa ca trebuie sa recunosc ca ai avut dreptate, chiar daca mai pe ocolite...




                  Dragos

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Heavy D. View Post
                    De exemplu, cuvantul "liai" nu exista. Poate "le-ai". Nici "vrio" nu exista, ci "vreo", nici "fi-i". Dar nu-i treaba mea cat de putina gramatica stii tu...


                    Revenind la treaba cu frictiunea, pe W211 din 2004 nu s-a montat 7-Gtronic, nici cu, nici fara plus... Ca atare, nici convertorul nu-i ala care crezi tu ca e. Cutia e alta, convertorul e altul.


                    Intamplator, si acest convertor are discuri de frictiune, fiind primul de acest gen aparut pe piata. Care discuri se pot uza, ca orice chestie care se freaca, chiar si in ulei. De aici si potentialele noi tipuri de probleme legate de cutiile automate, ca inainte convertorul era doar convertor, nu si ambreiaj.


                    Asa ca trebuie sa recunosc ca ai avut dreptate, chiar daca mai pe ocolite...




                    Dragos
                    Ok!Vad ca la gramatica te pricepi bine.Dar ce tine de cutiile automate,n-ar fi rau sa m-ai rasfoiesti prin internet ca sa te mai imbogatesti cu informatii.In primul rind sa sti-i pe viitor ca cutiile 722.6 tot au discuri de frictiune in convertitor.Am pus video cu 7G asa,ca sa le vezi,deoarece n-a fost vorba de care cutii noi sau vechi.Nu stiu daca are rost sa intri in discutie mai adincita cu mine despre cutii automate.Mai ales 722.6.

                    Comment


                    • #85
                      Anume din cauza discurilor de frictiune din convertitor sufera blocul hidraulic si plata cu solenoizi dind diverse probleme la cutiile 722.6 si 722.9.

                      Comment


                      • #86
                        Considerand ca tocmai am recunoscut ca aceste convertoare au discuri de frictiune, ma intreb de ce a mai trebuit sa repeti acest lucru, treaba fiind clara. Si asta e doar unul din motivele pentru care am preferat o masina cu 722.4. O problema mai putin...

                        Cat despre cutii automate, noi sau vechi, toti avem de invatat, si tu nu faci exceptie de la aceasta regula.

                        Si daca tot ai adus aminte de ce ar trebui facut pe viitor, "sti-i" nu exista... Doar "stii". Si nici "m-ai rasfoiesti", binenteles. Cat despre ce are rost sa fac sau nu, nu esti tu cel care hotarasti. Imi plac discutiile adancite pe orice teme, mai putin fotbal si politica...

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Heavy D. View Post
                          Considerand ca tocmai am recunoscut ca aceste convertoare au discuri de frictiune, ma intreb de ce a mai trebuit sa repeti acest lucru, treaba fiind clara. Si asta e doar unul din motivele pentru care am preferat o masina cu 722.4. O problema mai putin...

                          Cat despre cutii automate, noi sau vechi, toti avem de invatat, si tu nu faci exceptie de la aceasta regula.

                          Si daca tot ai adus aminte de ce ar trebui facut pe viitor, "sti-i" nu exista... Doar "stii". Si nici "m-ai rasfoiesti", binenteles. Cat despre ce are rost sa fac sau nu, nu esti tu cel care hotarasti. Imi plac discutiile adancite pe orice teme, mai putin fotbal si politica...
                          Da,sunt de acord ca ar fi de dorit ca postarea sa fie fara greseli, dar da ma rog, se intimpla.Insa parerea mea e ca forumul are nevoie mai mult de persoane care sa fie cit mai corecti la raspunsuri,chiar de mai fac citeo greseala gramatica.Liniuta s-au punctul nepus la locul lui,n-o sa stinga eroarea din bord nimanui.Ok,cred c-ar fi bine de terminat discutia copilareasca pe care o facem.

                          Comment


                          • #88
                            De acord cu tine. Daca vrei sa discutam despre cutii de vreun fel sau altul, sunt pe-aici, ma gasesti tu cumva.

                            Comment


                            • #89
                              Salutare din nou! Ca sa deviez discutia de la micile intepaturi colegiale de mai sus o sa revin cu noi intrebari:

                              Am un w211 din 2003 E 270 CDI , tip motor 647.941 (130 KW). Nedumerirea mea consta in faptul ca am avut probleme cu injectoarele , adica dadeau mult pe retur(cca 15 ml/25 secunde la relanti), motorul mai intrerupea si putin fum , si mult zgomot(tacanit/clanc clanc la relanti, seria lor fiind: A 611 070 11 87 . Consumul IN BORD era urmatorul: in afara orasului cu pilotul automat 70 km/h consuma 4,2 l, la 90 km/h consuma 4,6 l. Pe tester doar unul dintre injectoare mai era bun, l am lasat pe acela si am achizitionat 4 injectoare reconditionate de la mercedes(nu conteaza pretul) cu seria care incepe cu A 647. Mentionez ca acum motorul merge rotund, nu da fum deloc, nu mai face zgomote de la injectoare si trage grav. Buba este ca a crescut consumul in bord, avand in vedere ca injectoarele acestea dau pe retur cca 5 ml/25 secunde relanti fata de 15 celelalte vechie... La 70 km/h consuma 5,7 l in afara orasului, la 90 km/h 6,2 l, nu vi se pare enorm pt un 2,7 CDI? In oras duminica cand e mai liber consuma 10- 10,5, in timpul saptamanii 12, nu vi se pare enorm? Mentionez ca inainte mergea masina mai prost dar consuma mai putin. Intrebarea este: care este diferenta dintre injectoarele A611 si A647, si daca sunt compatibile din toate punctele de vedere pt masina mea? Am inteles din "auzite" ca injectoarele A647 se pot reprograma pt motorul meu? Au mai multe gauri decat A611? Astept pareri competente va rog....(am pus poze cu tipul masini si cu consumul vechi)
                              Attached Files

                              Comment


                              • #90
                                [QUOTE=Andrei;379821]Salutare din nou! Ca sa deviez discutia de la micile intepaturi colegiale de mai sus o sa revin cu noi intrebari:

                                Am un w211 din 2003 E 270 CDI , tip motor 647.941 (130 KW). Nedumerirea mea consta in faptul ca am avut probleme cu injectoarele , adica dadeau mult pe retur(cca 15 ml/25 secunde la relanti), motorul mai intrerupea si putin fum , si mult zgomot(tacanit/clanc clanc la relanti, seria lor fiind: A 611 070 11 87 . Consumul IN BORD era urmatorul: in afara orasului cu pilotul automat 70 km/h consuma 4,2 l, la 90 km/h consuma 4,6 l. Pe tester doar unul dintre injectoare mai era bun, l am lasat pe acela si am achizitionat 4 injectoare reconditionate de la mercedes(nu conteaza pretul) cu seria care incepe cu A 647. Mentionez ca acum motorul merge rotund, nu da fum deloc, nu mai face zgomote de la injectoare si trage grav. Buba este ca a crescut consumul in bord, avand in vedere ca injectoarele acestea dau pe retur cca 5 ml/25 secunde relanti fata de 15 celelalte vechie... La 70 km/h consuma 5,7 l in afara orasului, la 90 km/h 6,2 l, nu vi se pare enorm pt un 2,7 CDI? In oras duminica cand e mai liber consuma 10- 10,5, in timpul saptamanii 12, nu vi se pare enorm? Mentionez ca inainte mergea masina mai prost dar consuma mai putin. Intrebarea este: care este diferenta dintre injectoarele A611 si A647, si daca sunt compatibile din toate punctele de vedere pt masina mea? Am inteles din "auzite" ca injectoarele A647 se pot reprograma pt motorul meu? Au mai multe gauri decat A611? Astept pareri competente va rog....(am pus poze cu tipul masini si cu consumul vechi)[/QUOTE

                                Motoarele OM647 s-au fabricat din 2002 pina-n 2005.In termenul acesta s-au montat 4 serii de injectoare-A6110701187, A6480700187, A6480700287, A6480700487.Injectoarele A647..au fost montate pe motoarele-2148 ccm.Nu cred ca faci mare treaba cu reprogramarea dupa motorul tau.Vad ca iti arata 7l de ulei in bord,de unde?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF