Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire suporturi motor W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire suporturi motor W210

    Salut.
    Am un W210, E200 K din 2001 cu cutie automata. Am observat inca de cand am achizitionat-o (toamna 2007) ca se simte o usoara trepidatie a volanului DOAR in Drive si in Reverse. In timpul iernii acesta trepidatie a fost/este mai sesizabila, pana se incalzeste motorul. Dupa o luna de cautari pe internet, am aflat ca aceasta trepidatie este cauzata de cele 2 suporturi pe care se prinde motorul si care au ramas fara lichidul din interior (un fel de ulei, sau ceva). Problema am inteles ca este una obisnuita la modelul w210, dar masina nu are nici 50.000 km la bord...altii le-au schimbat abia pe la 80-100.000 km.
    A mai avut cineva aceasta problema, ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Dupa ce se mai incalzeste afara vreau sa ma duc la service sa schimb aceste suporturi.
    Multumesc.

  • #2
    Se schimba ushor, le faci si acasa. Si merg si de la W124 sau W201 dupa 89. Sint la fel.

    Comment


    • #3
      eu ma schimbat la 201 (tot hidraulice) dar le-am luat sh. cel care mi le-a dat mi-a zis sa iau sh ca imi garanteaza m multi km decat cu cele noi. Oricum noi erau 320 de lei amandoua si sh 140 lei. Tamponul are un surub cu imbus sau "soricel" sus si cu 17 parca jos. Se schimba f usor si repede

      Comment


      • #4
        Multumesc doktor4carz si paunionutz! Am sa ma duc sa le schimb, sper sa nu mai tina mult frigul asta...
        Revin cu detalii dupa service.
        Salut.

        Comment


        • #5
          Salut din nou.
          Am schimbat suporturile pe care sta motorul. Degeaba...trepideaza la fel ca inante, parc a ar fi un diesel. Ar fi trebuit oare sa schimb si tamponul de la cutia de viteze? Sau poate nu e de la tampoane...

          Comment


          • #6
            Originally posted by alinneata View Post
            Salut din nou.
            Am schimbat suporturile pe care sta motorul. Degeaba...trepideaza la fel ca inante, parc a ar fi un diesel. Ar fi trebuit oare sa schimb si tamponul de la cutia de viteze? Sau poate nu e de la tampoane...
            Tinand cont ca in N nu iti trepideaza,eu unul ma gandesc ca nu are sigur legatura cu suportii de motor sau alte sisteme de amortizare ci este doar din cutia de viteze.Porneste masina ridica-i capota si roaga un prieten sa iti puna mai intai in N apoi in D(cu frana apasata normal) in timpul asta tu stai cu mana pe motor sa vezi daca se simt vreun fel de trepidatii si daca se simte altfel in D decat in N.Probabil ca asocierea cu dieselul pe care o faci nu este tocmai buna,pt ca la diesel vibreaza motorul oricum,la tine vibratiile sunt date de infranarea in D si R care nu se face tocmai perfect.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              Salut.
              Am asociat cu diesel-ul pentru ca asa se simte vibratia.
              Este diferita in D si R fata de N sau P, nu trebuie sa deschid capota, se simte din masina destul de bine.
              Nu inteleg chestia cu franarea, cum adica nu se face perfect?
              Merci.

              Comment


              • #8
                Nu inteleg o chestie...din toamna 2007 si pana acum, nu ai fost la un service ca lumea eventual la un dealer Mercedes Benz sa rezolvi problema?

                Personal, prefer sa platesc mai mult pentru a scuti timp pierdut, nervi si draci...Neuronii mei sunt ai dracului de pretiosi...si eu platesc cat face.
                Last edited by Diesel; 04-05-2008, 11:03 AM.

                Comment


                • #9
                  Fiecare cum considera...in legatura cu infranarea: Cand masina este pe N sau in P,motorul functioneaza liber,cutia de viteze nu este implicata,iar daca masina nu iti tremura in stadiul asta nu e logic ca nu de la motor este buba?Odata pusa pe D sau pe R s-a cuplat cutia de viteze la motor,iar tu cand apesi frana,desi ramane motorul cuplat la aceasta cutie de viteze,se produce o infranare intrinseca la nivelul cutiei de viteze.Aceasta infranare probabil ca nu se face f bine si iti determina tie vibratiile.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF