Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuire suporturi motor W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire suporturi motor W210

    Salut.
    Am un W210, E200 K din 2001 cu cutie automata. Am observat inca de cand am achizitionat-o (toamna 2007) ca se simte o usoara trepidatie a volanului DOAR in Drive si in Reverse. In timpul iernii acesta trepidatie a fost/este mai sesizabila, pana se incalzeste motorul. Dupa o luna de cautari pe internet, am aflat ca aceasta trepidatie este cauzata de cele 2 suporturi pe care se prinde motorul si care au ramas fara lichidul din interior (un fel de ulei, sau ceva). Problema am inteles ca este una obisnuita la modelul w210, dar masina nu are nici 50.000 km la bord...altii le-au schimbat abia pe la 80-100.000 km.
    A mai avut cineva aceasta problema, ma puteti ajuta cu niste sfaturi? Dupa ce se mai incalzeste afara vreau sa ma duc la service sa schimb aceste suporturi.
    Multumesc.

  • #2
    Se schimba ushor, le faci si acasa. Si merg si de la W124 sau W201 dupa 89. Sint la fel.

    Comment


    • #3
      eu ma schimbat la 201 (tot hidraulice) dar le-am luat sh. cel care mi le-a dat mi-a zis sa iau sh ca imi garanteaza m multi km decat cu cele noi. Oricum noi erau 320 de lei amandoua si sh 140 lei. Tamponul are un surub cu imbus sau "soricel" sus si cu 17 parca jos. Se schimba f usor si repede

      Comment


      • #4
        Multumesc doktor4carz si paunionutz! Am sa ma duc sa le schimb, sper sa nu mai tina mult frigul asta...
        Revin cu detalii dupa service.
        Salut.

        Comment


        • #5
          Salut din nou.
          Am schimbat suporturile pe care sta motorul. Degeaba...trepideaza la fel ca inante, parc a ar fi un diesel. Ar fi trebuit oare sa schimb si tamponul de la cutia de viteze? Sau poate nu e de la tampoane...

          Comment


          • #6
            Originally posted by alinneata View Post
            Salut din nou.
            Am schimbat suporturile pe care sta motorul. Degeaba...trepideaza la fel ca inante, parc a ar fi un diesel. Ar fi trebuit oare sa schimb si tamponul de la cutia de viteze? Sau poate nu e de la tampoane...
            Tinand cont ca in N nu iti trepideaza,eu unul ma gandesc ca nu are sigur legatura cu suportii de motor sau alte sisteme de amortizare ci este doar din cutia de viteze.Porneste masina ridica-i capota si roaga un prieten sa iti puna mai intai in N apoi in D(cu frana apasata normal) in timpul asta tu stai cu mana pe motor sa vezi daca se simt vreun fel de trepidatii si daca se simte altfel in D decat in N.Probabil ca asocierea cu dieselul pe care o faci nu este tocmai buna,pt ca la diesel vibreaza motorul oricum,la tine vibratiile sunt date de infranarea in D si R care nu se face tocmai perfect.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #7
              Salut.
              Am asociat cu diesel-ul pentru ca asa se simte vibratia.
              Este diferita in D si R fata de N sau P, nu trebuie sa deschid capota, se simte din masina destul de bine.
              Nu inteleg chestia cu franarea, cum adica nu se face perfect?
              Merci.

              Comment


              • #8
                Nu inteleg o chestie...din toamna 2007 si pana acum, nu ai fost la un service ca lumea eventual la un dealer Mercedes Benz sa rezolvi problema?

                Personal, prefer sa platesc mai mult pentru a scuti timp pierdut, nervi si draci...Neuronii mei sunt ai dracului de pretiosi...si eu platesc cat face.
                Last edited by Diesel; 04-05-2008, 11:03 AM.

                Comment


                • #9
                  Fiecare cum considera...in legatura cu infranarea: Cand masina este pe N sau in P,motorul functioneaza liber,cutia de viteze nu este implicata,iar daca masina nu iti tremura in stadiul asta nu e logic ca nu de la motor este buba?Odata pusa pe D sau pe R s-a cuplat cutia de viteze la motor,iar tu cand apesi frana,desi ramane motorul cuplat la aceasta cutie de viteze,se produce o infranare intrinseca la nivelul cutiei de viteze.Aceasta infranare probabil ca nu se face f bine si iti determina tie vibratiile.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF