Problema cu turatia o am si eu dupa vreo luna am aflat ca ar fi actuatorul de pe turbo. Am sunat in stanga si in dreapta chiar si cativa colegi de pe forum si inca nu am aflat exact daca se poate defecta numai partea electronica sau toata turbina parerie sunt impartite in doua, in caz ca a mai avut cineva probleme asemanatoare as fi recunoscator daca miar spune si mie ce rezolvare a avut problema . Motorizare w211 90Kw 122 cai tiptronic.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Nu se tureaza peste 3000
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Ia si fa o diagnoza cel mai bine ca sa nu mai umbli aiurea.Cel mai des e actuatorul de vina , sau e blocata geometria turbinei.Ceea ce tine de geometrie vei afla cand desfaci turbo.
Dar esti sigur ca problema ta este de aici?Nu e singurul motiv pentru limitarea turatiei.
Comment
-
Cu scuzele de rigoare ca nu am specificat, tot ce spune forumul despre problema aceasta a fost verificat , galeria data jos curatata si reconditionate capetele, egr curatat ,debitmetrul de aer, senzoru de pe intercooler, furtune toate verificate, revizia facuta de 500 de km, turbina a fost data jos desfacuta si curatata de mecanicul meu, turbina dupa parerea lui ii in stare foarte buna cat ca actuatorul respectiv pare mort nu misca deloc, si intrebarea mea a fost daca a mai patit cineva asa cv sa se defecteze numai piesa respectiva pt ca nu am gasit pe cineva cu o problema asemanatoare. Si test am facut vreo 20 si cu star si cu no name si aceasi problema dadea Throttle Actuator. Respect
Comment
-
Azi m-am lovit si eu de nechazul asta, ajunge la 3000-3000 si un pic si se opreste turometrul. Nu mi se aprinde nici un martor in bord, iar din cate am inteles pe forum asta e un lucru bun, mie mi se apropie schimbul de ulei si filtre, inainte sa merg cu ea pe tester o sa-i schimb filtrele, EGR-ul a fost curatat in urma cu 7 luni. Va anunt daca o sa scap de probleme doar cu asta. Masina e un w210, e200, cdi, an 2001.
Bafta!Last edited by ciauder; 10-30-2011, 20:46 PM.
Comment
-
Am facut schimbul de filtre, problema a ramas, pe langa asta, zilele astea am patit (dimineata, motorul rece), sa cada in cap acceleratia, de la 1800-2000 pana la aproape 1000 turatii, imediat am apasat ambreajul si si-a revenit singura, si pe parcursul zilei a mai avut cateva episoade de "lesin", parca se ineaca, si lasa dupa ea un nor mic de fum negru.
Sa fie oare debimetrul? Sau poate chiar regulatorul de presiune de la rampa de injectoare?
Oricum saptamana viitoare sper sa ajung la tester sa stiu sigur.Va salut!
Comment
-
cu turatia ce nu depasea 3000 am patit-o la un volvo S40 din 2007; acolo nebunia lumii, am schimbat cam 5 EGR-uri dar un prieten mia spus sa ii duc masina la Botosani ca are un specialist si tipu ia spus sa se duca la reprezentanta sa ii faca o resetare si pe urma sa imi schimbe EGR-ul si ia mai umblat la filtrul de particule
Dar ma bucur ca am rezolvat problema asta ca dupa ce am vazut cum trage masina peste 10 zile am si vandut-o
Comment
-
Am o problema asemanatoare pe tester imi da eroarea P1407 EGR no flow detected , imi aparea cand mergeam pe rezerva de motorina puneam masina pe tester si resetam si nu mai aparea pana iar nu ajungeam pe rosu si martorul motor era aprins in bord ... acuma am pus iar pe tester iar imi da eroarea P1407* martorul din bord dispare dar pe tester imi ramane ca eroare ... specific ca masina este W211 E220, si comportamentul ei este absolut normal nici o pierdere de putere ...
Comment
-
Probleme asemantoare am si eu cu un e220CDI/2003. Uneori se plafoneaza la 2500-3000 ture. Trebuie sa trag pe dreapta, opresc motorul, scot cheia, pornesc si totul este ok o buna perioada.
Am descoperit in final ca este electronica de pe turbina. Electronica inlocuieste vacumul pentru geometria turbinei. Electronica este dusa, nu se poate schimba, decat turbina completa. Turbina este ok, dar nu-i functioneaza geometria variabile, si uneori ramane paletele tubinei blocate.
A mai patit cineva asa ceva? Se poate totusi schimba acea electronica?
Comment
-
Buna tuturor! Va rog sa ma ajutati!
Buna tuturor! In primul rand, vreau sa va urez Sarbatori Fericite in continuare.. si un An Nou cat mai fericit! Nu demult am achizitionat un Mercedes E220 CDI din 2001. Masina arata super, merge super..ingrijita la maxim..am cumparat de la primul proprietar..care..a avut extrem de mare grija de masina asta..tocmai de aceea am cumparat-o. Dupa ce am cumparat-o, am facut un drum..de 50 de km..in afara orasului, si am constatat ca..nu se accelereaza peste 3000 de ture..si a aparut un sunet ciudat..o bataie..estompata dinspre galeria de admisie. Fiind muzician, "dupa ureche" depistez unele nereguli. Am sunat cativa mecanici care se pricep la masini Mercedes..si mi-au explicat ca..toate motoarele CDI au un defect..cu galeria de admisie. Masina facea si unele chestii..cand o turam..mai ales in viteza a3-a tragea..intrerupt..adica..ca si cum s-ar ineca, si desigur, nu se tura..mai mult de 3000, scotea si fum negru..si desigur, nu am vrut sa las problema asa..in scurt timp mam dus la un service..care mi-a fost recomandat..si..baietii seriosi, aveau si de lucru..mult..deoarece cu greu am putut sa ajung la ei. Mi-au dat jos galeria de admisie, si arata jalnic. In interiorul galeriei era o depunere...mare de carbon, bratul care actioneaza aeropaletii era rupt, si mai si lipseau dintre paletii respectivi. Am comandat galerie de admisie noua..2200 de ron, baietii au curatit EGR-u..m-am urcat in masina..totul mergea brici. Tragea motorul..parca renascuse. Inainte..sa schimbe galeria de admisie, normal, au pus masina pe tester, totul parea in regula..in afara de o eroare.."Cantitate aer neplauzibil". In afara de asta, totul era in regula. Valori extrem de bune pe injectoare, turbo-ul excelent, totul parea in regula. Dupa cum va spuneam, baietii au schimbat galeria de admisie, au curatat EGR-ul, motorul tragea brici..nu scotea fum absolut deloc..chiar si la turatii peste 3000. Am fost cu masina in Belgia, in turneu..plus ca am facut drumuri pe acolo..pe autostrada..mergea masina..super bine..tragea..accelera..fara nicio problema. Eram foarte bucuros....pana azi. I-am dus pe parinti..intr-o localitate aproape de Cluj, si..cand sa accelerez..am observat..ca iar nu trage motorul..si nici nu se accelereaza..si..sunt ingrijorat..si dezamagit. Eu ma gandesc..ca ar fi valva EGR..problema..din cauza asta..nu trage..din nou. Va rog..daca aveti vreo idee, sa-mi spuneti. Nu s-a aprins nici un martor pe bord..motorul merge la fel, rotund..ca un benzinar..extrem de silentios. De pornit, porneste la fel de bine si la cald, si la rece..nu scoate fum la pornire. Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi aceasta postare..
Comment
Comment