Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se tureaza peste 3000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dupa simptome si eroarea "Cantitate aer neplauzibil" cel mai probabil este debitmetrul de aer. Verifica filtrul sa nu fie colmatat, apoi daca gasesti pe cineva sa te ajute cu un debitmetru de proba. Piesa costa ~ 300 lei la orice magazin in afara de reprezentanta. Dar inainte sa il iei ar fi bine sa faci o proba cu altul, sau si mai bine un test cu Star. Cauta si pe forum probleme despre debitmetru aer si o sa te lamuresti.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #47
      Nu cred ca ar fi de la debitmetru. Daca..stiu bine, problemele legate de debitmetru ar avea alte siptome..printre care si fluctuatii de turatie..ceea ce nu are masina..sau..in sarcina pur si simplu s-ar opri motorul..(siptomu asta poate sa fie si de la injectoare)..deci siptomele astea nu sunt. Eu tot la valva EGR ma gandesc ca ar fi problema, deoarece baietii au curatit-o, si..3 saptamani a mers..fara nicio problema. Si am observat inca un lucru. De exemplu..nu intotdeauna face asa. Dupa cativa kilometrii in oras, sau in afara orasului, temperatura motorului urca la normal..adica..la 80 de grade..deoarece inainte sa urce la temperatura optima, nu o turez peste 2000 de ture. Cand temperatura motorului e la 80, atunci..schimb vitezele peste 2500..asa cum se obisnuieste. Bun. Ma duc asa..de exemplu..20 de km..motorul trage excelent..se tureaza si peste 3000..trage..de rupe. La un moment dat..dupa 15-20 de km..simt ca..nu mai trage..ca nu mai are putere..si nici nu se tureaza peste 3000. Exclud varianta sa fie vreun furtun iesit..deoarece..atunci nu ar trage deloc. Inainte..am inteles..de ce nu tragea..din cauza galeriei..si mi-au spus mecanicii la service..ca au curatit EGR-u..dar..ma gandesc ca nu a tinut mult aceasta curatire..si..s-ar putea sa am probleme tot la EGR. Ori e sparta membrana respectiva..din EGR..dar..ma gandesc ca mi-au fi spus..daca ar fi fost asa. Ma gandesc sa fie vreun senzor..de pe EGR..si trimite informati gresite spre calculatoru masinii, si rezulta ca motoru intra in limp mode..

      Comment


      • #48
        Si eu merg tot pe debitmetru. EGR-ul, daca a fost curatat, n-ai probleme 2 ani cel putin, mai ales fiind galeria noua.
        Cauta STARDIAG, coleg de forum din zona sau reprezentanta MB si-i dai de cap.
        Verifica si termostatul daca nu sta apa la 90 grade (in jur de 200 ron).
        Debitmetrul tot p-acolo, deci nu e mare cheltuiala.
        Succes!
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #49
          Termostatul este nou..am pus Behr..deoarece am observat, cand deja..a inceput sa se raceasca vremea, temperatura nu urca..tocmai de aceea l-am schimbat repede, sa nu am probleme. Termostatul respectiv deschide la 92 de grade..dar..daca stiu bine, temperatura optima de functionare la motoarele Mercedes este de 80 de grade..deoarece intotdeauna cand acul sare de 80..intra termocupla in functionare..si tine temperatura constanta..la 80 si ceva de grade..(acul este putin peste 80 intotdeauna)..si se incalzeste repede..dupa 3-4 km..deja temperatura e la 60 de grade..deci..nu am probleme de genu. Am sa verific si debitmetru..sa vad..poate acolo e problema. Va multumesc pentru sfaturi! Am sa revin dupa ce rezolv problema.

          Comment


          • #50
            salut

            la mine nu mai merge vitezometru a ramas acu blocat la 0 ...foarte rar cand plec tare dupa loc merge dar dupaia iar nu merge si e treaba d eo luna si ceva ...ce pot face ? are vreo siguranta sau senzor , releu ceva d genu care trebuie schimbat ?

            Comment


            • #51
              Originally posted by e220cdi View Post
              Probleme asemantoare am si eu cu un e220CDI/2003. Uneori se plafoneaza la 2500-3000 ture. Trebuie sa trag pe dreapta, opresc motorul, scot cheia, pornesc si totul este ok o buna perioada.
              Am descoperit in final ca este electronica de pe turbina. Electronica inlocuieste vacumul pentru geometria turbinei. Electronica este dusa, nu se poate schimba, decat turbina completa. Turbina este ok, dar nu-i functioneaza geometria variabile, si uneori ramane paletele tubinei blocate.
              A mai patit cineva asa ceva? Se poate totusi schimba acea electronica?
              Salut!
              Daca imi trimiti codul de la turbosuflanta o sa ma uit sa vad daca am vreun motoras actuator pe codul tau, si da, se poate schimba numai acel motoras actuator.
              Ideea e ca nu prea gasesti pe cineva dispus sa descompleteze o turbosulanta...
              Se duc mai des motorasele decat mecanica turbosuflantei.
              Pretul pentru motorasul actuator separat ar fi de 150 euro fata de 350 euro care este pretul complet al turbosuflantei.
              Cristian C.
              tel.0749562999
              Last edited by cristian C.; 01-09-2012, 23:49 PM.

              Comment


              • #52
                Originally posted by cutaresku View Post
                Si eu merg tot pe debitmetru. EGR-ul, daca a fost curatat, n-ai probleme 2 ani cel putin, mai ales fiind galeria noua.
                Cauta STARDIAG, coleg de forum din zona sau reprezentanta MB si-i dai de cap.
                Verifica si termostatul daca nu sta apa la 90 grade (in jur de 200 ron).
                Debitmetrul tot p-acolo, deci nu e mare cheltuiala.
                Succes!
                debitmetrele is mai scumpe de 200 lei pleaca de pe undeva de la 500 si ajunc chiar si la 1000, am schimbat eu in vara la w202 c220 cdi si am dat 799 lei
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #53
                  Buna seara ,

                  Am un mercedes c200 CDI an 2004. Aceeasi problema o am si eu , nu se tureaza mai mult de 3000 de ture dar martorul de la motor e stins.

                  Stie cineva ceva mecanic bun in Cluj?

                  Multumesc.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by moskyno93 View Post
                    debitmetrele is mai scumpe de 200 lei pleaca de pe undeva de la 500 si ajunc chiar si la 1000, am schimbat eu in vara la w202 c220 cdi si am dat 799 lei
                    Posibil, nu mai retin exact. Stiu doar ca am luat Pierburg, ca si cel original MB, de la Bennet Auto (aveau cel mai bun pret).
                    Attached Files
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #55
                      marius1706 ....poti incerca la nr asta0752 225 768 ilie il cheama pe mecanic are atelier pe valea chinteniului...eu am un e 200 si e singurul care a reusit pana acu sami remedieze problemele aparute si lucreaza chiar ieftin...fata de cei de la reprezentanta care nu stiu numai sa puna nou sa isi dea cu presupusu

                      Comment


                      • #56
                        Problema rezolvata pe loc la un 320 CDI din 2001 nu se tura mai mult de 3000 de ture nici pe loc nici un mers asa am cumparat masina ,am inlocuit debilmetru cu unul nou 3 mil,marca pierburg si se tureaza si pe loc si in mers ...................

                        Comment


                        • #57
                          Am patit-o si eu..desi am curatat EGR-ul...(care nu era chiar asa murdar) a fost altceva. Senzor de presiune diferentiata. 200 lei ..in reprezentanta. + manopera. ...Poate te ajua cu ceva.

                          Comment


                          • #58
                            Probleme turatie w203

                            Va rog, daca puteti sa ma orientati in Bucuresti spre un service auto unde s-a rezolvat problema cu turatia pana in 3000. am un mercedes c200 cdi motorina W203 din 2003 si de ceva timp, din cand in cand, in mers pedala de acceleratie se apasa in gol, ca si cum ar fi scoasa masina din viteza si nu mai accelereaza peste 3000 de turatii. am verificat-o cu diagnoza star si mi-a aparut codul de eroare 2511-001 - Verificati elementele de constructie y27/9 (Parghia de reglaregaze arse stanga) Parghia semnalizeaza defect. am inlocuit EGR si nicio schimbare. e posibil sa fie vre-un furtun de la inter cooler sau debitmetrul? Multumesc

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF