Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se tureaza peste 3000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am facut un test totul este ok, msina functioneaza perfect acuma desi nu am schimbat nimic la motor nici macar filtre doar uleiul in cutie a fost schimbat intre timp, Merci pt sfaturi

    Comment


    • #17
      Azi am pus'o pe tester si mi'a iesit debitmetrul de aer. In drum sper casa am trecut si pe la reprezentanta sa dau comanda de alt debitmetru(mi'au cerut 120 euro).Dupa ce am plecat de la reprezentanta m'am gandit daca nu cumva este si din cauza filtrului,avand in vedere ca mai am 5000km pana la service B...poate o fi prea imbacsit. Cum am ajuns acasa l'am scos si l'am suflat putin cu aer. Apoi am scos si debitmetrul si am observat ca era putin umed in varf acolo...l'am sters si apoi l'am suflat si pe el cu aer. Dupa ce am montat la loc am pornit masina si am turat'o putin si mergea perfect.Inca n'am iesit pe strada sa vad daca imi mai face aceeasi gluma....sper ca nu
      Oo\=|=/oO

      Comment


      • #18
        Debitmetrul NU SE STERGE .Este un senzor foarte sensibil.Stergandu-l cu o carpa de ex , s-ar putea sa il strici definitiv.Se curata cu alcool si il lasi la uscat.

        Comment


        • #19
          Originally posted by grigorean View Post
          Debitmetrul NU SE STERGE .Este un senzor foarte sensibil.Stergandu-l cu o carpa de ex , s-ar putea sa il strici definitiv.Se curata cu alcool si il lasi la uscat.
          Sau daca e foarte murdar si trebuie sters, se face prin tamponare, nu prin frecare, dar asta doar in ultima instanta.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #20
            Originally posted by grigorean View Post
            Debitmetrul NU SE STERGE .Este un senzor foarte sensibil.Stergandu-l cu o carpa de ex , s-ar putea sa il strici definitiv.Se curata cu alcool si il lasi la uscat.
            Doar i'am dat asa cu carpa superficial,nu l'am frecat ca nebunu...dar oricum faptul e consumat Totusi nu l'am stricat de tot pentru ca am fost plecat cu masina si face mai rar acum decat inainte sa'l scot.Merci pentru sfaturi!
            Oo\=|=/oO

            Comment


            • #21
              Am avut un W210 la care tot asa am patit si eu, nu trecea de 3000 de ture. Am pus-o pe tester la mercedes mi-au zis ca e galeria de admisie.Am schimbat-o si treaba a fost ok.In urma cu o luna mi-am luat un W211 si azi am patit aceasi chestie mi sa oprit motorul de 2 ori, si cand am pornit-o a 3 oara am simtit ca nu are ,,vana,, am dat sa o turez si nu a mai trecut de 3000 de ture + ca sa aprins si un bec galben in bord. Am lasat-o vre-o jumatate de ora oprita si cand am pornit-o din nou a reusit sa treaca de 4000 de ture si sa se comporte foarte bine doar ca becul mi-a ramas aprins in bord.Sunt sigur ca va face figuri din nou....Sa fie galeria si la asta ?
              Last edited by mircea600sel; 01-29-2011, 19:58 PM.

              Comment


              • #22
                Daca ar fi numai galeria ati fi un caz fericit. De data asta la W211 lista se complica. De la EGR, Turbina, senzori, debimetru, Filtru de particule, Sistem de injectie, si nu numai............ se rezolva numai cu tester dar nu cu una cu doua, oricum tot ii se va da de cap fiindca tot de mina de om este facuta.
                Dar mai dureaza, si o sati faca o gramada de nervi.
                Originally posted by spike2002 View Post
                Am avut un W210 la care tot asa am patit si eu, nu trecea de 3000 de ture. Am pus-o pe tester la mercedes mi-au zis ca e galeria de admisie.Am schimbat-o si treaba a fost ok.In urma cu o luna mi-am luat un W211 si azi am patit aceasi chestie mi sa oprit motorul de 2 ori, si cand am pornit-o a 3 oara am simtit ca nu are ,,vana,, am dat sa o turez si nu a mai trecut de 3000 de ture + ca sa aprins si un bec galben in bord. Am lasat-o vre-o jumatate de ora oprita si cand am pornit-o din nou a reusit sa treaca de 4000 de ture si sa se comporte foarte bine doar ca becul mi-a ramas aprins in bord.Sunt sigur ca va face figuri din nou....Sa fie galeria si la asta ?

                Comment


                • #23
                  Am schimbat debitmetrul si acum sunt toate bune.
                  Oo\=|=/oO

                  Comment


                  • #24
                    Dupa ce mi-a facut 10000000000000000 de nervi in sensul ca ba se tura ba nu am mers la rep.si am revenit cu raspunsul in cazul problemei mele.Era frecat EGR-u.Pana nu pui testerul nu poti stii exact motivul...de ex la papyvik a fost debitmetrul,pe W210 care l-am avut inainte era galeria de admisie...Un EGR nou la reprezentanta la MB mi-a cerut 1380 lei iar pe unul s.h. 500 lei + montaj 140 lei.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by alexpop81 View Post
                      Buna seara Am intampinat o problema si eu venind ieri din Franta. Am rulat vreo 40Km dupa ce mi sa aprins becul la carburant, si nu mi sa mai turat peste 3000, pe urma sa aprins martoru motor galben asta mi sa intamplat dupa ce am intrat in Germania. am luat cartea masinii si am citit, in unele cazuri trebuie sa pornesti/opresti motorul de 4-5 ori; am facut in tocmai si masina mergea f bine dar tot cu becul aprins. cand o turam peste 4000 iar intra motorul in avarie si nu se tura si iar opream, am facut asta de vreo 4 ori si am ajuns acasa si nupa cativa km prin tara sa stins si becu. ce poate fi??? mentionez ca daca opream numai o data motoru nu rezolvam nimic
                      Buna seara dragi colegi, revin iar cu aceasi problema. Iar mi-a intra motorul in avarie si nu se mai tureaza mai mult de 3000tr nu sa aprins nici un bec. Nu mi sa mai intamplat de anul trecut si atunci am facut test si nu avea nici o eroare, am facut de atunci destui km franta romania dus intors cu viteza peste 220km/h fara nici o problema, iar dumineca dupa cateva turati mai mari nu a vrut sa mai treaca de 3000tr, pornit oprit 5 ori si totul dispare nu stiu pt cat timp. Tot ce mi se pare bizar la motor este faptul ca la decelerare se aude un sunet cum ca ar trage aer pe undeva in rest relanti ok cutia auto schimba f lin. Va multumesc daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi pt ca iar am de parcurs 2000km si nu as vrea sa pornesc asa

                      Comment


                      • #26
                        Scuze am uitat sa mentionez ca e vorba de un w211 220cdi cutie automata

                        Comment


                        • #27
                          asa am patit si eu w211 2007 facelift , am schimbat filtrul de motorina si a mers perfect.

                          Comment


                          • #28
                            Daca dupa o perioada vor aparea probleme. Le putem elimina.
                            Originally posted by mnu.manu View Post
                            asa am patit si eu w211 2007 facelift , am schimbat filtrul de motorina si a mers perfect.

                            Comment


                            • #29
                              Am patit si eu asta pe un W 210, era galeria si pe W 211 era EGR le-am pus S.H. si merg si in ziua de azi chiar daca masinile le-am vandut la niste tovarsi, nu au avut probleme cu aceste 2 piese. Si pe galerie si pe EGR am dat 500 lei. Este un cineva din Iasi are numai motoare de mercedes la dez. si e serios omul; 0745 374 187 asta e nr lui. Da si garantie la piese, pe galeria mi-a dat 6 luni si pe EGR o luna. Eu l-am gasit pe net.....

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by spike2002 View Post
                                Am patit si eu asta pe un W 210, era galeria si pe W 211 era EGR le-am pus S.H. si merg si in ziua de azi chiar daca masinile le-am vandut la niste tovarsi, nu au avut probleme cu aceste 2 piese. Si pe galerie si pe EGR am dat 500 lei. Este un cineva din Iasi are numai motoare de mercedes la dez. si e serios omul; 0745 374 187 asta e nr lui. Da si garantie la piese, pe galeria mi-a dat 6 luni si pe EGR o luna. Eu l-am gasit pe net.....
                                Si la test sau in bord nu aparea nici o eroare? pt ca la mine la test e ok iar in bord nu aparer nimic dar totusi ceva are...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF