In momentul in care am luat masina in CIV avea (inca mai are) jante pe 15 iar ea era echipata cu jante pe 16. La omologare le-am cerut celor de la RAR sa-mi treaca si jantele in CIV. Raspuns dat de directorul RAR Galati:
- Pai sa vedem ca nu-i treaba simpla. Trebuie cautat pe situl constructorului sa vedem daca sunt acceptate de constructor, daca nu afecteaza caracteristicile costructive etc. etc. vrajeala de popa de tara.
Fac identificarea in vederea inscrierii in circulatie, cand sa-mi elibereze dovada aia: pai trebuie sa mergi la d-l director sa vezi de ce a semnat aici pe aceasta fisa. Stai in fata usii si asteapta sa intri la D-l Director al RAR Galati 3,5 ore. Am crezut ca turbez. Intra ba unu ba altul pe mine ma tot amana. Nici de-al dracu nu i-am dat spaga (sa-l futa cainii-cred ca el astepta niste lovele). M-am dus la cel care-mi facuse identificarea mai devreme (un inginer) si l-am intrebat ce trebuie sa fac. El mi-a raspuns: ce-si face omul cu mana lui.....nu puteai sa le lasi dracului de jante??? Trebuia sa-i dai lu' asta (d-l director) idei??? Da un pix. Taie omul cu 2 linii semnatura d-lui director, ii multumesc, ma intorc la ghiseu si primesc acel certificat. Tare de treaba omul. N-a primit nici un ban, desi puteam si eu sa tai cu pixul acea semnatura de pe fisa de inspectie.
Asta e aventura mea cu RAR-ul legata de omologarea unor jante pe care in Germania le-am vazut pe multe masini. La noi niste labari de oameni asteapta numai sa te prinda la cotitura si sa te jupoaie. Drept pt care ii multumesc acelui domn director pt intelegerea de care a dat dovada si promptitudinea cu care mi-a rezolvat problema, i-ar din partea mea va avea frigiderul plin cu salam pt toata viata lui. Salamul cu tot cu smantana in el.
De atunci merg cu acele jante si am spus ca nu voi mai cere niciodata o modificare de acest tip in CIV. Punct.
- Pai sa vedem ca nu-i treaba simpla. Trebuie cautat pe situl constructorului sa vedem daca sunt acceptate de constructor, daca nu afecteaza caracteristicile costructive etc. etc. vrajeala de popa de tara.
Fac identificarea in vederea inscrierii in circulatie, cand sa-mi elibereze dovada aia: pai trebuie sa mergi la d-l director sa vezi de ce a semnat aici pe aceasta fisa. Stai in fata usii si asteapta sa intri la D-l Director al RAR Galati 3,5 ore. Am crezut ca turbez. Intra ba unu ba altul pe mine ma tot amana. Nici de-al dracu nu i-am dat spaga (sa-l futa cainii-cred ca el astepta niste lovele). M-am dus la cel care-mi facuse identificarea mai devreme (un inginer) si l-am intrebat ce trebuie sa fac. El mi-a raspuns: ce-si face omul cu mana lui.....nu puteai sa le lasi dracului de jante??? Trebuia sa-i dai lu' asta (d-l director) idei??? Da un pix. Taie omul cu 2 linii semnatura d-lui director, ii multumesc, ma intorc la ghiseu si primesc acel certificat. Tare de treaba omul. N-a primit nici un ban, desi puteam si eu sa tai cu pixul acea semnatura de pe fisa de inspectie.
Asta e aventura mea cu RAR-ul legata de omologarea unor jante pe care in Germania le-am vazut pe multe masini. La noi niste labari de oameni asteapta numai sa te prinda la cotitura si sa te jupoaie. Drept pt care ii multumesc acelui domn director pt intelegerea de care a dat dovada si promptitudinea cu care mi-a rezolvat problema, i-ar din partea mea va avea frigiderul plin cu salam pt toata viata lui. Salamul cu tot cu smantana in el.
De atunci merg cu acele jante si am spus ca nu voi mai cere niciodata o modificare de acest tip in CIV. Punct.
Comment