Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Identificare piesa W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identificare piesa W210

    Salutare forumişti! Şi cât mai multe satisfacţii MB !
    Există o piesă de cca 15 cm în zona curelelor de transmisie, fuliilor ce seamănă cu un mini-telescop. Rugăminte : ce rol are, se schimbă uşor, cost ?
    Motivul : am descoperit că are un mic joc când motorul e la relanti , un ţăcănit ca de tacheţi, am constatat că de fapt a căpătat o lejeritate la unul din capete (lărgit puţin cămaşa de cauciuc). Să fie întinzătorul sau ce? Sincer înainte de acest zgomot se auzea doar fâşâitul motorului, acum e supărător ţăcănitul la relanti; la turaţii mai mari nu se mai aude.
    Şi o altă rugăminte : un tester în Constanţa, un preţ aprox. la o testare pe computer (nu am făcut-o niciodată) - aşa ca să "ne cunoaştem" marfa.
    "Obiectul" e achiziţionat de cca. un an din Germanica, benzinar 2 litri 136 c.p.
    Cu relantiul oscilant m-am lămurit de pe alte threat-uri...

    Mulţumiri anticipate şi la cât mai mulţi KM fără probleme !
    Last edited by delfinashu; 04-20-2010, 08:40 AM.

  • #2
    Acel telescop are rolul de a intinde cureaua de accesorii.Nu are voie sa aiba joc.

    Comment


    • #3
      Recepţionat Grigorean. O să mă interesez să văd ce-i de făcut .

      Mulţumesc.

      Comment


      • #4
        Orice problema inclusiv reparatii la Mercedes. Inclusiv piese.
        Vezi PM
        Originally posted by delfinashu View Post
        Salutare forumişti! Şi cât mai multe satisfacţii MB !
        Există o piesă de cca 15 cm în zona curelelor de transmisie, fuliilor ce seamănă cu un mini-telescop. Rugăminte : ce rol are, se schimbă uşor, cost ?
        Motivul : am descoperit că are un mic joc când motorul e la relanti , un ţăcănit ca de tacheţi, am constatat că de fapt a căpătat o lejeritate la unul din capete (lărgit puţin cămaşa de cauciuc). Să fie întinzătorul sau ce? Sincer înainte de acest zgomot se auzea doar fâşâitul motorului, acum e supărător ţăcănitul la relanti; la turaţii mai mari nu se mai aude.
        Şi o altă rugăminte : un tester în Constanţa, un preţ aprox. la o testare pe computer (nu am făcut-o niciodată) - aşa ca să "ne cunoaştem" marfa.
        "Obiectul" e achiziţionat de cca. un an din Germanica, benzinar 2 litri 136 c.p.
        Cu relantiul oscilant m-am lămurit de pe alte threat-uri...

        Mulţumiri anticipate şi la cât mai mulţi KM fără probleme !

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF