Salutare forumişti! Şi cât mai multe satisfacţii MB !
Există o piesă de cca 15 cm în zona curelelor de transmisie, fuliilor ce seamănă cu un mini-telescop. Rugăminte : ce rol are, se schimbă uşor, cost ?
Motivul : am descoperit că are un mic joc când motorul e la relanti , un ţăcănit ca de tacheţi, am constatat că de fapt a căpătat o lejeritate la unul din capete (lărgit puţin cămaşa de cauciuc). Să fie întinzătorul sau ce? Sincer înainte de acest zgomot se auzea doar fâşâitul motorului, acum e supărător ţăcănitul la relanti; la turaţii mai mari nu se mai aude.
Şi o altă rugăminte : un tester în Constanţa, un preţ aprox. la o testare pe computer (nu am făcut-o niciodată) - aşa ca să "ne cunoaştem" marfa.
"Obiectul" e achiziţionat de cca. un an din Germanica, benzinar 2 litri 136 c.p.
Cu relantiul oscilant m-am lămurit de pe alte threat-uri...
Mulţumiri anticipate şi la cât mai mulţi KM fără probleme !
Există o piesă de cca 15 cm în zona curelelor de transmisie, fuliilor ce seamănă cu un mini-telescop. Rugăminte : ce rol are, se schimbă uşor, cost ?
Motivul : am descoperit că are un mic joc când motorul e la relanti , un ţăcănit ca de tacheţi, am constatat că de fapt a căpătat o lejeritate la unul din capete (lărgit puţin cămaşa de cauciuc). Să fie întinzătorul sau ce? Sincer înainte de acest zgomot se auzea doar fâşâitul motorului, acum e supărător ţăcănitul la relanti; la turaţii mai mari nu se mai aude.
Şi o altă rugăminte : un tester în Constanţa, un preţ aprox. la o testare pe computer (nu am făcut-o niciodată) - aşa ca să "ne cunoaştem" marfa.
"Obiectul" e achiziţionat de cca. un an din Germanica, benzinar 2 litri 136 c.p.
Cu relantiul oscilant m-am lămurit de pe alte threat-uri...
Mulţumiri anticipate şi la cât mai mulţi KM fără probleme !
Comment