Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema pompa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie pe langa garnituri mi-au mai schimbat si partea din spate a pompei care, din spusele lor era cauza...acum nu stiu ce sa mai cred pt ca dupa 2 zile mirosea iar a motorina. M-am dus din nou cu masina in service (mai aveam putin cred ca le dadeam cu pompa si cu tot cu garnituri in cap) si dupa ce s-au uitat ei mai bine au schimbat un furtunas care era invechit si pe acolo curgea motorina,fapt care m-a pus pe ganduri fiindca eu cred ca din cauza asta curgea motorina de la bun inceput si nu cred ca mai era nevoie sa mai shimbe o groaza de piese pe banii mei.

    Comment


    • #17
      Oring-urile, niste garnituri mici de cauciuc (verzi la culoare de obicei), le-am schimbat cu 100 lei (cu tot cu manoperă), şi sunt 6 bucăţi:
      • 2 la injecţie în parte din faţă (deasupra de cureaua de accesorii)
      • 2 la pompa de 'nalte (puţin mai sus, tot în faţă spre capătul rampei de presiune)
      • 1 în capătul rampei de presiune (înspre cabină)
      • 1 la filtru de motorină


      Din câte am înţeles de la mecanici din reprezentanţă ar mai fi o garnitura de teflon (sper să nu greşesc) care se duce în timp. Mie mi-au zis de ea când i-am întrebat de oscilaţiile la relanti. Din păcate nu ştiu care e preţul pentru ea.
      Last edited by Luxian; 05-07-2010, 15:19 PM.
      ...

      Comment


      • #18
        Buna.Am si eu o problema.Mecanicul spune k sunt gata garnituriile de la pompa de inalta si prinde aer.Mi se opreste motorul la relantiu cand e rece si cand ii dau iarasi o ia la a 5 a cheie.ati avut si voi problema asta inainte sa schimbati garnituriile?eu am un E220 CDI

        Comment


        • #19
          Schimba o-ringurile (vreo 30-40 de lei), preferabil la un service Bosch. Sa-ti curete bine si sa le monteze cu vaselina aia speciala.
          Ai bule de aer pe conducte sau zgomote in rezervor? Asta-i principalul simptom...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Originally posted by Luxian View Post
            Oring-urile, niste garnituri mici de cauciuc (verzi la culoare de obicei), le-am schimbat cu 100 lei (cu tot cu manoperă), şi sunt 6 bucăţi:
            • 2 la injecţie în parte din faţă (deasupra de cureaua de accesorii)
            • 2 la pompa de 'nalte (puţin mai sus, tot în faţă spre capătul rampei de presiune)
            • 1 în capătul rampei de presiune (înspre cabină)
            • 1 la filtru de motorină


            Din câte am înţeles de la mecanici din reprezentanţă ar mai fi o garnitura de teflon (sper să nu greşesc) care se duce în timp. Mie mi-au zis de ea când i-am întrebat de oscilaţiile la relanti. Din păcate nu ştiu care e preţul pentru ea.
            garnitura de teflon costa 5,6€ si se pune in capul comon-rail-ului

            Comment


            • #21
              Am eu seturi de garnituri pompa inalta si oringuri speciale pt setul de conducte
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #22
                Salut.
                am și eu o problema cu w211 al meu. Nu da motorina pompa.
                pompa schimbata
                Rampa schimbata
                Pompa inalte schimbata
                Ecu schimbat.
                Va rog sa ma ajutați. Platesc orice deranj. Va multumesc.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF