Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema pompa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pompa

    buna am o problema cu pompa de inalta presiune, curge motorina, am inteles ca este ceva chit de reparatie,de unde pot sa-l iau si cat costa

  • #2
    Salut, baniuesc ca este vorba de un motor CDI, cred ca iti curge motorina pe la oringuri, du-te la reprezentanta cumpara niste oringuri cred ca sunt cam 8 si schimba-le pe toate. Bafta!
    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

    Comment


    • #3
      Eu am incercat cu setul de reparatie de la reprezentanta (185 lei) dar nu a mers si tot mi-a curs .Am cumparat una de la srot cu 1000 lei.Acum merge si totul e ok.

      Comment


      • #4
        ma gandesc le ideea daca se schimb garniturile nu ar trebui sa mai curga,teoretic..

        Comment


        • #5
          Si pe mine ma chinuie pompa de inalta presiune de mult timp si am schimbat un rand de garnituri luate de la mercedes, dara fara rezultat nu mai am scurgeri mari dar tot se mai vad urme pe motor.Am luat acuma de la bosch un set in speranta ca or fi mai bune dar acu cine stie.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ovidiu accord View Post
            buna am o problema cu pompa de inalta presiune, curge motorina, am inteles ca este ceva chit de reparatie,de unde pot sa-l iau si cat costa
            Salut!
            Cum ai rezolvat problema cu scurgerile de la pompa ?

            Comment


            • #7
              Si eu am probleme cu pompa de inalte. Service-ul la care m-am dus (nu reprezentanta) mi-a trimis pompa la bucuresti ca sa ii schimbe garniturile si inca astept sa vina. Sper ca problema sa se fi fost rezolvat avand in vedere ca, cu totul ma ajunge undeva in jur 1150 lei. O sa revin si o sa spun daca am fost multumit sau nu.

              Am uitat sa spun ca cei care repara pompa ofera garantie 6 luni.
              Mie cam pe la 170 mii km a inceput sa curga motorina la voi cand a inceput?
              Last edited by impuls; 05-03-2010, 02:43 AM.

              Comment


              • #8
                Salut

                Eu am patit-o in toamna cu pompa de inalta, motorina care curgea pe acolo mi-a mancat si doua furtune de la radiator, problema am rezolvat-o in curte cu un mecanic bun si vreo 3 ore de munca. Setul de oringuri de la BOSCH a fost cam 45 ron, mentionez ca eu am w211 cu motor 2,2 ;150cp din 2002 si daca ajuta pe cineva asta e codul de la oringuri: F 00N 201 973 -390 BOSCH.

                Comment


                • #9
                  buna,revin cu problema, am rezolvat-o cu un silicon de etansare in parcare din fata blocului, pt ca mi s-o ridicat parul pe cap cand auzeam de preturi exorbitante si f multa propaganda pt 2 semeringuri,de fapt curgea pe la returul de la pompa, de reprezentanta nu mai vorbesc,aia vroiau sa-mi schimbe pompa pt 30 mil,cica ei nu schimba garnituri pt ca nu pot da garantie,acuma nu mai curge deloc

                  Comment


                  • #10
                    Cei din service mi-au zis ca degeaba schimb garniturile ca nu o sa ma tina prea mult, pt ca trebuie eliminata cauza. Ieri mi-a venit pompa si din cate am vazut nu pare sa mai curga

                    Comment


                    • #11
                      Am schimbat la nenumarate pompe si nu mi-a curs niciuna. Totul e sa montezi acele o-ringuri cu mare atentie si cu vaselina de montaj
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Impuls din cate stiu eu problema din cauza careia curge motorina pe la oringurii, este chiar motorina( care la noi in tara e de c....).

                        Comment


                        • #13
                          De obicei sunt de vina o-ring-urile,atentie ca la MB ei vind de provenienta WUERTH,ce nu sunt foarte bune......asta se intimpla deoarece asa pun adaos mai mare....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by exiespot View Post
                            Impuls din cate stiu eu problema din cauza careia curge motorina pe la oringurii, este chiar motorina( care la noi in tara e de c....).
                            este adevarat din cauza motorinei proaste sau alimentatul cu bidonul

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ovidiu accord View Post
                              Este adevarat din cauza motorinei proaste sau alimentatul cu bidonul.
                              Te rog frumos sa folosesti litera mare la inceput de propozitie.Mersi.

                              Eu am un E270cdi{W210} si a inceput sa-mi curga pompa de inalta presiune pe la 118.000 de km.M-am interesat in Timisoara si am gasit un mecanic foarte bun care a mi-a zis ca ma costa schimbatul garniturilor+manopera 300 de lei.
                              Colegul Luxian poate sa va dea mai multe detalii.{El si-a schimbat garniturile la acest mecanic}.

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF