Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se mai tureaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De obicei de vina este debitmertul care costa in jur de 300 lei.
    Este pozitionat pe tubul ala de diameru mare exact la intrare in carcasa filtrului de aer, fiind prins cu doua suruburi cu cap de imbus, iar in debitmetru intra o mufa lata cu aproximativ 5-6 fire.

    Comment


    • #17
      Domnilor nu inteleg de ce toata lumea "noua" trebuie sa de cu presupusul, si nu merge la un tester, fie el si naspa, nu neaparat Star Diag.

      Pana la urma sunt niste masini cu ceva electronica in ele, care depind de niste senzori, nu mai este Dacia 1300 / 1310, la care dai la cama sau pui furtunul in flacon si merge,
      De aia s-au invetat testerele si diagnozele pentru masini putin mai noi, pentru a ne usura munca si viata.

      Scapati mult mai ieftin si usor de probleme,pentru ca mergeti direct la defect fara bajbaieli si presupuneri.

      Nu cred ca este oras ,mai rasarit, in tara asta unde sa nu fie un nenea sau un service cu un amarat de tester / doagnoza.

      Tot intrebati si ramaneti cu atat, problema persista...

      Toate cele bune !
      Last edited by marele_alb; 04-29-2010, 11:41 AM.
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #18
        Am schimbat debitmetrul si face la fel.La tester mi-sa spus clar ca ar fi debitmetrul .As incerca si cu carbunii din catalizator dar nu stiu unde este catalizatorul poate ma ajuta Razvanelul.Cat este de greu sa scoti carbunii di catalizator?

        Comment


        • #19
          Originally posted by casaluxsibiu View Post
          Am schimbat debitmetrul si face la fel.La tester mi-sa spus clar ca ar fi debitmetrul .As incerca si cu carbunii din catalizator dar nu stiu unde este catalizatorul poate ma ajuta Razvanelul.Cat este de greu sa scoti carbunii di catalizator?
          Dute la reprezentanta Mercedes din Sibiu si sigur au si ei oferta asta:http://www.clubmercedes.ro/promo-355...10-t14659.html
          Iti vor pune masina pe Star Diagnosis si poate iti vor gasi ''buba''.
          Bafta si sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #20
            Depinde foarte mult şi la ce tester ai fost. Cel mai de încredere este Star Diagnosis, cel făcut special pentru Mercedes-uri.

            Teste generale cum sunt cele Bosch nu comunică cu toate modulele maşinii şi e posibil să te îndrume către "defecte" care nu există.

            Am păţit-o şi eu cu un astfel de test, când mi-a zis că am ori EGR ori turbina defectă. Am curăţat EGR-ul singur, şi înainte să mă apuc de turbină am mai făcut un test la un tip cu Star. Rezultatele au fost altele: o electrovalvă de comandă de la turbină (360 lei nouă, asta comparativ cu turbina care şi second-hand era mai scumpă de 2-3 ori) şi EGR-ul nu avea nimic, era dusă galeria de admisie.

            Aşa că e decizia ta dacă ai încredere sau nu în testerele generale sau cauţi un Star înainte să te apuci de treabă.
            ...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Luxian View Post
              Depinde foarte mult şi la ce tester ai fost. Cel mai de încredere este Star Diagnosis, cel făcut special pentru Mercedes-uri.

              Teste generale cum sunt cele Bosch nu comunică cu toate modulele maşinii şi e posibil să te îndrume către "defecte" care nu există.

              Am păţit-o şi eu cu un astfel de test, când mi-a zis că am ori EGR ori turbina defectă. Am curăţat EGR-ul singur, şi înainte să mă apuc de turbină am mai făcut un test la un tip cu Star. Rezultatele au fost altele: o electrovalvă de comandă de la turbină (360 lei nouă, asta comparativ cu turbina care şi second-hand era mai scumpă de 2-3 ori) şi EGR-ul nu avea nimic, era dusă galeria de admisie.

              Aşa că e decizia ta dacă ai încredere sau nu în testerele generale sau cauţi un Star înainte să te apuci de treabă.

              Scuze de off-topic insa de exemplu din cate stiu eu , aeropaletii si EGR-ul comunica intre ele si actionarea lor se face in urma unor comunicari intre sisteme.Deci daca ti-a dat eroarea de EGR a fost pe aproape de aeropaleti.Cel putin mie asa imi pare logic.Iar referitor la turbo , primul defect care era de verificat e clar ca e acea electrovalva de comanda.Nu mi se pare departe rezultatul testului cu Bosch fata de cel cu Star Diag , avand in vedere ca Bosch este cam prin toate orasele , iar Star Diag mai putin.Cu un tester de vacuum verificai lejer componentele mentionate ca fiind defecte si stiai clar defectul.
              Inca odata scuze pentru off-topic , insa voiam sa fac aceasta mentiune.

              Comment


              • #22
                In Sibiu gasesti star diag la AutoSchun sau bineinteles la Autoklass

                AutoSchun, programare tel. 0269229649
                Autoklass, programare tel. 0317133333

                Succes
                Last edited by Luxian; 05-19-2010, 20:12 PM.
                E200; W210; 1999

                Comment


                • #23
                  Poti incerca si cu carsoft. Tot acelas defect til da.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by grigorean View Post
                    Scuze de off-topic insa de exemplu din cate stiu eu , aeropaletii si EGR-ul comunica intre ele si actionarea lor se face in urma unor comunicari intre sisteme.Deci daca ti-a dat eroarea de EGR a fost pe aproape de aeropaleti.Cel putin mie asa imi pare logic.Iar referitor la turbo , primul defect care era de verificat e clar ca e acea electrovalva de comanda.Nu mi se pare departe rezultatul testului cu Bosch fata de cel cu Star Diag , avand in vedere ca Bosch este cam prin toate orasele , iar Star Diag mai putin.Cu un tester de vacuum verificai lejer componentele mentionate ca fiind defecte si stiai clar defectul.
                    Inca odata scuze pentru off-topic , insa voiam sa fac aceasta mentiune.
                    Nu mi se pare a fi cam acelaşi lucru. EGR-ul se ocupă de recircularea gazelor de evacuare şi aeropaleţii de reglare fluxului de aer ce intră în motor. Consider că funcţionează independent şi sunt comandate individual de către ECU.

                    Dacă era să mă iau după testul Bosch schimbam EGR-ul şi turbina până acum. Aşa schimb doar electrovalva şi galeria.

                    Pe Star defectele de mai sus au apărut foarte clar, fără să lase loc de interpretări.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      EGR-ul si aeropaletii au pozitii bine definite in orice moment , nu se misca independent , asta ar presupune ca pe langa valoarea citita de debitmetru mai baga si EGR ul suplimentar.Lucreaza sincron , amandoua au treaba cu admisia , deci e de banuit.Iar la turbo oricum nu cred ca daca iti zicea testerul o schimbai fara sa te uiti la ea macar cu titlu informativ( e vorba de o suma insemnata totusi).Asta e clar.Ai o valva pe turbo care e mult mai ieftina , te legi cu ultima speranta de ea sa o verifici.Asta fara nici un tester concludent.Ideile astea le exprim pentru a fi de folos celor care nu pot ajunge la cineva cu Star Diag , sau mai bine zis , la cineva care sa stie sa foloseasca un tester.

                      Bafta

                      Comment


                      • #26
                        Un om cu ceva cunoştiinţe poate face legătura între cele două, însă majoritatea nu.

                        Eu cu toată munca de documentare, nu ştiam de electrovalva respectivă până nu a ieşit pe tester defectă şi mi-a arătat-o mecanicul.
                        ...

                        Comment


                        • #27
                          Stimati colegi, aceeasi problema o am si eu. Nu sa mai tureaza mai mult de 3000.

                          Acum doua zile am fost cu masina la un service, iar pe tester mi-a dat debitmetru aer defect. Am schimbat debitmetrul, si masina merge foarte bine. Astazi, la numai doua zile de la achizitionarea debitmetrului nou - aceeasi problema. Nu se mai tureaza mai mult de 3000.

                          Am aflat de la cineva ca ar fi vorba de o sonda in zona radiatorului care este defecta si arde debitmetrul sau il anuleaza astfel incat masina intra in limp mode. Mai multe detali va pot da luni cand o sa ajung la service, pana atunci ma multumesc si cu limp mode ! Toate cele bune!
                          Last edited by Luxian; 06-18-2010, 19:40 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Daca erati din zona o rezolvam.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by gabi_profi View Post
                              Stimati colegi, aceeasi problema o am si eu. Nu sa mai tureaza mai mult de 3000.

                              Acum doua zile am fost cu masina la un service, iar pe tester mi-a dat debitmetru aer defect. Am schimbat debitmetrul, si masina merge foarte bine. Astazi, la numai doua zile de la achizitionarea debitmetrului nou - aceeasi problema. Nu se mai tureaza mai mult de 3000.

                              Am aflat de la cineva ca ar fi vorba de o sonda in zona radiatorului care este defecta si arde debitmetrul sau il anuleaza astfel incat masina intra in limp mode. Mai multe detali va pot da luni cand o sa ajung la service, pana atunci ma multumesc si cu limp mode ! Toate cele bune!
                              Sunt de fapt vreo doi senzori pe acolo. Se văd pe furtunul care vine de la intercooler şi intră în EGR.

                              1. Senzorul de temperatura aer e prins doar în nişte cleme, şi e pe partea dinspre far. Poţi să-l cureţi cu spray de contacte şi îl pui la loc.

                              2. Senzorul de presiune turbină e pe partea opusă şi e prins în 2 şuruburi. Nu ştiu cum arată şi cum se curăţă. Mecanicul care mi-a zis de el mi-a recomandat să-l schimb, ca de obicei curăţarea nu prea are efect.

                              Dacă nu te sperie mecanica, poţi desface acei senzori, şi să vezi cum se prezintă, eventual îi şi cureţi.

                              O altă posibilitate e să fi luat un debitmetru ieftin, care sunt renumite că se strică repede. Dacă e aşa ar trebui să-l schimbi în garanţie. Când ai schimbat debitmetrul ai schimbat şi filtrul de aer? (parcă cereau asta la garanţie).
                              ...

                              Comment


                              • #30
                                buna

                                Originally posted by ionut_haisan View Post
                                Si nu cumva e puturoasa doar cand ajungi la 3000 de ture de care nu trece?Verifica si furtunasele vid de la turbo
                                Am si eu o problema asemanatoare. Se tureaza doar pana la 3000 de ture si mai sus nu merge. Ai avut si tu problema asta si erau furtunasele vid de la turbo???? Am un Mercedes E220 cdi din 2001.
                                Last edited by no problem; 06-21-2010, 11:34 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF