Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu se mai tureaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu se mai tureaza

    La un E 200 cdi 2001 in timpul mersului nu se mai tureaza ,opresc motorul il repornesc si merge.La constatare mi s-a spus ca ar fi debitmetrul de aer.Voi ce ziceti

  • #2
    Daca codul de eroare dat de tester indica debitmetrul ca fiind de vina atunci asta este.Deoarece numai dupa faptul ca nu se tureaza nu iti poti da seama de defect.Pentru a verifica daca de vina este debitmetrul , poti deconecta mufa acestuia si vei observa schimbari in mersul motorului.

    Comment


    • #3
      Si nu cumva e puturoasa doar cand ajungi la 3000 de ture de care nu trece?Verifica si furtunasele vid de la turbo

      Comment


      • #4
        Schimba debitmetrul de aer ca si eu am patit la fel si de acolo era.

        Comment


        • #5
          Ziceti-ne si noua codul de eroare si ce scrie acolo exact ca la tester (notati-va undeva)
          Originally posted by casaluxsibiu View Post
          La un E 200 cdi 2001 in timpul mersului nu se mai tureaza ,opresc motorul il repornesc si merge.La constatare mi s-a spus ca ar fi debitmetrul de aer.Voi ce ziceti

          Comment


          • #6
            Cauze posibile sunt multe, cel mai sigur mergi la tester înainte să schimbi ceva:
            • debitmetru
            • galerie de aer defectă (motoraş de comandă mort, valve blocate)
            • egr defect / murdar
            • probleme turbo (furtune crăpate, electrovalva de comandă nu funţionează, etc)
            ...

            Comment


            • #7
              Se face..... /repara.
              Originally posted by Luxian View Post
              Cauze posibile sunt multe, cel mai sigur mergi la tester înainte să schimbi ceva:
              • debitmetru
              • galerie de aer defectă (motoraş de comandă mort, valve blocate)
              • egr defect / murdar
              • probleme turbo (furtune crăpate, electrovalva de comandă nu funţionează, etc)

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionut_haisan View Post
                Si nu cumva e puturoasa doar cand ajungi la 3000 de ture de care nu trece?Verifica si furtunasele vid de la turbo
                Unde sunt furtunasele de la turbo?
                Last edited by no problem; 04-14-2010, 17:05 PM.

                Comment


                • #9
                  Vezi daca iti apare cumva vreun zgomot ciudat, vreun zdranganit care se simte mai ales la relanti sau cand opresti motorul, poate fi catalizatorul care de la motorina noastra "buna" se face bocna si se deplaseaza de la locul lui, iar in momentul cand accelerezi tinde sa traiectul evacuarii blocand accesul gazelor, bine acest lucru e confirmat de un fasait puternic si ciudat la accelerare. E un sfat. Eu asa am patit si am avut aceleasi simptome ca tine. Am scos carbunii si acum zbarnaie merge mult mai bine. Multa bafta.
                  Last edited by no problem; 04-14-2010, 17:08 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Nu te chinui singur.Mergi la cineva cu star si te rezolva,nu ar trebui sa fie scump.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by casaluxsibiu View Post
                      Unde sunt furtunasele de la turbo?
                      Litera mare la inceput de propozitie.
                      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by razvanelu View Post
                        Vezi daca iti apare cumva vreun zgomot ciudat, vreun zdranganit care se simte mai ales la relanti sau cand opresti motorul, poate fi catalizatorul care de la motorina noastra "buna" se face bocna si se deplaseaza de la locul lui, iar in momentul cand accelerezi tinde sa traiectul evacuarii blocand accesul gazelor, bine acest lucru e confirmat de un fasait puternic si ciudat la accelerare. E un sfat. Eu asa am patit si am avut aceleasi simptome ca tine. Am scos carbunii si acum zbarnaie merge mult mai bine. Multa bafta.
                        Litera mare la inceput de propozitie, multumesc.
                        E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                        Comment


                        • #13
                          Sal si a mea face la fel dar nu stiu unde e debitmetrul.

                          Cu stima,
                          Last edited by no problem; 04-27-2010, 16:27 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by florinlovew210 View Post
                            Sal si a mea face la fel dar nu stiu unde e debitmetrul.

                            Cu stima,
                            Mai sus am rugat un coleg sa scrie cu litera mare la inceput de propozitie si sa respecte punctuatia, presupun ca ai citit si tu, dar nu ai respectat cea ce am spus.
                            Este valabil si pentru tine, sa citesti regulamentul inainte de a mai posta, la urmatoarea greseala primesti WARNING, cu stima.
                            E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by florinlovew210 View Post
                              Sal si a mea face la fel dar nu stiu unde e debitmetrul.

                              Cu stima,
                              Indicat este sa mergi intai la tester sa vezi care e codul de eroare stocat.Debitmetrul e situat pe tubulatura de admisie dupa filtrul de aer spre motor.Detaliaza ce masina ai , model , motor , an.Daca debitmetrul e defect , atunci cand ii deconectezi mufa , apar schimbari in mersul motorului.Asta e un mod de a verifica debitmetrul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF