Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Din ce motiv scoate fum negru la schimbari de treapta +/-?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc,
    Ma poti ajuta cumva, sau stii pe cineva care ma poate ajuta pentru ca deja mi-e jena sa accelerez deoarece ii las in ceatza pe toti...
    O zi buna!

    Comment


    • #17
      Verifică şi tu în prima fază:
      • filtrul de aer să fie curat sau îl schimbi direct
      • EGR-ul să funcţioneze (îl poţi desface să-l cureţi)

      După ce ai verificat ce am scris mai sus, mergi cu ea turată vreo 20-30 de minute. Ieşi pe autostradă de exemplu, o bagi în a 3a şi pui pilotul automat. Şi după ce mergi cu ea 30 de minute la 4000 şi ceva de ture se curăţă catalizatorul, turbina şi EGR-ul de depunerile cauzate de mersul subturat (prin oraş).

      Dacă cu toate astea nu rezolvi nimic, atunci trebuie să te duci la cineva care are tester, să vezi care ar fi problema.

      Eu am curăţat EGR-ul la a mea, şi apoi am mers 30 de minute cu ea turata la 4200 rpm. După tratament, nu mai scote pic de fum.

      Şi alt sfat ar fi să schimbi şi tu la turaţii mai mari. Dacă vrei demaraj dă-i o treaptă inferioară, chiar dacă e diesel şi trage, o să scoată fum negru (motorină nearsă) care se depune în catalizator şi turbină.
      Last edited by Luxian; 05-11-2010, 10:02 AM.
      ...

      Comment


      • #18
        Eu stiam ca fumul ala care il scoate dupa schimbarea vitezei sunt gazele din turbina care le elimina.
        www.hd-music-videos.info

        Your Latest HD Music Videos

        www.hdesktop.info

        Best High Definition Wallpapers

        Comment


        • #19
          salut baieti. am avut o problema cu a mea e220 cdi in sensul ca intrerupea la ralanti. am fost la meseriasi si mi-au spus ca am doua injectoare bulite. le-am scos pe toate 4 si le-am pus pe banc. dupa inlocuirea interiorului la 3 dintre ele, le-am montat la loc. acum merge ceas dar nu mai scap de fumul negru, exact cum spuneti voi. concluzia: injectoare noi, aprox. 1800 ron bucata la autoclas constanta. toate cele bune

          Comment


          • #20
            O problema asemanatoare am avut si eu recent , cu plecari usoare de la stop sa nu ii las in ceata pe cei din spate, imi era rusine ca ii totusi mercedes, si rezolvarea a fost un egr curatat si un schimb de ulei, si acuma de 2 zile tot trag cu ea porniri nervoase dar se pare ca am scapat de fum.

            Comment


            • #21
              Injectoare mercedes Cdi ORIGINALE la 160 Euro Bucata

              Comercializez injectoare Mercedes 2.2 si 2.7 CDI NOI ORIGINALE la pretul de 160 de euro. Contact la http://www.auto-injector.ro

              Comment


              • #22
                @Alexander: Si care-i, prietene, legatura cu topicul asta?
                On topic: azi am constatat si eu ca-i gazez pe participantii la trafic cand dau talpa. Hmm, cam jenant. Zilele astea curat EGR-ul. Ce tip de spray degripant ati folosit? Merge WD40?
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  Chiar crezi ca problema ar fi injectoarele? Si daca schimba injectoarele cu altele noi si tot scote fum negru, atunci cum ve-ti drege busuiocu? Fiindca omu nu o sa intelega/ el crede ca daca vine cineva cu injectoare totul va merge struna.
                  Acelasi pret de injectoare le potavea si eu. Ba inca pot avea si bosch care sint mult mai bune. Dar oricum cele mercedes si bosch se gasesc pe Motorizarea Mercedes euro 3 si 4 si merg pe acelas principiu.
                  In 90% din cazuri chiar daca se uzeaza valva la injectore care determina pierderea presiunii CDI si oprirea motorului/ nu va determina ca motorul sa scoata fum negru chiar daca ele sint uzate.
                  Aceste injectoare concepute de Bosch sint foarte bine puse la punct.

                  Daca ai sa vezi un injector de acesta ca va scote fum, inseamna ca a fost cirpacit si reconditionat de cel putin 3-4 ori de catre un asazis meserias care are obiceiul sa lege cu sirma.

                  Ca sa scape de fum, omul trebuie sa mearga la tester si acolo poate sa vada cauza de ce scoate fum: EGR, Turbina,Catalizator,Galerie, Debimetru, senzori, chiar si injectoare.
                  Originally posted by Alexander View Post
                  Comercializez injectoare Mercedes 2.2 si 2.7 CDI NOI ORIGINALE la pretul de 160 de euro. Contact la http://www.auto-injector.ro

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    On topic: azi am constatat si eu ca-i gazez pe participantii la trafic cand dau talpa. Hmm, cam jenant. Zilele astea curat EGR-ul. Ce tip de spray degripant ati folosit? Merge WD40?
                    Cred că îţi trebuie ceva degresant mai puternic. Mâzga aia de ulei + funingine are consistenţă de smoală. Eu am folosit spray pentru frâne, tub mare - preţ mic (8-9 lei tubul, şi am folosit un tub întreg şi cred că mai aveam puţin nevoie la final).

                    Oricum, EGR-ul e tot metalic, deci nu ai ce să strici (spray-ul de frână mătuieşte puţin plasticul).

                    PS: Nu uita să mergi cu ea turată vreo 20 - 30 de minute după ce cureţi.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      Eu am curatat EGR cu decarburol , si cu benzina.A mers foarte bine.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Luxian View Post

                        Eu am curăţat EGR-ul la a mea, şi apoi am mers 30 de minute cu ea turata la 4200 rpm. După tratament, nu mai scote pic de fum.
                        Stii cumva unde se poate curata EGR-ul in Timisoara?

                        Comment


                        • #27
                          Din punctul meu de vedere problema sta asa: poti sa ai injectoarele, turbina si toate cele in regula si tot sa iti dea fum la schimbarea vitezelor. In cazul masinilor "de oras" cu care de obicei se merge subturat se acumuleaza funingine pe galerii si pe tot ce inseamna evacuare din cauza lipsei de presiune care sa le elimine constant. In timpul mersului, presiunea din cilindri este folosita pentru a misca masina, sa zicem la o turatie de 2500rpm dar in momentul schimbarii vitezelor, ambreiajul fiind decuplat, toata aceasta presiune ajunge in evacuare intr-un timp foarte scurt (cat este decuplat ambreiajul), antrenand astfel funinginea depusa. Este daca vrei un soi de efect de tuse cu expectoratii: in timpul respiratiei normale nu expectorezi, dar cand tusesti poti foarte usor sa "scuipi" pe cel din fata. Deci, daca ai verificat componentele gen turbina, injectoare, EGR, etc. si sunt ok, atunci da-i un drum mai lungutz in viteza a 3-a turata pe la 3500-4000rpm pana elimina depunerile astea si o sa isi revina pana data viitoare cand iar vor aparea. Aminteste-ti ca si tu cand esti racit si ai "depuneri" pe caile respiratorii solutia este sa le elimini voit tusind fortat de cateva ori, si esti ok pana data viitoare cand se formeaza din nou.
                          Atentie insa: trebuie sa te asiguri inainte ca nu ai vre-o problema cu cele de mai sus.
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #28
                            Salut baieti... am un e 200 cdi din 2006, care a fost taxi si in seara asta am constatat ca mi scoate fum negru si se aude un fasait cand accelerez, dar din puterea motorului nu a disparut nimic. Ce poate fi? Sunt destul de stresat sa nu fie turbina sau alt chestii grave... va rog sa mi dati sa ma indrumati intr un fel. Merci mult

                            Comment


                            • #29
                              Turbocharger cu scurgeri, La un moment dat o sa ai limp mode adica 3000 de ture. presupun ca pe undeva pe traseu turbina, intercooler aspiratie conducte/ ai vreo fisura sau neetaseitate la vreo imbinare.
                              Posibil dar nui sigur. Trebuie vazut.
                              Originally posted by Andreiu' View Post
                              Salut baieti... am un e 200 cdi din 2006, care a fost taxi si in seara asta am constatat ca mi scoate fum negru si se aude un fasait cand accelerez, dar din puterea motorului nu a disparut nimic. Ce poate fi? Sunt destul de stresat sa nu fie turbina sau alt chestii grave... va rog sa mi dati sa ma indrumati intr un fel. Merci mult

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by laur74_ro View Post
                                salut baieti. am avut o problema cu a mea e220 cdi in sensul ca intrerupea la ralanti. am fost la meseriasi si mi-au spus ca am doua injectoare bulite. le-am scos pe toate 4 si le-am pus pe banc. dupa inlocuirea interiorului la 3 dintre ele, le-am montat la loc. acum merge ceas dar nu mai scap de fumul negru, exact cum spuneti voi. concluzia: injectoare noi, aprox. 1800 ron bucata la autoclas constanta. toate cele bune
                                Ai dreptate.
                                Cea mai buna solutie este sa le repari la un service bun.
                                Si am vazut acum ca le poti trimite la reparat si prin curier si nu costa mai mult de 250 lei/injector.
                                Odata reparate, injectoarele ar trebui sa fie ca noi si sa te tina cel putin 100.000 km daca folosesti motorina de calitate si schimbi filtrul de motorina atunci cand trebuie sau poate mai des.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF