If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Din ce motiv scoate fum negru la schimbari de treapta +/-?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Multumesc,
Ma poti ajuta cumva, sau stii pe cineva care ma poate ajuta pentru ca deja mi-e jena sa accelerez deoarece ii las in ceatza pe toti...
O zi buna!
EGR-ul să funcţioneze (îl poţi desface să-l cureţi)
După ce ai verificat ce am scris mai sus, mergi cu ea turată vreo 20-30 de minute. Ieşi pe autostradă de exemplu, o bagi în a 3a şi pui pilotul automat. Şi după ce mergi cu ea 30 de minute la 4000 şi ceva de ture se curăţă catalizatorul, turbina şi EGR-ul de depunerile cauzate de mersul subturat (prin oraş).
Dacă cu toate astea nu rezolvi nimic, atunci trebuie să te duci la cineva care are tester, să vezi care ar fi problema.
Eu am curăţat EGR-ul la a mea, şi apoi am mers 30 de minute cu ea turata la 4200 rpm. După tratament, nu mai scote pic de fum.
Şi alt sfat ar fi să schimbi şi tu la turaţii mai mari. Dacă vrei demaraj dă-i o treaptă inferioară, chiar dacă e diesel şi trage, o să scoată fum negru (motorină nearsă) care se depune în catalizator şi turbină.
salut baieti. am avut o problema cu a mea e220 cdi in sensul ca intrerupea la ralanti. am fost la meseriasi si mi-au spus ca am doua injectoare bulite. le-am scos pe toate 4 si le-am pus pe banc. dupa inlocuirea interiorului la 3 dintre ele, le-am montat la loc. acum merge ceas dar nu mai scap de fumul negru, exact cum spuneti voi. concluzia: injectoare noi, aprox. 1800 ron bucata la autoclas constanta. toate cele bune
O problema asemanatoare am avut si eu recent , cu plecari usoare de la stop sa nu ii las in ceata pe cei din spate, imi era rusine ca ii totusi mercedes, si rezolvarea a fost un egr curatat si un schimb de ulei, si acuma de 2 zile tot trag cu ea porniri nervoase dar se pare ca am scapat de fum.
@Alexander: Si care-i, prietene, legatura cu topicul asta?
On topic: azi am constatat si eu ca-i gazez pe participantii la trafic cand dau talpa. Hmm, cam jenant. Zilele astea curat EGR-ul. Ce tip de spray degripant ati folosit? Merge WD40?
Chiar crezi ca problema ar fi injectoarele? Si daca schimba injectoarele cu altele noi si tot scote fum negru, atunci cum ve-ti drege busuiocu? Fiindca omu nu o sa intelega/ el crede ca daca vine cineva cu injectoare totul va merge struna.
Acelasi pret de injectoare le potavea si eu. Ba inca pot avea si bosch care sint mult mai bune. Dar oricum cele mercedes si bosch se gasesc pe Motorizarea Mercedes euro 3 si 4 si merg pe acelas principiu.
In 90% din cazuri chiar daca se uzeaza valva la injectore care determina pierderea presiunii CDI si oprirea motorului/ nu va determina ca motorul sa scoata fum negru chiar daca ele sint uzate.
Aceste injectoare concepute de Bosch sint foarte bine puse la punct.
Daca ai sa vezi un injector de acesta ca va scote fum, inseamna ca a fost cirpacit si reconditionat de cel putin 3-4 ori de catre un asazis meserias care are obiceiul sa lege cu sirma.
Ca sa scape de fum, omul trebuie sa mearga la tester si acolo poate sa vada cauza de ce scoate fum: EGR, Turbina,Catalizator,Galerie, Debimetru, senzori, chiar si injectoare.
On topic: azi am constatat si eu ca-i gazez pe participantii la trafic cand dau talpa. Hmm, cam jenant. Zilele astea curat EGR-ul. Ce tip de spray degripant ati folosit? Merge WD40?
Cred că îţi trebuie ceva degresant mai puternic. Mâzga aia de ulei + funingine are consistenţă de smoală. Eu am folosit spray pentru frâne, tub mare - preţ mic (8-9 lei tubul, şi am folosit un tub întreg şi cred că mai aveam puţin nevoie la final).
Oricum, EGR-ul e tot metalic, deci nu ai ce să strici (spray-ul de frână mătuieşte puţin plasticul).
PS: Nu uita să mergi cu ea turată vreo 20 - 30 de minute după ce cureţi.
Din punctul meu de vedere problema sta asa: poti sa ai injectoarele, turbina si toate cele in regula si tot sa iti dea fum la schimbarea vitezelor. In cazul masinilor "de oras" cu care de obicei se merge subturat se acumuleaza funingine pe galerii si pe tot ce inseamna evacuare din cauza lipsei de presiune care sa le elimine constant. In timpul mersului, presiunea din cilindri este folosita pentru a misca masina, sa zicem la o turatie de 2500rpm dar in momentul schimbarii vitezelor, ambreiajul fiind decuplat, toata aceasta presiune ajunge in evacuare intr-un timp foarte scurt (cat este decuplat ambreiajul), antrenand astfel funinginea depusa. Este daca vrei un soi de efect de tuse cu expectoratii: in timpul respiratiei normale nu expectorezi, dar cand tusesti poti foarte usor sa "scuipi" pe cel din fata. Deci, daca ai verificat componentele gen turbina, injectoare, EGR, etc. si sunt ok, atunci da-i un drum mai lungutz in viteza a 3-a turata pe la 3500-4000rpm pana elimina depunerile astea si o sa isi revina pana data viitoare cand iar vor aparea. Aminteste-ti ca si tu cand esti racit si ai "depuneri" pe caile respiratorii solutia este sa le elimini voit tusind fortat de cateva ori, si esti ok pana data viitoare cand se formeaza din nou.
Atentie insa: trebuie sa te asiguri inainte ca nu ai vre-o problema cu cele de mai sus.
Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Salut baieti... am un e 200 cdi din 2006, care a fost taxi si in seara asta am constatat ca mi scoate fum negru si se aude un fasait cand accelerez, dar din puterea motorului nu a disparut nimic. Ce poate fi? Sunt destul de stresat sa nu fie turbina sau alt chestii grave... va rog sa mi dati sa ma indrumati intr un fel. Merci mult
Turbocharger cu scurgeri, La un moment dat o sa ai limp mode adica 3000 de ture. presupun ca pe undeva pe traseu turbina, intercooler aspiratie conducte/ ai vreo fisura sau neetaseitate la vreo imbinare.
Posibil dar nui sigur. Trebuie vazut.
Salut baieti... am un e 200 cdi din 2006, care a fost taxi si in seara asta am constatat ca mi scoate fum negru si se aude un fasait cand accelerez, dar din puterea motorului nu a disparut nimic. Ce poate fi? Sunt destul de stresat sa nu fie turbina sau alt chestii grave... va rog sa mi dati sa ma indrumati intr un fel. Merci mult
salut baieti. am avut o problema cu a mea e220 cdi in sensul ca intrerupea la ralanti. am fost la meseriasi si mi-au spus ca am doua injectoare bulite. le-am scos pe toate 4 si le-am pus pe banc. dupa inlocuirea interiorului la 3 dintre ele, le-am montat la loc. acum merge ceas dar nu mai scap de fumul negru, exact cum spuneti voi. concluzia: injectoare noi, aprox. 1800 ron bucata la autoclas constanta. toate cele bune
Ai dreptate.
Cea mai buna solutie este sa le repari la un service bun.
Si am vazut acum ca le poti trimite la reparat si prin curier si nu costa mai mult de 250 lei/injector.
Odata reparate, injectoarele ar trebui sa fie ca noi si sa te tina cel putin 100.000 km daca folosesti motorina de calitate si schimbi filtrul de motorina atunci cand trebuie sau poate mai des.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment