Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Din ce motiv scoate fum negru la schimbari de treapta +/-?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Io zic ca o chestie e si ca bagam prostii in rezervor . De exemplu am bagat un plin de motorina de la OMV Max diesel si via Germania cu mult fum dupa mine , mai ales intr-a 6-a daca-l fortam un pic . Terminat motorina romaneasca si am bagat de la Agip-ul nemtesc cea mai ieftina motorina. S-a schimbat tonalitatea motorului la prima cheie si am scapat de fum. A da , si consum mai mic. Nu zic ca motorina vestica repara injectoare dar e un factor serios. Imi da cineva un sfat daca sa anulez sau nu egr-ul?

    Comment


    • #32
      Originally posted by cj66hun View Post
      Io zic ca o chestie e si ca bagam prostii in rezervor . De exemplu am bagat un plin de motorina de la OMV Max diesel si via Germania cu mult fum dupa mine , mai ales intr-a 6-a daca-l fortam un pic . Terminat motorina romaneasca si am bagat de la Agip-ul nemtesc cea mai ieftina motorina. S-a schimbat tonalitatea motorului la prima cheie si am scapat de fum. A da , si consum mai mic. Nu zic ca motorina vestica repara injectoare dar e un factor serios. Imi da cineva un sfat daca sa anulez sau nu egr-ul?
      salut!
      anuleaza-l fara nici o grije nu se intampla nimic

      Comment


      • #33
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Perfect spus, daca este sa ne luam dupa manualul de reparatie.
        Insa din practica iti zic ca la valori de 3 poti sa-l arunci.
        La 5 deja este hentz. Cylindrul respectev ori intra in detonatie la turatii mari ori este apsent.
        Exista injectoare care au timpii de deschidere mai mari si dau mai multa motorina pe retur, asta nu inseamna ca injectorul este prost sau scapa.
        salut!
        apropo,toate injectoarele detoneaza
        si un injector care da motorina pe retur (multa)e obosit
        de regula nu mai pornestr

        Comment


        • #34
          Originally posted by alinorsova View Post
          salut!
          apropo,toate injectoarele detoneaza
          si un injector care da motorina pe retur (multa)e obosit
          de regula nu mai pornestr
          Da.. este infundat.. mecanisumul in interior este blocat.
          Cand il demontezi ai sa vezi cum este.. si o sa-ti dai seama de ce nu este recomandat sa se foloseasca ADITIVI in motorina ca nu dau rezultate, dar ESTE RECOMANDAT sa se bage cate un pic de ulei 2T ptr a face ungerea.
          In cazul tau.. sigur pornea foarte greu la automat.. dupa care nu o mai lua in nici unfel. Simplu.. nu face presiune.
          Controleaza toate injectoarele..

          Bafta
          Last edited by Zeus; 11-22-2012, 13:08 PM.

          Comment


          • #35
            la mine scotea fum la greu. Aveam intercoolerul crapat. Masina a fost lovita. L-am schimbat si acum nu mai scoate decat foarte putin. oricum vreau sa curat si EGR-ul. Verifica intercoolerul.

            Comment


            • #36
              Salut,
              Am aceasi problema ca si opapa, c200 cdi tiptronic - 2002, la accelerari sub 2000t/min scoate foarte mult fum negru, dupa 2000 t/min nu mai scoate deloc. Am curatat EGR dar nici o modificare... Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Ms

              Comment


              • #37
                Bunã seara..dețin un mercedes w211 din 2003 și îmi taie pedala..și scoate un fum albicios...iar în habitaclu baga un fel de abur...s-a mai întâmplat la cineva?

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF