Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Din ce motiv scoate fum negru la schimbari de treapta +/-?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din ce motiv scoate fum negru la schimbari de treapta +/-?

    De mult timp ma macina chestiunea asta...si pot spune ca am vaut-o la multe CDI-uri tiptronic ( in special cele cu km - taxi).
    Desii se merge lejer, atunci cand cutia hotareste sa schimbe intr-o treapta superioara, pe evacuare iese un damf de fum de motorina nearsa, aceeasi chestiune se intampla si la retrogradare, iar spre uimirea mea, este mai consistent fumul la retrogradare decat in trecerea intr-o treapta superioara...
    Aveti idee care ar fii cauzele acestei defectiuni? Pentru ca nu cred ca este normal sa se comporta asa....chiar daca are un anumit rulaj motorul ala.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

  • #2
    Motorina nearsa inseamna fum alb. Fum negru inseamna prea multa motorina.
    Deci ce culoare are fumul?
    Originally posted by flavius89 View Post
    De mult timp ma macina chestiunea asta...si pot spune ca am vaut-o la multe CDI-uri tiptronic ( in special cele cu km - taxi).
    Desii se merge lejer, atunci cand cutia hotareste sa schimbe intr-o treapta superioara, pe evacuare iese un damf de fum de motorina nearsa, aceeasi chestiune se intampla si la retrogradare, iar spre uimirea mea, este mai consistent fumul la retrogradare decat in trecerea intr-o treapta superioara...
    Aveti idee care ar fii cauzele acestei defectiuni? Pentru ca nu cred ca este normal sa se comporta asa....chiar daca are un anumit rulaj motorul ala.

    Comment


    • #3
      Parerea mea,pot fi mai multe motive,am si eu problema asta si mai nou la o testare am aflat ca parametri la un injector nu ar fi ok si ca si asta ar putea fi un motiv, un injector dus.Mai sunt insa si altele cel mai costisitor ar fi turbina daca e dusa.

      Comment


      • #4
        Ne intilnim ii fac o setare la injectoare si nu mai scote asa mult fum.
        Acum depinde si de uzura injectorului.
        Dupa setare o mai duci 20-30 de mii km
        Originally posted by salceanu View Post
        Parerea mea,pot fi mai multe motive,am si eu problema asta si mai nou la o testare am aflat ca parametri la un injector nu ar fi ok si ca si asta ar putea fi un motiv, un injector dus.Mai sunt insa si altele cel mai costisitor ar fi turbina daca e dusa.

        Comment


        • #5
          Fumul este negru, si intr-adevar injectoarele nu se afla printre parametrii cei mai ok.
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Motorina nearsa inseamna fum alb. Fum negru inseamna prea multa motorina.
            Deci ce culoare are fumul?
            Nu voi inceta sa citez atat din carte tehnica de reparatii, cat si din experienta proprie :
            -fum alb -avans prea mare sau prea mic la aprindere,respectiv la injectie.
            -fum albastru-consum de ulei.
            -fum negru-consum exagerat de combustibil; problema este la injectoare, pompa de injectie, filtrul de aer,etc.

            Comment


            • #7
              OK, multumesc de clarificare, problema o am la injectoare ( se invart in medie undeva la valori de +/-1.0). Ma temeam sa nu fie ceva din cutie....
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                Daca nu ma insel, valorea aceea trebuie sa fie cat mai aproape de zero. Daca unu din injectoare nu mai functioneaza cum trebuie, valoarea creste, iar cand ajunge la +4 sau +5 trebuie schimbat injectorul.

                Valorile cu minus sunt acolo pentru ca ECU incearca sa echilibreze motorul, astfel incat acesta sa mearga cat mai rotund. Astfel pentru fiecare injectorul ce are valoare +1, trebuie sa mai existe unul cu aceaiasi valoare cu minus, adica -1.
                ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Daca nu ma insel, valorea aceea trebuie sa fie cat mai aproape de zero. Daca unu din injectoare nu mai functioneaza cum trebuie, valoarea creste, iar cand ajunge la +4 sau +5 trebuie schimbat injectorul.

                  Valorile cu minus sunt acolo pentru ca ECU incearca sa echilibreze motorul, astfel incat acesta sa mearga cat mai rotund. Astfel pentru fiecare injectorul ce are valoare +1, trebuie sa mai existe unul cu aceaiasi valoare cu minus, adica -1.
                  Luxian, care ar fii de exemplu un injector mai problematic, cele cu + ? Sau cu - ?
                  Implicit ce inseamna acest lucru? Unul baga mai multa motorina, iar altul compenseaza cu mai putina?
                  MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                  Comment


                  • #10
                    Nu ştiu să-ţi explic exact, pentru că nici eu nu ştiu exact cum funcţionează. Ideea e că un injector papă ceva mai multă motorină (cel cu +), iar unul este forţat de calculator să folosească mai puţină ca să compenseze (cel cu -).

                    De asemenea, valoarea la care se schimbă este 5, sau 4 dacă vrei. Până atunci cică nu se prea merită, şi influenţează mai mult mersul la relantiu (când mergi cu ea probabil debitul este mai mare, şi nu se simte).

                    Metoda tradiţională de verificat injectoare era să scoţi pe rând returul să vezi care injector îţi bagă mai multă motorină pe retur. De aici indind să cred că debitul acela indică debitul de motorină pe retur sau ce intră în injector. Poate să-mi zică şi mie cineva dacă greşesc?

                    Dacă ştie cineva de pe aici mai multe îl rog să ne lumineze şi pe noi!
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Perfect spus, daca este sa ne luam dupa manualul de reparatie.
                      Insa din practica iti zic ca la valori de 3 poti sa-l arunci.
                      La 5 deja este hentz. Cylindrul respectev ori intra in detonatie la turatii mari ori este apsent.
                      Exista injectoare care au timpii de deschidere mai mari si dau mai multa motorina pe retur, asta nu inseamna ca injectorul este prost sau scapa.
                      Originally posted by Luxian View Post
                      Nu ştiu să-ţi explic exact, pentru că nici eu nu ştiu exact cum funcţionează. Ideea e că un injector papă ceva mai multă motorină (cel cu +), iar unul este forţat de calculator să folosească mai puţină ca să compenseze (cel cu -).

                      De asemenea, valoarea la care se schimbă este 5, sau 4 dacă vrei. Până atunci cică nu se prea merită, şi influenţează mai mult mersul la relantiu (când mergi cu ea probabil debitul este mai mare, şi nu se simte).

                      Metoda tradiţională de verificat injectoare era să scoţi pe rând returul să vezi care injector îţi bagă mai multă motorină pe retur. De aici indind să cred că debitul acela indică debitul de motorină pe retur sau ce intră în injector. Poate să-mi zică şi mie cineva dacă greşesc?

                      Dacă ştie cineva de pe aici mai multe îl rog să ne lumineze şi pe noi!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Luxian View Post
                        De aici indind să cred că debitul acela indică debitul de motorină pe retur sau ce intră în injector. Poate să-mi zică şi mie cineva dacă greşesc?
                        Ok...asta inseamna ca cele care sunt pe + sunt mai problematice? Adica cele care ofera mai multa motorina pe retur? Sau gresesc?
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #13
                          Nu exista regula la + sau - si de multe ori acolo te mai duce si in error. Daca nu sti sa talmacesti valorile astea determini clientul sa cumpere injectoare degeaba.
                          Daca ai tester de MERCEDES adevarat, ai vazut ca acolo la rubrica pierderi pe retur la injector, nici pomeneala de valori + sau - / te pune sa verifici manual dupa cele trei tipuri de epruvete standard/ deconectezi senzorul de la axa cu came si dai la automat pina se umple bara de pe ecran, apoi specifici cantitatea de motorina acumulata si testerul iti spune la fix care injector este de vina. Exista o toleranta.

                          Valorile cu + si - sint determinate de clasificarea injectoarelor.
                          Astia sint timpi de deschidere in urma arderi unde intra in calcul si o cantitate de aer pe ciclu motor.
                          Asa ca daca pui pe un banc un injector nou si ii citesti valorile si dupa aceea il pui pe un motor uzat te trezesti ca valorile nu mai corespund. Si trebuie sai mai adaptezi valorile, astfel motorul va merge mai echilibrat.
                          Oricum corectia acestor valori o mai face si calculatorul motorului automat. Dar si aici exista o toleranta, iar cind uzurile sint mai pronuntate, corectia nu mai are nici un efect. (vorbesc de euro3) unde mai poti sa faci si anumite reglaje care sa te duca mult timp. La euro4 nu poti face nici o smecherie (cel putin pina in ziua de azi/ poate mai tirziu/ daca mai evolueaza technica)
                          Iii introduci seria si basta.
                          Originally posted by flavius89 View Post
                          Ok...asta inseamna ca cele care sunt pe + sunt mai problematice? Adica cele care ofera mai multa motorina pe retur? Sau gresesc?

                          Comment


                          • #14
                            Salut,
                            am aceeasi problema, de curand am achizitionat un c200 cdi tiptronic - 2002, si in accelarari, la turatii sub 2000t/min scoate un fum negru destul de mult cat sa-l observ in oglinda retrovizoare....
                            daca accelerez foarte usor si trec de 2000t/min chiar daca ajung la turatii de 3800t/min nu mai scoate fum deloc.
                            ma puteti ajuta cu un sfat sau o diagnoza?
                            un contact sau un numar de tel?
                            multumesc mult!

                            Comment


                            • #15
                              Nui o problema, se rezolva.
                              Originally posted by opapa View Post
                              Salut,
                              am aceeasi problema, de curand am achizitionat un c200 cdi tiptronic - 2002, si in accelarari, la turatii sub 2000t/min scoate un fum negru destul de mult cat sa-l observ in oglinda retrovizoare....
                              daca accelerez foarte usor si trec de 2000t/min chiar daca ajung la turatii de 3800t/min nu mai scoate fum deloc.
                              ma puteti ajuta cu un sfat sau o diagnoza?
                              un contact sau un numar de tel?
                              multumesc mult!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF