Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bec bujii aprins!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec bujii aprins!

    Salutare,este vorba despre un E220 diesel din '97. Dupa pornire ramane becul de bujii aprins.Care o fi problema?

  • #2
    De vina poate fi releul bujiilor sau bujiile.Ai fost la vreun tester?Daca nu , cel mai ieftin, incearca sa schimbi bujiile sa vezi daca se remediaza.

    Comment


    • #3
      OK,mersi mult!

      Comment


      • #4
        Originally posted by grigorean View Post
        De vina poate fi releul bujiilor sau bujiile.Ai fost la vreun tester?Daca nu , cel mai ieftin, incearca sa schimbi bujiile sa vezi daca se remediaza.
        Si la mine ramane becul de la bujii aprins dupa ce pornesc motorul, dar se stinge dupa cateva minute.Sa fie oare aceeasi problema?Ori bujiile ori releul de bujii??
        Multumesc!

        Comment


        • #5
          Cel mai simplu afli la un tester.

          Eu de exemplu am 2 bujii duse (din 5) si imi apare martorul de bujii timp de 1 minut dupa ce pornesc (si cand e motorul rece, cand pornesc cu motorul cald nu apare).
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Luxian View Post
            Cel mai simplu afli la un tester.

            Eu de exemplu am 2 bujii duse (din 5) si imi apare martorul de bujii timp de 1 minut dupa ce pornesc (si cand e motorul rece, cand pornesc cu motorul cald nu apare).
            Exact asa am si eu,doar ca eu am doar 4 bujii...poate una e dusa,sau releul.Mie foarte ciuda de sarbatoriile astea,pentru ca nu pot sa imi repar masina,ca nu muncesc mecanicii.Eventual, Luxian, poti sa imi oferi mai multe detalii care tin de prestatia masinii cu bujiile arse? Ma refer sa ne zici daca trage masina la fel, fum negru, ceva ce e in minus fata de cum era inainte sa se arda bujiile,etc.In rest Sarbatori Fericite tuturor membrilor.
            Last edited by SirDeadline; 04-02-2010, 12:57 PM.

            Comment


            • #7
              Bujiile incandescente la diesele sunt folosite doar cand motorul e rece, adica la pornire, si posibil pana cand motorul ajunge la o anumita temperatura (asta nu stiu sigur).

              Performantele nu vad cum ar putea fi afectate, singurele inconventiente ar fi pornirea grea, care iti omoara bateria si electromotorul).

              Eu am de gand sa mi le schimb la toamna, avand in vedere ca vine vara nu o sa am nevoie asa mare de ele...
              ...

              Comment


              • #8
                Mergeti la tester si vedeti ce este iar daca este dus releul de bujii nu lasati vreun meserias sa si bage nasu in el sa-l 'repare' puneti unu nou,eu din cauza releului asta mi-am prajit un calculator asa ca grija mare are plusu de pe instalatie pe el.Costa vreo 4 mil nou.

                Bafta.

                Comment


                • #9
                  Deci: subscriu ce au zis colegii: minim o bujie arsa - pe care ti-o zice tester-ul, iar daca continui sa mergi asa ( la pornire ) 'vine' prea mult curent in releu pt bujiia ce merge dar si pt cea care nu merge - in timp duce la arderea releului corespunzator acelor bujii.

                  Bujia incandescenta ( la disesel ), ajuta doar la pornire. Restul 'functionarii' motorului are loc prin compresie - mai pe inteles: de la sine. Nu va da fum decat la pornire - probabil la rece, in rest nu fac serviciu - nu e ca la benzinare unde trebe scanteie la fiece compresie.

                  Ia si citeste despre functionarea celor doua tipuri de motoare - otto si diesel. Nu zic cu rautate, dar imi amintesc, ca prin 1999 aveam o Dacia 1300 si am avut nevoie de o cheie de bujii undeva intr-o parcare din Severin. Am mers langa o Leganza si am cerut, iar omul mi-a zis ca masina lui e pe injectie si nu are bujii... Ce sa mai zic: m-a dat pe spate si "i-am zis ca are dreptate".

                  No offence !!!

                  Dute si fa un tester. Iti va usura muuuuuult munca de 'banuiala' !!!

                  Comment


                  • #10
                    buna si la mine ramane becul de la bujii aprins si cred ca el vrea sa imi zica altceva,nu neaparat ceva legat de bujii,inca nu am apucat sa il duk la un test dar a ramas aprins dupa ce am lucrat ceva la injectoare...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Poga87 View Post
                      buna si la mine ramane becul de la bujii aprins si cred ca el vrea sa imi zica altceva,nu neaparat ceva legat de bujii,inca nu am apucat sa il duk la un test dar a ramas aprins dupa ce am lucrat ceva la injectoare...
                      Poate iti spune si regulamentul ceva...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Poga87 View Post
                        buna si la mine ramane becul de la bujii aprins si cred ca el vrea sa imi zica altceva,nu neaparat ceva legat de bujii,inca nu am apucat sa il duk la un test dar a ramas aprins dupa ce am lucrat ceva la injectoare...
                        Din 2010 de cand a fost postat anuntul si-a schimbat de 3 ori bujiile si de 7 releul.... si becu tat ramane aprins
                        Last edited by ovidiu accord; 06-17-2013, 22:13 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut,
                          Si la mine (E270cdi W211) dupa pornirea la rece se reaprindea becul martor dupa aproximativ 15 secunde si ramanea asa pana opream masina, desi am inlocuit toate bujiile. Cu motorul cald, nu se mai intampla acest lucru.
                          Ieri am desfacut releul si am vazut ca 2 lamele siguranta erau arse... probabil cele de la bujiile care au fost in scurt. Le-am pus cositorit un strap din lita (cam 4 fire). Acum totul e OK. Nu mai ramane aprins si nici pe tester nu mai apare ca defect. Mentionez ca se desface relativ usor.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ambra0 View Post
                            Va salut,
                            Si la mine (E270cdi W211) dupa pornirea la rece se reaprindea becul martor dupa aproximativ 15 secunde si ramanea asa pana opream masina, desi am inlocuit toate bujiile. Cu motorul cald, nu se mai intampla acest lucru.
                            Ieri am desfacut releul si am vazut ca 2 lamele siguranta erau arse... probabil cele de la bujiile care au fost in scurt. Le-am pus cositorit un strap din lita (cam 4 fire). Acum totul e OK. Nu mai ramane aprins si nici pe tester nu mai apare ca defect. Mentionez ca se desface relativ usor.
                            Unde este pozitionat releul de la bujii, eu am un E200 AN 2000?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ovidiu accord View Post
                              Unde este pozitionat releul de la bujii, eu am un E200 AN 2000?
                              La mine (E270CDI W211) pe aripa in partea stanga fata.
                              La modelul dvs. nu stiu

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF