Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bec bujii aprins!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec bujii aprins!

    Salutare,este vorba despre un E220 diesel din '97. Dupa pornire ramane becul de bujii aprins.Care o fi problema?

  • #2
    De vina poate fi releul bujiilor sau bujiile.Ai fost la vreun tester?Daca nu , cel mai ieftin, incearca sa schimbi bujiile sa vezi daca se remediaza.

    Comment


    • #3
      OK,mersi mult!

      Comment


      • #4
        Originally posted by grigorean View Post
        De vina poate fi releul bujiilor sau bujiile.Ai fost la vreun tester?Daca nu , cel mai ieftin, incearca sa schimbi bujiile sa vezi daca se remediaza.
        Si la mine ramane becul de la bujii aprins dupa ce pornesc motorul, dar se stinge dupa cateva minute.Sa fie oare aceeasi problema?Ori bujiile ori releul de bujii??
        Multumesc!

        Comment


        • #5
          Cel mai simplu afli la un tester.

          Eu de exemplu am 2 bujii duse (din 5) si imi apare martorul de bujii timp de 1 minut dupa ce pornesc (si cand e motorul rece, cand pornesc cu motorul cald nu apare).
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Luxian View Post
            Cel mai simplu afli la un tester.

            Eu de exemplu am 2 bujii duse (din 5) si imi apare martorul de bujii timp de 1 minut dupa ce pornesc (si cand e motorul rece, cand pornesc cu motorul cald nu apare).
            Exact asa am si eu,doar ca eu am doar 4 bujii...poate una e dusa,sau releul.Mie foarte ciuda de sarbatoriile astea,pentru ca nu pot sa imi repar masina,ca nu muncesc mecanicii.Eventual, Luxian, poti sa imi oferi mai multe detalii care tin de prestatia masinii cu bujiile arse? Ma refer sa ne zici daca trage masina la fel, fum negru, ceva ce e in minus fata de cum era inainte sa se arda bujiile,etc.In rest Sarbatori Fericite tuturor membrilor.
            Last edited by SirDeadline; 04-02-2010, 12:57 PM.

            Comment


            • #7
              Bujiile incandescente la diesele sunt folosite doar cand motorul e rece, adica la pornire, si posibil pana cand motorul ajunge la o anumita temperatura (asta nu stiu sigur).

              Performantele nu vad cum ar putea fi afectate, singurele inconventiente ar fi pornirea grea, care iti omoara bateria si electromotorul).

              Eu am de gand sa mi le schimb la toamna, avand in vedere ca vine vara nu o sa am nevoie asa mare de ele...
              ...

              Comment


              • #8
                Mergeti la tester si vedeti ce este iar daca este dus releul de bujii nu lasati vreun meserias sa si bage nasu in el sa-l 'repare' puneti unu nou,eu din cauza releului asta mi-am prajit un calculator asa ca grija mare are plusu de pe instalatie pe el.Costa vreo 4 mil nou.

                Bafta.

                Comment


                • #9
                  Deci: subscriu ce au zis colegii: minim o bujie arsa - pe care ti-o zice tester-ul, iar daca continui sa mergi asa ( la pornire ) 'vine' prea mult curent in releu pt bujiia ce merge dar si pt cea care nu merge - in timp duce la arderea releului corespunzator acelor bujii.

                  Bujia incandescenta ( la disesel ), ajuta doar la pornire. Restul 'functionarii' motorului are loc prin compresie - mai pe inteles: de la sine. Nu va da fum decat la pornire - probabil la rece, in rest nu fac serviciu - nu e ca la benzinare unde trebe scanteie la fiece compresie.

                  Ia si citeste despre functionarea celor doua tipuri de motoare - otto si diesel. Nu zic cu rautate, dar imi amintesc, ca prin 1999 aveam o Dacia 1300 si am avut nevoie de o cheie de bujii undeva intr-o parcare din Severin. Am mers langa o Leganza si am cerut, iar omul mi-a zis ca masina lui e pe injectie si nu are bujii... Ce sa mai zic: m-a dat pe spate si "i-am zis ca are dreptate".

                  No offence !!!

                  Dute si fa un tester. Iti va usura muuuuuult munca de 'banuiala' !!!

                  Comment


                  • #10
                    buna si la mine ramane becul de la bujii aprins si cred ca el vrea sa imi zica altceva,nu neaparat ceva legat de bujii,inca nu am apucat sa il duk la un test dar a ramas aprins dupa ce am lucrat ceva la injectoare...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Poga87 View Post
                      buna si la mine ramane becul de la bujii aprins si cred ca el vrea sa imi zica altceva,nu neaparat ceva legat de bujii,inca nu am apucat sa il duk la un test dar a ramas aprins dupa ce am lucrat ceva la injectoare...
                      Poate iti spune si regulamentul ceva...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Poga87 View Post
                        buna si la mine ramane becul de la bujii aprins si cred ca el vrea sa imi zica altceva,nu neaparat ceva legat de bujii,inca nu am apucat sa il duk la un test dar a ramas aprins dupa ce am lucrat ceva la injectoare...
                        Din 2010 de cand a fost postat anuntul si-a schimbat de 3 ori bujiile si de 7 releul.... si becu tat ramane aprins
                        Last edited by ovidiu accord; 06-17-2013, 22:13 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Va salut,
                          Si la mine (E270cdi W211) dupa pornirea la rece se reaprindea becul martor dupa aproximativ 15 secunde si ramanea asa pana opream masina, desi am inlocuit toate bujiile. Cu motorul cald, nu se mai intampla acest lucru.
                          Ieri am desfacut releul si am vazut ca 2 lamele siguranta erau arse... probabil cele de la bujiile care au fost in scurt. Le-am pus cositorit un strap din lita (cam 4 fire). Acum totul e OK. Nu mai ramane aprins si nici pe tester nu mai apare ca defect. Mentionez ca se desface relativ usor.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ambra0 View Post
                            Va salut,
                            Si la mine (E270cdi W211) dupa pornirea la rece se reaprindea becul martor dupa aproximativ 15 secunde si ramanea asa pana opream masina, desi am inlocuit toate bujiile. Cu motorul cald, nu se mai intampla acest lucru.
                            Ieri am desfacut releul si am vazut ca 2 lamele siguranta erau arse... probabil cele de la bujiile care au fost in scurt. Le-am pus cositorit un strap din lita (cam 4 fire). Acum totul e OK. Nu mai ramane aprins si nici pe tester nu mai apare ca defect. Mentionez ca se desface relativ usor.
                            Unde este pozitionat releul de la bujii, eu am un E200 AN 2000?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ovidiu accord View Post
                              Unde este pozitionat releul de la bujii, eu am un E200 AN 2000?
                              La mine (E270CDI W211) pe aripa in partea stanga fata.
                              La modelul dvs. nu stiu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF