Salut tuturor membrilor. Am un E270, 2002 avangarde CDI, w211 si nu mai stiu ce sa fac cu acest fum negru ca mi-a mancat zilele. Sa incep cu inceputul, acum vreo 8 luni a inceput sa scoata un fum negru cand accelerez foarte tare, de nu mai vedeai nimic in spate si cateodata in timp ce scote acest fum negru se plafoneaza si nu se mai tureaza mai mult de 2000 rotati dupa care daca opresc motorul si pornesc din nou isi revine. Am fost la reprezentanta in Londra si au zis ca este turbina, la cateva luni am plecat acasa in vacanta si am dus-o la reprezentanta in Brasov si cei de acolo au zis ca imi recomanda inlocuirea injectoarelor dar nu sunt siguri daca asta este cauza. M-am intors inapoi la Londra si cineva mi-a recomandat un service bun am dus masina la acest service inainte de craciun si cei de acolo au constatat ca este turbo, ok am fost deacord sa schimb turbina mai exact am reconditionat-o. Totul a fost ok 3 luni de zile si acum iar a aparut problema. Va multumesc, astept pareri.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Fum negru si nu se mai tureaza
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Sorry, dar nu ne putem da cu parerea cu una cu doua, tester-ul are cel mai mare cuvant de zis aici....pot fii multe cauze pentru ceea ce ti se intampla. Mergi la o diagnoza amanuntita, si vezi ce coduri de eroare ai +descrierea lor.MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP
-
Chestia cu turatia nu se intampla tot timpul doar cand o apuca pe ia adica foarte rar. azi am fost la service si ce de acolo au zis ca este posibil senzorul de presiune (acel senzor de pe debitmetru de aer) ala iesia pe tester dar m-au programat pe saptamana viitoare la un control mai amanuntit.
Comment
-
Originally posted by sorin1983 View PostChestia cu turatia nu se intampla tot timpul doar cand o apuca pe ia adica foarte rar. azi am fost la service si ce de acolo au zis ca este posibil senzorul de presiune (acel senzor de pe debitmetru de aer) ala iesia pe tester dar m-au programat pe saptamana viitoare la un control mai amanuntit.
La tester dadea EGR defect, dar, datorita unui amarat de senzor de pe iesirea din intercooler, care 'citeste' temperatura la aerul ce intra in cilindri... acela 'comanda' prin calculator geometria variabila de pe turbo si atunci turbina baga mai putin aer la aceeasi cantitate de motorina - deci ardere incompleta - deci fum prea mult pr care EGR-ul nu il poate baga pe tot la recirculare prin motor - deci sonda lambda citeste prea mult fum - iar de acolo se 'crede' ca EGR-ul nu lucreaza cum trebuie - deci se 'taie' gazul si turbina pt a nu mai fi asa 'poluant' motorul.
Astfel simti ca nu mai ai putere, dar dupa repornire se 'reseteaza' eroarea - partial si trage bine ceva timp - depinde de motorina ce o bagi (calitatea ei).
De obicei acel senzor se defecteaza sau se acopera cu vapori de ulei din intercooler. Poti depista daca e al de vina scotandu-l si il dai cu un spray-contact, iar daca il pui laloc si merge, atunci trebuie sa dai jos intrcooler-ul si sa il speli.
Nu intotdeauna ceea ce da testerul este defect. Acea defectiune este 'citita' de tester cu ajutorul unui 'senzor' electronic, dar ea survine in urma unei probleme de obicei de natura mecanica, ceea ce nu se poate citi ( ex : prezenta ulei in intercooler, apa in ulei, uzura a pieselor in miscare, etc, etc ).
Deaceea trebuie sa descoperi cauza si apoi sa intervii.
Are rost sa dai 1400 lei pe un EGR si oricum sa nu rezolvi problema..., in loc sa cureti intercooler-ul si sa schimbi cel mult un senzor de 50-100 lei ?!?!?!
Comment
-
Originally posted by sorin1983 View PostSalut tuturor membrilor. Am un E270, 2002 avangarde CDI, w211 si nu mai stiu ce sa fac cu acest fum negru ca mi-a mancat zilele. Sa incep cu inceputul, acum vreo 8 luni a inceput sa scoata un fum negru cand accelerez foarte tare, de nu mai vedeai nimic in spate si cateodata in timp ce scote acest fum negru se plafoneaza si nu se mai tureaza mai mult de 2000 rotati dupa care daca opresc motorul si pornesc din nou isi revine. Am fost la reprezentanta in Londra si au zis ca este turbina, la cateva luni am plecat acasa in vacanta si am dus-o la reprezentanta in Brasov si cei de acolo au zis ca imi recomanda inlocuirea injectoarelor dar nu sunt siguri daca asta este cauza. M-am intors inapoi la Londra si cineva mi-a recomandat un service bun am dus masina la acest service inainte de craciun si cei de acolo au constatat ca este turbo, ok am fost deacord sa schimb turbina mai exact am reconditionat-o. Totul a fost ok 3 luni de zile si acum iar a aparut problema. Va multumesc, astept pareri.
Comment
-
Originally posted by SirDeadline View PostCeva asemanator am si eu la masina mea...dar nu scoate fum negru tot timpul, numai cand si cand. La testare, imi da eroare EGR-ul, dar nu se poate sa fie, pentru ca l-am curatat si testat inainte sa fac testarea.Deci pana la urma care sa fie problema? Deja imi cam pare rau ca am luat masina asta, pentru ca vad ca nici mecanici nu sunt sa o repare...
Daca ai o surubelnita dreapta si un spray bremsereiniger poti 'remedia' singur in max 30 min.
Daca vrei mai multe detalii: 0726.369.080
Comment
-
SirDeadline ai luat in calcul varianta in care valva EGR cu tot mecanismul ei ca sa zic asa a crapat definitiv si iremediabil si tu cureti degeaba?Ce verificare ai facut asupra valvei EGR inafara de tester?Si sa stii ca sunt mecanici ,doar sa ii cauti...
Comment
-
Originally posted by Mercedes-cdi View PostEnglishman.
Cind ajungi acolo noteaza exact DTCs. Mai mult ca possible sa gasesti P1470 daca ziceti de turbina. dar noteaza si ce da dupa codul asta de defect adica/ cu high, sau cu low. Si confirmati-mi.
CUMVA AI MARIT PUTEREA la motor mai mult decit trebuie?
Comment
-
Originally posted by grigorean View PostSirDeadline ai luat in calcul varianta in care valva EGR cu tot mecanismul ei ca sa zic asa a crapat definitiv si iremediabil si tu cureti degeaba?Ce verificare ai facut asupra valvei EGR inafara de tester?Si sa stii ca sunt mecanici ,doar sa ii cauti...
Comment
-
Originally posted by zang View PostAm explicat mai sus aceasta simptoma comuna la w211 cdi.
Daca ai o surubelnita dreapta si un spray bremsereiniger poti 'remedia' singur in max 30 min.
Daca vrei mai multe detalii: 0726.369.080Last edited by SirDeadline; 03-31-2010, 18:51 PM.
Comment
-
Originally posted by SirDeadline View PostCum as putea sa verific daca e asta problema?Unde gasesc spray bremsereiniger sau ceva echivalent cu acesta?Apropo,ai putea posta o poza exact cu senzorul problematic? Ar fi prea frumos sa fie asa, si sincer chiar sper sa fie asa..
Pana fac eu poze, mai lesne imi e sa ma suni cand esti langa masina si iti explic cum il scoti (cu mana din doua miscari) - nu trebuie nici o 'scula'.
Cat despre EGR - pt a vedea daca 'lucreaza' trebuie sa se dea jos doar capacul mic cu 4 cleme: 2 pe o parte si 2 pe cealalta - dinspre radiator ca sa zic asa si nu cel cu 4 cleme dinspre parbriz (dispuse la 90 grade).
Cu EGR-ul nedemontat de la locul lui se porneste motorul, iar in ralanti daca incerci sa misti cu mana pozitia valvei, el opune rezistenta si incearca o mica corectie in sens invers cum o actionezi tu. Te poti 'juca' cu parghia ce actioneaza valva EGR si vezi live daca lucreaza - nu te apuca sa cumperi EGR daca asta isi face treaba.
Nu da bani pe niste 'presupuneri' - vezi cu ochii tai ce merge si ce nu, ca un 'mecanic banuitor' te pune sa cumperi piese noi pana o 'ghiceste' pe cea buna, iar acest model are o gramada de 'electronica'.
Posibil sa fie si alta defectiune decat am zis eu, poate gresesc, dar la 3 masini cu aceleasi simptome am reparat personal ceea ce am zis, toate au fost w211 cdi.
Suna-ma si iti explic in detaliu cum sa faci tu cu mana ta. Si eu am primit ajutor pe forumul acesta si ma simt norocos sa pot ajuta si eu.
Comment
-
Originally posted by zang View PostSpray-ul de care zic este acela ce are desenat un disc de frana pe el - de fapt cu asa ceva se curata 'franele' ( iti poti da seama din traducere ). Este un spray ce contine un anume alcool care 'face minuni' in curatarea componentelor.
Pana fac eu poze, mai lesne imi e sa ma suni cand esti langa masina si iti explic cum il scoti (cu mana din doua miscari) - nu trebuie nici o 'scula'.
Cat despre EGR - pt a vedea daca 'lucreaza' trebuie sa se dea jos doar capacul mic cu 4 cleme: 2 pe o parte si 2 pe cealalta - dinspre radiator ca sa zic asa si nu cel cu 4 cleme dinspre parbriz (dispuse la 90 grade).
Cu EGR-ul nedemontat de la locul lui se porneste motorul, iar in ralanti daca incerci sa misti cu mana pozitia valvei, el opune rezistenta si incearca o mica corectie in sens invers cum o actionezi tu. Te poti 'juca' cu parghia ce actioneaza valva EGR si vezi live daca lucreaza - nu te apuca sa cumperi EGR daca asta isi face treaba.
Nu da bani pe niste 'presupuneri' - vezi cu ochii tai ce merge si ce nu, ca un 'mecanic banuitor' te pune sa cumperi piese noi pana o 'ghiceste' pe cea buna, iar acest model are o gramada de 'electronica'.
Posibil sa fie si alta defectiune decat am zis eu, poate gresesc, dar la 3 masini cu aceleasi simptome am reparat personal ceea ce am zis, toate au fost w211 cdi.
Suna-ma si iti explic in detaliu cum sa faci tu cu mana ta. Si eu am primit ajutor pe forumul acesta si ma simt norocos sa pot ajuta si eu.
Comment
Comment