Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru si nu se mai tureaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum negru si nu se mai tureaza

    Salut tuturor membrilor. Am un E270, 2002 avangarde CDI, w211 si nu mai stiu ce sa fac cu acest fum negru ca mi-a mancat zilele. Sa incep cu inceputul, acum vreo 8 luni a inceput sa scoata un fum negru cand accelerez foarte tare, de nu mai vedeai nimic in spate si cateodata in timp ce scote acest fum negru se plafoneaza si nu se mai tureaza mai mult de 2000 rotati dupa care daca opresc motorul si pornesc din nou isi revine. Am fost la reprezentanta in Londra si au zis ca este turbina, la cateva luni am plecat acasa in vacanta si am dus-o la reprezentanta in Brasov si cei de acolo au zis ca imi recomanda inlocuirea injectoarelor dar nu sunt siguri daca asta este cauza. M-am intors inapoi la Londra si cineva mi-a recomandat un service bun am dus masina la acest service inainte de craciun si cei de acolo au constatat ca este turbo, ok am fost deacord sa schimb turbina mai exact am reconditionat-o. Totul a fost ok 3 luni de zile si acum iar a aparut problema. Va multumesc, astept pareri.

  • #2
    Sorry, dar nu ne putem da cu parerea cu una cu doua, tester-ul are cel mai mare cuvant de zis aici....pot fii multe cauze pentru ceea ce ti se intampla. Mergi la o diagnoza amanuntita, si vezi ce coduri de eroare ai +descrierea lor.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #3
      Verifica sa nu fie un furtun fisurat la turbo sau intercooler.Posibil sa prinda aer fals!

      Comment


      • #4
        Subscriu ce ai zis mai sus madiorsv,dupa ce spui tu nu are cum sa fie din debitmetru,mai degraba este dintr-un furtun de la turbo,cel putin asta e simtomul care il reprezinta.

        Comment


        • #5
          Chestia cu turatia nu se intampla tot timpul doar cand o apuca pe ia adica foarte rar. azi am fost la service si ce de acolo au zis ca este posibil senzorul de presiune (acel senzor de pe debitmetru de aer) ala iesia pe tester dar m-au programat pe saptamana viitoare la un control mai amanuntit.

          Comment


          • #6
            Englishman.
            Cind ajungi acolo noteaza exact DTCs. Mai mult ca possible sa gasesti P1470 daca ziceti de turbina. dar noteaza si ce da dupa codul asta de defect adica/ cu high, sau cu low. Si confirmati-mi.

            CUMVA AI MARIT PUTEREA la motor mai mult decit trebuie?

            Comment


            • #7
              Originally posted by sorin1983 View Post
              Chestia cu turatia nu se intampla tot timpul doar cand o apuca pe ia adica foarte rar. azi am fost la service si ce de acolo au zis ca este posibil senzorul de presiune (acel senzor de pe debitmetru de aer) ala iesia pe tester dar m-au programat pe saptamana viitoare la un control mai amanuntit.
              Am intalnit asa problema.
              La tester dadea EGR defect, dar, datorita unui amarat de senzor de pe iesirea din intercooler, care 'citeste' temperatura la aerul ce intra in cilindri... acela 'comanda' prin calculator geometria variabila de pe turbo si atunci turbina baga mai putin aer la aceeasi cantitate de motorina - deci ardere incompleta - deci fum prea mult pr care EGR-ul nu il poate baga pe tot la recirculare prin motor - deci sonda lambda citeste prea mult fum - iar de acolo se 'crede' ca EGR-ul nu lucreaza cum trebuie - deci se 'taie' gazul si turbina pt a nu mai fi asa 'poluant' motorul.
              Astfel simti ca nu mai ai putere, dar dupa repornire se 'reseteaza' eroarea - partial si trage bine ceva timp - depinde de motorina ce o bagi (calitatea ei).
              De obicei acel senzor se defecteaza sau se acopera cu vapori de ulei din intercooler. Poti depista daca e al de vina scotandu-l si il dai cu un spray-contact, iar daca il pui laloc si merge, atunci trebuie sa dai jos intrcooler-ul si sa il speli.

              Nu intotdeauna ceea ce da testerul este defect. Acea defectiune este 'citita' de tester cu ajutorul unui 'senzor' electronic, dar ea survine in urma unei probleme de obicei de natura mecanica, ceea ce nu se poate citi ( ex : prezenta ulei in intercooler, apa in ulei, uzura a pieselor in miscare, etc, etc ).

              Deaceea trebuie sa descoperi cauza si apoi sa intervii.
              Are rost sa dai 1400 lei pe un EGR si oricum sa nu rezolvi problema..., in loc sa cureti intercooler-ul si sa schimbi cel mult un senzor de 50-100 lei ?!?!?!

              Comment


              • #8
                Originally posted by sorin1983 View Post
                Salut tuturor membrilor. Am un E270, 2002 avangarde CDI, w211 si nu mai stiu ce sa fac cu acest fum negru ca mi-a mancat zilele. Sa incep cu inceputul, acum vreo 8 luni a inceput sa scoata un fum negru cand accelerez foarte tare, de nu mai vedeai nimic in spate si cateodata in timp ce scote acest fum negru se plafoneaza si nu se mai tureaza mai mult de 2000 rotati dupa care daca opresc motorul si pornesc din nou isi revine. Am fost la reprezentanta in Londra si au zis ca este turbina, la cateva luni am plecat acasa in vacanta si am dus-o la reprezentanta in Brasov si cei de acolo au zis ca imi recomanda inlocuirea injectoarelor dar nu sunt siguri daca asta este cauza. M-am intors inapoi la Londra si cineva mi-a recomandat un service bun am dus masina la acest service inainte de craciun si cei de acolo au constatat ca este turbo, ok am fost deacord sa schimb turbina mai exact am reconditionat-o. Totul a fost ok 3 luni de zile si acum iar a aparut problema. Va multumesc, astept pareri.
                Ceva asemanator am si eu la masina mea...dar nu scoate fum negru tot timpul, numai cand si cand. La testare, imi da eroare EGR-ul, dar nu se poate sa fie, pentru ca l-am curatat si testat inainte sa fac testarea.Deci pana la urma care sa fie problema? Deja imi cam pare rau ca am luat masina asta, pentru ca vad ca nici mecanici nu sunt sa o repare...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SirDeadline View Post
                  Ceva asemanator am si eu la masina mea...dar nu scoate fum negru tot timpul, numai cand si cand. La testare, imi da eroare EGR-ul, dar nu se poate sa fie, pentru ca l-am curatat si testat inainte sa fac testarea.Deci pana la urma care sa fie problema? Deja imi cam pare rau ca am luat masina asta, pentru ca vad ca nici mecanici nu sunt sa o repare...
                  Am explicat mai sus aceasta simptoma comuna la w211 cdi.
                  Daca ai o surubelnita dreapta si un spray bremsereiniger poti 'remedia' singur in max 30 min.
                  Daca vrei mai multe detalii: 0726.369.080

                  Comment


                  • #10
                    SirDeadline ai luat in calcul varianta in care valva EGR cu tot mecanismul ei ca sa zic asa a crapat definitiv si iremediabil si tu cureti degeaba?Ce verificare ai facut asupra valvei EGR inafara de tester?Si sa stii ca sunt mecanici ,doar sa ii cauti...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Englishman.
                      Cind ajungi acolo noteaza exact DTCs. Mai mult ca possible sa gasesti P1470 daca ziceti de turbina. dar noteaza si ce da dupa codul asta de defect adica/ cu high, sau cu low. Si confirmati-mi.

                      CUMVA AI MARIT PUTEREA la motor mai mult decit trebuie?
                      Nu am marit puterea motorului, cat despre coduri am sa fiu mai atent data viitoare si am sa le precizez pe forum. Turbina nu cred ca ar mai putea sa fie k deabia am schimbat-o in iarna. Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        SirDeadline ai luat in calcul varianta in care valva EGR cu tot mecanismul ei ca sa zic asa a crapat definitiv si iremediabil si tu cureti degeaba?Ce verificare ai facut asupra valvei EGR inafara de tester?Si sa stii ca sunt mecanici ,doar sa ii cauti...
                        Mda, am luat in calcul.Cand am curatat si verificat EGR-ul am inspectat-o vizual si nu am gasit nimic suspect.Valva functiona,desi era murdara rau.A fost curatita cu benzina de 2 ori, pana si benzina a capatat o culoare deschisa dupa a 2-a curatire...Cine stie? Mecanicii astia de la noi din oras sunt cam slabuti la tot ce tine de nemti (mercedes, bmw, wv, audi), desi aici la noi in zona e plin ochi cu masini nemtesti,de la modele mai vechi pana la modele 2010 AMG...Sincer is cam paraleli ; ei nu stiu de curatat, numai de schimbat

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zang View Post
                          Am explicat mai sus aceasta simptoma comuna la w211 cdi.
                          Daca ai o surubelnita dreapta si un spray bremsereiniger poti 'remedia' singur in max 30 min.
                          Daca vrei mai multe detalii: 0726.369.080
                          Cum as putea sa verific daca e asta problema?Unde gasesc spray bremsereiniger sau ceva echivalent cu acesta?Apropo,ai putea posta o poza exact cu senzorul problematic? Ar fi prea frumos sa fie asa, si sincer chiar sper sa fie asa..
                          Last edited by SirDeadline; 03-31-2010, 18:51 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SirDeadline View Post
                            Cum as putea sa verific daca e asta problema?Unde gasesc spray bremsereiniger sau ceva echivalent cu acesta?Apropo,ai putea posta o poza exact cu senzorul problematic? Ar fi prea frumos sa fie asa, si sincer chiar sper sa fie asa..
                            Spray-ul de care zic este acela ce are desenat un disc de frana pe el - de fapt cu asa ceva se curata 'franele' ( iti poti da seama din traducere ). Este un spray ce contine un anume alcool care 'face minuni' in curatarea componentelor.
                            Pana fac eu poze, mai lesne imi e sa ma suni cand esti langa masina si iti explic cum il scoti (cu mana din doua miscari) - nu trebuie nici o 'scula'.

                            Cat despre EGR - pt a vedea daca 'lucreaza' trebuie sa se dea jos doar capacul mic cu 4 cleme: 2 pe o parte si 2 pe cealalta - dinspre radiator ca sa zic asa si nu cel cu 4 cleme dinspre parbriz (dispuse la 90 grade).
                            Cu EGR-ul nedemontat de la locul lui se porneste motorul, iar in ralanti daca incerci sa misti cu mana pozitia valvei, el opune rezistenta si incearca o mica corectie in sens invers cum o actionezi tu. Te poti 'juca' cu parghia ce actioneaza valva EGR si vezi live daca lucreaza - nu te apuca sa cumperi EGR daca asta isi face treaba.
                            Nu da bani pe niste 'presupuneri' - vezi cu ochii tai ce merge si ce nu, ca un 'mecanic banuitor' te pune sa cumperi piese noi pana o 'ghiceste' pe cea buna, iar acest model are o gramada de 'electronica'.

                            Posibil sa fie si alta defectiune decat am zis eu, poate gresesc, dar la 3 masini cu aceleasi simptome am reparat personal ceea ce am zis, toate au fost w211 cdi.

                            Suna-ma si iti explic in detaliu cum sa faci tu cu mana ta. Si eu am primit ajutor pe forumul acesta si ma simt norocos sa pot ajuta si eu.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by zang View Post
                              Spray-ul de care zic este acela ce are desenat un disc de frana pe el - de fapt cu asa ceva se curata 'franele' ( iti poti da seama din traducere ). Este un spray ce contine un anume alcool care 'face minuni' in curatarea componentelor.
                              Pana fac eu poze, mai lesne imi e sa ma suni cand esti langa masina si iti explic cum il scoti (cu mana din doua miscari) - nu trebuie nici o 'scula'.

                              Cat despre EGR - pt a vedea daca 'lucreaza' trebuie sa se dea jos doar capacul mic cu 4 cleme: 2 pe o parte si 2 pe cealalta - dinspre radiator ca sa zic asa si nu cel cu 4 cleme dinspre parbriz (dispuse la 90 grade).
                              Cu EGR-ul nedemontat de la locul lui se porneste motorul, iar in ralanti daca incerci sa misti cu mana pozitia valvei, el opune rezistenta si incearca o mica corectie in sens invers cum o actionezi tu. Te poti 'juca' cu parghia ce actioneaza valva EGR si vezi live daca lucreaza - nu te apuca sa cumperi EGR daca asta isi face treaba.
                              Nu da bani pe niste 'presupuneri' - vezi cu ochii tai ce merge si ce nu, ca un 'mecanic banuitor' te pune sa cumperi piese noi pana o 'ghiceste' pe cea buna, iar acest model are o gramada de 'electronica'.

                              Posibil sa fie si alta defectiune decat am zis eu, poate gresesc, dar la 3 masini cu aceleasi simptome am reparat personal ceea ce am zis, toate au fost w211 cdi.

                              Suna-ma si iti explic in detaliu cum sa faci tu cu mana ta. Si eu am primit ajutor pe forumul acesta si ma simt norocos sa pot ajuta si eu.
                              Zang o sa te sun, si iti multumesc de ajutorul pe care mi-l oferi, dar deocamdata lasam sa treaca sarbatorile, si sa rezolv restul problemelor pe care le am (injectorul trebuie curatat si trebuie curatat tot sistemul de admisie), si atunci daca problema o sa persiste o sa te sun.Nu am reusit sa imi rezolv problemele astea deoarece nici un mecanic nu are de gand sa se ocupe de masina mea pana nu trec sarbatorile.Saptamana viitoare o sa fac toate operatiile astea si atunci o sa ne auzim .Multumesc inca odata pentru ajutorul oferit!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF