Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Soc la cutie automata w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soc la cutie automata w211

    Buna seara,ma confrunt cu o problema si nu stiu daca este normal ce se intampla sau eu am probleme cu cutia.Masina este un E 280 cdi din 2005, cutie automatica, VIN WDB2110231A786635, 102.000 km. Problema ar fii ca daca pun maneta in P iar locul unde am oprit masina este un pic de panta dupa ce am bagat in P si iau piciorul de pe frana masina mai pleaca in fata cam 2 3 cm,problema intervine cand vreau sa plec din nou si incerc sa bag in R sau D atunci cutia opune o mica rezistenta iar cand imi trece in R face un soc, pocnitura(ceva de genul cand nu apesi bine ambreajul si fortezi sa bagi in viteza).Situati asta mi se intampla numai daca cumva este un pic de pana si masina nu ramane pe loc cand o pun in P.Sa mai confruntat cineva cu aceasta problema?Este normal sa faca asa?

  • #2
    La fel si la mine,dar incearca sa calci frana de "mana" cand o lasi in P inainte sa iei piciorul de pe pedala de frana.

    Comment


    • #3
      Buna tuturor. Eu zic ca e f normal la orice cutie automata, pentru ca in momentul in care ai puso in P cutia actioneaza un blocator pe cardan ca un fel de clichet care blocheaza cardanul sa nu mearga masina. Daca tu nu folosesti frana de mana in panta atunci masina va fi tinuta de acest blocator care va fi putin solicitat (incordat) si in momentul in care il scoti din P blocatoru respectiv elibereaza cardanul dintr-o data rezultand in o mica pocnitura, care se amplifica cu timpu, pe masura ce se mai uzeaza transmisia masinii. Cel mai recomandat este sa folosesti frana de mana! Drumuri bune tuturor!

      Comment


      • #4
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Da e normal. Roata dintata care e blocata are putini dinti si pana ajunge in dreptul unuia se mai misca masina putin.
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #6
            Mam mai linistit, am crezut ca poate am ceva la cutie fiind prima masina cu cutie automata.frana de mana o trag acum de ceva timp si am observat ca nu mai face.Mersi mult pentrut raspunsuri.O zii buna in continuare.

            Comment


            • #7
              Buna ziua , masina are cutie 722.6 , euro 4 .
              La toate masinile cu cutie automata veti intilni acest simptom , si nu este nimic neobisnuit .
              Nu voi sta sa va explic ce se intimpla in interior , ci cum evitati acest soc deranjant sau neplacut pentru unii.
              Cand opriti masina in panta , si esti in D , primul lucru, se trage frina de mina si dupa aceea se baga masina in P , dupa care opresti motorul .
              Cand pornesti cu masina din panta , prima data bagi cutia in D , si dupa aceea eliberezi frina de mina , dupa care dai drumul la frina de picior si accelerezi usor pentru a te deplasa Daca veti face in asa fel nu veti mai simti acel soc, si totul va decurge normal,
              Se pare ca sa uitat sa se foloseasca frina de mina la masinile cu cutie automata , si examenul de poligon care a fost scos din examinare isi spune cuvintul, mai avem mult de invatat cum sa sofam masinile ,in general.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Buna ziua, as avea o intrebare pentrut automaticul,daca poti sa ma ajuti,am citit ca lucrezi la mercedes.Am cumparat masina la 85.000 km din germania iar in cartea de service nu scrie daca sa schimbat sau nu uleiul la cutie la 60.000 cum am citit pe forum ca ar fii normal.Cum pot sa aflu daca a fost sau nu schimbat masina avand acum 102.000?La VW,Audi sau Skoda stiam ca daca se face revizia la reprezentanta ramane in calculatoarele lor tot ce sa schimbat si km la care sa facut reviziile.La mercedes este la fel?Pot sa ma duc la orice dealer mercedes si sa imi zica tot istoricul masini?Mersi mult si o zii buna in continuare.

                Comment


                • #9
                  Aceeasi dilema am avut si eu,mi s-a raspuns ca nu se poate stii istoricul,acum caut sa aflu daca 722.608 are dop de scurgere pe convertizor.....

                  Comment


                  • #10
                    Buna seara, liviucosmin daca esti proprieterul masinii, poti merge la dealer(ceva mai mare si serios) si poti afla istoricul masinii, daca bineinteles cei pe la care a mai fost masina, au operat in calculator ce sa facut la masina, sincer masinile care vin din germania si europa in general ,trebuie sa fii foarte atent la cele mai mici detalii, am intilnit o gramada de chestii urite , fapt pentru care NU am o parere buna despre NEMTI si europeni ,sunt si ei oameni si au tot felul de lepre care fac tot felul de magarii , dar le fac cu stofa si elegant, nu cum fac romanii cu ciocanul si dalta.
                    Daca in cartea de service unde se completeaza reviziile NU este trecut (bifat) faptul ca sa facut acel lucru , inseamna ca nu sa facut, si nici in calculatoare nu il vei gasi , pentru ca nu se bifeaza ceva in carte si altceva in calculator.
                    Daca vrei sa aflii adevarul adevarat poti merge la Mercedes Benz Romania ,cu actele masinii si poti cere oficial istoricul de service al masinii DACA dupa cum ti-am spus ,cei pe la care a fost masina au operat in calculator toate operatiile.
                    Indiferent de ce sa facut la masina, este bine sa se schimbe toate uleiurile si lichidele de la masina, pentru a dormi mai bine pe perna si a evita unele necazuri, acum fiecare este liber sa decida ce are de facut cu masina lui.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult automaticul,in cartea de service sau efectuat 5 revizii pana la 85.000 km dar la nici una nu este bifat uleiul de la cutie.Au schimbat numai uleiul d ela motor,o data lichidul de frana si o data filtru de polen si aer.O sa incerc sa obtin un istoric al masinii de la o reprezentanta din Austria(eu locuind aici) cu toate ca mai mult ca sigur nu sa schimbat uleiul la cutie.O seara buna in continuare tuturor.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DMIHNEA View Post
                        Aceeasi dilema am avut si eu,mi s-a raspuns ca nu se poate stii istoricul,acum caut sa aflu daca 722.608 are dop de scurgere pe convertizor.....
                        Nu vei sti niciodata, daca ai sau nu ai buson la torque converter din carti sau istoric de service , pentru acest lucru trebuie sa ridici masina pe elevator si sa scoti cele doua doape de cauciuc de la bellhousing si sa invirti motorul cu cheia de 27 pina il vei vedea daca are, sau nu daca nu are.
                        NU este o regula sa ai buson la torque converter,NU toate au acest lucru, si NU aceasta este esenta problemei, ci faptul sa schimbi uleiul la cutie , ca schimbi mai putin sau mai mult , ideea este SA-L SCHIMBI SI SA PUI CE ULEI TREBUIE , nu sa schimbi toata cantitatea si sa pui apa de ploaie in cutie, dupa care te dai cu capul de pereti si apleci urechea la toate prostiile care le debiteaza toti meseriasii.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF