Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

termostat e 220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by alexferdean View Post
    Nici a mea nu sare peste 60 de grade chiar si la drum lung cand afara sunt in jur de 0 grade. Nu inteleg de ce suntem asa multi cu problema asta, chiar asa usor se strica termostatul? Temperatura unde este masurata? se poate ca la motor ea sa fie totusi de 80 de grade?
    Nu cred ca e asa mare problema , la mine cel putin cand l-am schimbat vara trecuta avea termostatul original.Nu mi se pare nimic ciudat sa se strice termostatul in 8 ani de zile.Mai ales daca a avut si apa aiurea in motor si s-a format piatra pe el...

    Comment


    • #17
      Sa stiti ca termostatul e de vina. Am mers cu masina 10km in oras si s-a dus apa la 60 de grade. Am ajuns acasa, am pus un termometru electronic in vas si mi-a aratat 59 de grade. Apoi am pus o rezistenta reglabila in locul sondei si i-am dat 300 ohmi si indicatorul s-a dus la 80.
      Oricum termostatul vine cu senzor, corp si garnitura asa ca sigur se va remedia problema.
      Urmeaza sa imi cumpar si eu un termostat in cel mai scurt timp!

      Comment


      • #18
        Schimbati termostatul

        Salutare.

        Am avut aceeasi problema.

        Si cum eram mai la inceput am fost la reprezentanta sa il schimb. Am schimbat si antigelul atunci.

        Interesant a fost ca a trebuit sa duc ceva munca de convingere cu consultantul service. El era convins ca "asa e normal" cand e mai racoare afara si ca daca motorul nu fierbe sa nu umblu la termostat. Cam asta e nivelul "reprezentantilor" din reprezentante.

        Pana la urma le-am spus sa il schimbe ca asa vreau eu, ca doar eu le platesc.

        (La W123 Cobra 200D 1977, motorul statea la 85 de grade si la -20 grade).

        De atunci motorul merge pe la 90 de grade indiferent de stilul de mers.

        Dupa cum s-a spus si mai sus, radiatorul are o capacitate mai mare de racire decat are motorul de incalzire. Asta e valabil pentru majoritatea regimurilor de condus.

        Am facut un Transfagarasan cu pedala la fund si atunci temperatura la apa (antigel) a urcat putin. Sistemul este presurizat, asa ca se pot accepta si temperaturi de putin peste 100 de grade fara sa fiarba.

        Oricum, majoritatea mergeau incet si unii chiar scoteau aburi la propriu.

        Sper sa fie util post-ul.

        Schimbati neaparat termostatul. Altfel scurtati viata motorului.

        Comment


        • #19
          salut,
          Am fost si mi-am comandat termostatul la reprezentanţa Mercedes, ma costa 260 ron, urmeaz sa il primesc zilele astea si am sa-l schimb. Va spun cum se comporta masina dupa ce il schimb. Daca vreti sa testati termostatul inainte de al schimba luati un termometru, bagti termostatul in apa şi incalziti apa, daca functioneaza bine ar trebui sa se deschida pe la o temperatura de 80 si ceva de grade, daca se deschide la temperatura mai joasa e stricat şi trebuie inlocuit.

          Comment


          • #20
            Foarte bine.

            Asta imi aduce aminte de cum se "exploatau" Daciile cand eram mic.
            Toata vara mergeau fara termostat. Ca sa nu se incinga. Si cum venea iarna, se facea frumos un ceai in care se proba termostatul.
            Uneori se intepenea si trebuia fiert bine in ibric pana cand se deschidea prima data dupa o pauza lunga. Pentru aroma, in ibric se punea si un termometru.
            Apoi inca cateva teste cu ibricul pana cand isi revenea si incepea sa deschida normal, pe la 80 de grade.

            Lasand gluma la o parte, principiul dupa care se fac termostatele a ramas la fel. Si e absolut normal ca dupa cativa ani de functionare sa aiba nevoie de inlocuire.

            Drum bun.

            Comment


            • #21
              Originally posted by silviulr View Post
              Foarte bine.

              Asta imi aduce aminte de cum se "exploatau" Daciile cand eram mic.
              Toata vara mergeau fara termostat. Ca sa nu se incinga. Si cum venea iarna, se facea frumos un ceai in care se proba termostatul.
              Uneori se intepenea si trebuia fiert bine in ibric pana cand se deschidea prima data dupa o pauza lunga. Pentru aroma, in ibric se punea si un termometru.
              Apoi inca cateva teste cu ibricul pana cand isi revenea si incepea sa deschida normal, pe la 80 de grade.

              Lasand gluma la o parte, principiul dupa care se fac termostatele a ramas la fel. Si e absolut normal ca dupa cativa ani de functionare sa aiba nevoie de inlocuire.

              Drum bun.
              Principiul este acelasi la cele care au acel "mecanism" actionat mecanic ca sa zic asa , deoarece au inceput sa apara si cu actionare electrica in functie de temperatura apei din motor.Obligatoriu termostatul care se schimba sa fie Behr , alte marci pot face probleme.

              Comment


              • #22
                Cat de curand va trebui sa fac schimbul de ulei si toate filtrele asa ca mi-am comandat si termostatul insa va intreb este dificil de shimbat ,l-a mai schimbat cineva singur aveti foto sau stiti un sit-e anume (sevice manual)?
                mercedes e classe 220cdi w211

                Comment


                • #23
                  Cu siguranta o sa trebuiasca scos tot antigelul din sistem. Care se scurge intr-o galeata / lighean, etc.

                  Poate ar fi bine sa comandati si antigel nou. Eu n-as vrea sa imi bat capul cu ceva impuritati care au aterizat din intamplare in galeata cu antigel vechi.

                  Comment


                  • #24
                    L-am schimbat ieri fara sa scot antigelul am pierdut cam 1 litru pe care l-am adaugat dupa terminarea operatiei.Temperatura acestuia a ajuns la aproximativ 85 grade dupa nici4 km la o temperatura ambianta de 14 grade.Ramane de vazut cum afecteaza consumul .
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment


                    • #25
                      Felicitari. Eu am fost acum 2 ani la o reprezentanta. Si parca mi-au spus ca au dat jos tot antigelul.

                      Oricum, cel mai important e ca motorul merge la temperatura pentru care a fost proiectat. Se evita uzura prematura.

                      Numai bine.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by gianny View Post
                        L-am schimbat ieri fara sa scot antigelul am pierdut cam 1 litru pe care l-am adaugat dupa terminarea operatiei.Temperatura acestuia a ajuns la aproximativ 85 grade dupa nici4 km la o temperatura ambianta de 14 grade.Ramane de vazut cum afecteaza consumul .
                        Si eu cand l-am schimbat mi-am dat seama ca fiind in partea de sus a motorului , nu are rost sa scot tot antigelul , asa ca am golit vreo 4 litri parca.

                        Comment


                        • #27
                          Dar pe tester nu ar trebui sa dea eroare daca este termostatul...? Chiar nu imi dau seama, atatia oameni cu problema asta si sa aibe toti termostatul stricat...?

                          Comment


                          • #28
                            Chiar nu imi dau seama, atatia oameni cu problema asta si sa aibe toti termostatul stricat...?[/QUOTE]

                            Se strica si termostatul...cat sa tina?Ai vazut masina de 2008 care sa aiba nevoie de schimbat termostatul?Majoritatea au 5 ani vechime , deci nu mi se pare ceva grav.Totusi e o piesa mecanica , eu de exemplu l-am schimbat pe cel original dupa 7 ani de utilizare.

                            Comment


                            • #29
                              Pe mine cel original m-a tinut 8 ani(370 000km)

                              Comment


                              • #30
                                Unde as putea gasi si eu un termostat mai ieftin, dupa cum spuneau colegii undeva pe la 150 de lei ca eu am gasit numai de la 350 de lei in sus si unde am gasit cu 177 de lei nu il au pe stoc. Daca stie cineva unde as putea gasi sa imi dea un mesaj privat. Drumuri bune!
                                Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF