Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

termostat e 220 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • termostat e 220 cdi

    Salut, am un E 220 cdi, si vreau sa va intreb care este nivelul la care trebuie sa stea apa?. Intreb asta ca mie nu imi urca mai sus de 80 grade si de ceva vreme urca pana la un anumit nivel si scade dintr-o data o linie, are perioade cand nu urca mai mult de 60 grade. Oare e stricat termostatul!. Am si consumul ridicat 13.5% in oras si 8 -8,5 in afara la 120-130 km, poate sa aiba vreo legatura?. Mentionez ca l-am dus la tester si nu are nici o problema, toate filtrele sunt schimbate de vreo 3000 km. Aveti vreo idee care ar putea fii si problema consumului...? va multumesc

  • #2
    Si eu am cam aceeeasi problema cu ochiosul meu...Fac si 200 km si temperatura nu depaseste 60°C... Dar eu nu am problema la consum,ia cat trebuie.
    Oo\=|=/oO

    Comment


    • #3
      Trebuie inlocuit termostatul la problema in legatura cu temperatura , iar acesta este indicat sa fie Behr Thermotronik , este termostatul cu care pleaca si masina din fabrica.Chiar daca este ceva mai scump , acesta este de calitate si nu va face probleme . Daca motorul nu lucreaza la temperatura la care trebuie , adica 82-85-87 grade Celsius este si consumul marit.Dar inainte cat consuma in oras/in extraurban?

      Comment


      • #4
        Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta si din cauza termostatului nu mai baga caldura in masina . Daca lasam masina pornita ,la relanti ,timp de 10-15 minute ,ceasul de la temperatura apei urca la 80º dar cand porneam ,temperatura scadea-scadea-scadea pana ajungea la 40º . Daca incepeam sa "ii dau putin in gura" ,160-170 km/h ,temperatura crestea ,dar nu mai mult de 70º . Aceste lucruri s-au intamplat doar cand afara era foarte frig ( sub 0º C ) . Problema a fost termostatul . Am platit pe el 300 RON (manopera inclusa ) .
        Inainte sa schimb termostatul si chiosul meu consuma mai mult ( 1.5 - 2,5 litri in plus ) . Am inteles ca daca motorul nu functioneaza la o anumita temperatura ,creste si consumul de carburant.
        Din cate am inteles ,la Mercedes ,termostatul in clipa in care se defecteaza ramane blocat pe pozitia INCHIS si asta e cauza pentru care temperatura creste doar cand "incorzi masina" .
        Sfatul meu ,schimba termostatul.
        Salutare.
        Mercedes Benz C207 E250 CDI

        Comment


        • #5
          Dupa cum explicati aici, totul pare normal. Dar cred ca este o mica disfunctie pe prima treapta a termostatului.
          Atita timp cit apa nu sare de 85 C nu are rost sa umblati la el.
          Originally posted by soy82 View Post
          Salut, am un E 220 cdi, si vreau sa va intreb care este nivelul la care trebuie sa stea apa?. Intreb asta ca mie nu imi urca mai sus de 80 grade si de ceva vreme urca pana la un anumit nivel si scade dintr-o data o linie, are perioade cand nu urca mai mult de 60 grade. Oare e stricat termostatul!. Am si consumul ridicat 13.5% in oras si 8 -8,5 in afara la 120-130 km, poate sa aiba vreo legatura?. Mentionez ca l-am dus la tester si nu are nici o problema, toate filtrele sunt schimbate de vreo 3000 km. Aveti vreo idee care ar putea fii si problema consumului...? va multumesc

          Comment


          • #6
            Aceeasi problema la mine nu sare de 60 grade in rest totul functioneaza normal caldura etc.ceva mai devreme discutam cu un prieten ce are 270 cdi w211 si aceeasi problema nu sare de 60 grade .Ma intreb oare este intradevar o problema sau trebuie schimbat termostatul?Ciao
            mercedes e classe 220cdi w211

            Comment


            • #7
              Originally posted by gianny View Post
              Aceeasi problema la mine nu sare de 60 grade in rest totul functioneaza normal caldura etc.ceva mai devreme discutam cu un prieten ce are 270 cdi w211 si aceeasi problema nu sare de 60 grade .Ma intreb oare este intradevar o problema sau trebuie schimbat termostatul?Ciao
              Cam peste tot pe unde am citit(carti , internet) temperatura de lucru a motoarelor cu ardere interna este intre 80-90 de grade.Ce nu este in acest interval de temperatura produce o uzura mai mare si un consum mai mare de combustibil.

              Comment


              • #8
                va multumesc pentru mesaje, acum am facut un drum de aproximativ 30km si nu a urcat mai mult de 60 grade, afara fiind o temperatura de 2grade. Zilele trecute a fost mai cald afara si temperatura a crescut peste 80grade in oras. Oricum ideea dupa parerea mea e ca temperatura trebuie sa stea undeva sub 90, undeva la 87 de grade, fara sa oscileze, trebuie sa stea constant indiferent de regimul de condus (asta din experienta mea cu alte autovehicule). Intentionez sa schimb termostatul cu unul nou, originar mercedes dar prima oara vreau sa curat radiatorul (instalatia de apa). Inainte aveam un consum de 11 in oras si 7,5 afara.

                Comment


                • #9
                  Va multumesc si eu pentru informatii. In concluzie trebuie schimbat...DAR! Am vreo sansa sal schimb la mine acasa? Si daca da, va rog sami spuneti si unde il gasesc si cum il scot. Salutare
                  Oo\=|=/oO

                  Comment


                  • #10
                    da poti sa l schimbi si singur, dai drumul la antigel intr-o galeata. iti iei un clichet cu cap tubular de 8mm-10mm(presupun ca nu ai contrators), termostatul ar trebui sa fie in fata (din termostat duce un furtun in radiator)si te apuci si demontezi cam ce crezi ca te incurca pe acolo....stiu ca nu e sfatul ideal dar in principiu poti de unu singur... bafta

                    Comment


                    • #11
                      Schimba termostatul si dupa aia mai vorbim.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by KOmp3 View Post
                        Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta si din cauza termostatului nu mai baga caldura in masina . Daca lasam masina pornita ,la relanti ,timp de 10-15 minute ,ceasul de la temperatura apei urca la 80º dar cand porneam ,temperatura scadea-scadea-scadea pana ajungea la 40º . Daca incepeam sa "ii dau putin in gura" ,160-170 km/h ,temperatura crestea ,dar nu mai mult de 70º . Aceste lucruri s-au intamplat doar cand afara era foarte frig ( sub 0º C ) . Problema a fost termostatul . Am platit pe el 300 RON (manopera inclusa ) .
                        Inainte sa schimb termostatul si chiosul meu consuma mai mult ( 1.5 - 2,5 litri in plus ) . Am inteles ca daca motorul nu functioneaza la o anumita temperatura ,creste si consumul de carburant.
                        Din cate am inteles ,la Mercedes ,termostatul in clipa in care se defecteaza ramane blocat pe pozitia INCHIS si asta e cauza pentru care temperatura creste doar cand "incorzi masina" .
                        Sfatul meu ,schimba termostatul.
                        Salutare.
                        Daca ar ramane termostatul pe pozitia INCHIS ai praji motorul. Termostatul ramane pe pozitia DESCHIS si din aceasta cauza antigelul circula in permanenta prin radiator. Radiatorul are o capacitate de racire mai mare decat capacitatea de a produce caldura a motorului si din acest motiv motorul va lucra la temperaturi mai joase decat cele normale.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc " xena " acum am observat prostia care am scriso . Se pare ca am fost indus in eroare de acest mecanic ... Thank's again .
                          Mercedes Benz C207 E250 CDI

                          Comment


                          • #14
                            Nici a mea nu sare peste 60 de grade chiar si la drum lung cand afara sunt in jur de 0 grade. Nu inteleg de ce suntem asa multi cu problema asta, chiar asa usor se strica termostatul? Temperatura unde este masurata? se poate ca la motor ea sa fie totusi de 80 de grade?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alexferdean View Post
                              Nici a mea nu sare peste 60 de grade chiar si la drum lung cand afara sunt in jur de 0 grade. Nu inteleg de ce suntem asa multi cu problema asta, chiar asa usor se strica termostatul? Temperatura unde este masurata? se poate ca la motor ea sa fie totusi de 80 de grade?
                              Sa stii ca mam gandit si eu la asta... Ar fi vreo modalitate de a verifica dak intradevat sunt atatea grade la motor, dupa cum indica acul.
                              Oo\=|=/oO

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF