Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pt ce este butonul de lângă scrumieră?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Doamne...cate am citit pe thread-ul asta... sa punem la punct niste aspecte despre care multa lume si-a dat gresit cu parerea :

    -butonul din scrumiera cu LED- "heater booster system" care este electric, si incalzeste habitaclu si motorul. Porneste doar daca butonul este activat (adica cu LED-ul stins!), si doar daca temperatura e mai mica de 7 grade C . Atentie la senzorul de temperatura exterioara, deoarece el e cel care citeste temp exterioara. Daca e defect senzorul, s-ar putea sa nu functioneze sistemul.

    -webasto, siroccol - sunt sisteme similare dar diferenta principala e ca acestea functioneaza pe motorina/benzina; au bujie incandescenta care aprind (pornesc) un motoras micut care incalzeste, pe perioada lunga de timp, antigelul .Perioada minima cred ca e undeva la jumatate de ora. Acesta poate functiona cu motorul oprit, daca e programat. Cu alte cuvinte, daca vrei sa pornesti dimineata de acasa la 7:30, atunci trebuie programat sa porneasca la ora 7, si pe cand pornesti masina la 7:30 trebuie sa ai caldura si motorul sa fie cald (totusi nu asteptati sa incalzeasca pana la 90 de grade motorul). Acest sistem este folosit si de camioane, ca soferii sa poata dormi noaptea in cabina cand e rece afara. Aici aveti un exemplu cum ar trebui sa faca cu diferenta ca fumul ar trebui sa iasa doar cateva secunde de la pornire. In cazul videoclipului, a trebuit curatat camera de ardere si bujia:




    -pompa auxiliara electrica (cea de pe lonjeron)-ar trebui sa functioneze tot timpul cand pornesti caldura. Practic, ajuta sa ajunga mult mai repede apa in radiatorul de habitaclu.

    -oscilatii la relanti cand pornesti sistemul auxiliar de incalzire- fulia alternatorului e dusa, sau pe duca... Acest sistem auxiliar de incalzire, are lamele electrice care incalzesc antigelul care trece prin sistem. Functioneaza pe principiul fierbatorului de apa, filtrului de cafea, etc. Acestea iau o cantitate mare de electricitate din sistem si alternatorul trece la treaba ca sa faca fata la cererea de energie.

    Acestea fiind lamurite, sper sa nu mai aveti probleme cu aceste sisteme.
    Bafta!
    Last edited by SirDeadline; 10-21-2013, 12:58 PM.

    Comment


    • #47
      buton

      Nu am inteles inca ce functie are acest buton si cum functioneaza el .Dimineata daca este frig si butonul este in pozitia cu ledul stins mi se aude un zgomot ciudat ca de ventilator si un tiuit am mers cu el asa ~7km si cand am oprit parca iesea fum de sub masina, se opreste dupe ce iau cheile din contact du aproximativ 1~2 minute daca tin butonul cu ledul aprins nu se mai aude nimic .Ma poate ajuta cineva sa i-mi spuna ce este si cum functioneaza?

      Comment


      • #48
        Am si eu acest sistem,dar la mine nu se aprinde ledul rosu deloc,nici cind este contactul pus si indifernet de pozitia butonului,tot nu se aprinde,modifica nimic
        Stie cineva care sa fie problema?
        Are siguranta ceva,undeva?
        Va multumesc

        Comment


        • #49
          Originally posted by SirDeadline View Post
          Doamne...cate am citit pe thread-ul asta... sa punem la punct niste aspecte despre care multa lume si-a dat gresit cu parerea :

          -butonul din scrumiera cu LED- "heater booster system" care este electric, si incalzeste habitaclu si motorul. Porneste doar daca butonul este activat (adica cu LED-ul stins!), si doar daca temperatura e mai mica de 7 grade C . Atentie la senzorul de temperatura exterioara, deoarece el e cel care citeste temp exterioara. Daca e defect senzorul, s-ar putea sa nu functioneze sistemul.

          -webasto, siroccol - sunt sisteme similare dar diferenta principala e ca acestea functioneaza pe motorina/benzina; au bujie incandescenta care aprind (pornesc) un motoras micut care incalzeste, pe perioada lunga de timp, antigelul .Perioada minima cred ca e undeva la jumatate de ora. Acesta poate functiona cu motorul oprit, daca e programat. Cu alte cuvinte, daca vrei sa pornesti dimineata de acasa la 7:30, atunci trebuie programat sa porneasca la ora 7, si pe cand pornesti masina la 7:30 trebuie sa ai caldura si motorul sa fie cald (totusi nu asteptati sa incalzeasca pana la 90 de grade motorul). Acest sistem este folosit si de camioane, ca soferii sa poata dormi noaptea in cabina cand e rece afara. Aici aveti un exemplu cum ar trebui sa faca cu diferenta ca fumul ar trebui sa iasa doar cateva secunde de la pornire. In cazul videoclipului, a trebuit curatat camera de ardere si bujia:



          -pompa auxiliara electrica (cea de pe lonjeron)-ar trebui sa functioneze tot timpul cand pornesti caldura. Practic, ajuta sa ajunga mult mai repede apa in radiatorul de habitaclu.

          -oscilatii la relanti cand pornesti sistemul auxiliar de incalzire- fulia alternatorului e dusa, sau pe duca... Acest sistem auxiliar de incalzire, are lamele electrice care incalzesc antigelul care trece prin sistem. Functioneaza pe principiul fierbatorului de apa, filtrului de cafea, etc. Acestea iau o cantitate mare de electricitate din sistem si alternatorul trece la treaba ca sa faca fata la cererea de energie.

          Acestea fiind lamurite, sper sa nu mai aveti probleme cu aceste sisteme.
          Bafta!
          Foarte exact explicat.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #50
            Ma ajuta si pe mine cineva cum sa verific daca este oprit heater booster din setari?
            Daca este oprit din setari,se mai aprinde ledul rosu?
            Specific ca nu se aprinde ledul rosu la butnul pt el nici cum,in nici o pozitie
            Verificat toate sigurantele,sunt ok

            Comment


            • #51
              Ledul rosu aprins egal HB oprit. Otherwise STAR.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #52
                Astazi mi-am facut timp si am demontat capacul de deasupra la Heater Booster
                In interior am avut surpriza sa gasesc electronica arsa,carbonizata
                Are 4 bujii/rezistente electrice ce ajuta la incalzirea motorului mai repede
                Ele lucreaza cite 2,3 sau 4,in functie de cum este temperatura scazuta afara
                Le-am facut proba la fiecare in parte si sunt bune,nu sunt arse si ele
                Am mai facut o incercare cu toate 4 conectate la borna de + din heater booster si am pornit motorul
                In 5 minute aveam temperatura la motor de 60-70 grade,la -4 grade afara
                In interior deja baga caldura destul de fierbinte
                Acest heater booster cind este functional,este o optiune foarte foarte buna
                Ajuta la incalzirea mai repede a motorului,interiorul masinii,chiar si la consum
                O sa-mi pun doua relee de amperaj mare,cite un releu la doua bujii/rezistente si o sa am doar comanda manuala la acest sistem auxiliar,merita efortul
                O sa va tin la curent si pe voi

                Comment


                • #53
                  Salut, poti sa spui unde este pozitionat Heater Booster? (ai spus, ca ai desfacut capacul de deasupra)
                  Last edited by cutaresku; 01-21-2014, 13:48 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Sub rezervorul de vacuum, langa electrovalva turbinei (cel putin la w210).
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Sub rezervorul de vacuum, langa electrovalva turbinei (cel putin la w210).
                      Da,acolo este,in partea stinga,cind stai in fata la motor.

                      Nu mai da quote unui mesaj imediat anterior.
                      Last edited by cutaresku; 01-21-2014, 15:57 PM.

                      Comment


                      • #56
                        Multumesc mult baieti...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF