Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pt ce este butonul de lângă scrumieră?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Imi cer scuze pentru intarzierea cu care revin la aceasta problema a mea. Mi-am luat inima in dinti si m-am dus la reprezentanta in Craiova (meleaguri natale), la Popeci auto. Le-am semnalat problema mea (am mai cautat soultii si pe alte thread-uri legate de relanti, pentru cei interesati):
    din cand in cand imi oscileaza relantiul, in mare parte cand motorul este rece, dar asta nu este o regula, de cateva ori facand si la cald. Le-am explicat ca imi oscila relantiul si numai relantiul si ca in acele momente se auzea si scartait de la cureaua de acesorii, motiv pentru care le-am spus ca am schimbat-o dar tot nici o rezolvare. La fel de bine le-am explicat ca in momentul in care decuplez acea pompa de recirculare (sau ce o activa acel buton de la scrumiera) relantiul se stabilizeaza si nu mai am nici o problema nici cu relantiul nici cu scartaitul. In naivitatea mea le-am sugerat cateva variante cum ar fi regulatorul de turatie, sistem de vacum, sarcina mare pe alternator, etc.
    Preia baietii masina, o pun pe tester si dau diagnoza: injectoarele 2,3 si 5 nu sunt in parametrii, dadeau prea mult pe retur si asta numai pentru 10-20 de secunde imediat dupa pornire. Indicatie data - trebuie schimbate. Un injector aprox 14 mil +manopera, masina la 81.000 de km.
    Iau masina si ma duc la un service (cred ca singurul care repara injectoare pe la mine in zona, la Barza) si pun pe bancul de probe toate 5 injectoarele si aflu ca intradevar 3 injectoare erau putin peste medie. Mi le repara baietii pe cele trei iar pe celelalte 2 nici nu le ating si ma intreaba oarecum frapati, ce probleme avea masina, ca si cand mi-ar fi spus ca ei mi-au reparat injectoarele dar ele nu erau cu adevarat de reparat, adica....noi iti luam banii dar sincer nu era nevoie.
    Plec fericit de la service, bucurie mare pana a doua zi cand a inceput sa faca iar. Plin de nervi, dau fuga la reprezentanta. Dupa certurile de rigoare, ca injectoarele nu se repara, ca nu le-ati facut la noi, gargara tipica reprezentantelor, etc, o pun baietii iat la tester. Nu au gasit nimic atunci, motiv pentru care m-au chemat a doua zi dimineata sa lasam motorul sa se raceasca sa o prinda in flagrant. M-am conformat si a doua zi pe motor rece au raspuns: tot injectoarele dar nu 2, 3 sau 5, ci 4 de data asta. Cand am reparat injectoarele, baietii au respectat ordinea si le-au si zgariat cu o liniuta, doua...5 liniute cand le-au scos si pus la loc, deci ordinea lor s-a respectat, nu le-am schimbat intre ele.
    Pana la urma accept sugestia lor (imi place sa am masina ceas) si schimb nu 2, nu 3 si toate 5 injectaore. Platesc factura de aprox 78 mil + 2,6 mil diagnoza si plec impacat de la reprezentanta. Impacat pana a 2-a zi cand masina facea la fel. Aici fac o paranteza si va intreb, dvs. ce ati fi facut in locul meu?
    Intr-adevar, schimbare a fost, masina merge impecabil insa eu nu m-am dus la ei sa schimb injectoare ci m-am dus sa scap de oscilatia relantiului. M-am certat azi cu ei, le-am dat masina la o tura sa vada cu ochii lor (ca bineinteles ca nu ma credeau) si zic ei asa ca s-ar putea sa fie ambreiajul de la alternator sau termostatul care este blocat pe deschis si ca le comanda ei dar daca au dreptate sa le platesc eu si pe alea, inca 5,5 mil fara manopera. Le-am zis ca le paltesc fara nici un fel de problema dar sa imi puna injectoarele mele inapoi si sa anuleze factuara de 78 de mil.
    Maine ma duc sa mi le schimbe si pe astea (pe cheltuiala lor) si va tin la curent cum se comporta masina.
    Nici nu va dati seama cata lupta am dus cu ei sa priveasca mai departe de acele injectoare, poate o fi alternatorul, poate o fi roata de rezerva dezunflata, ei nimic, injectaore si injectoare; asta e problema.
    O sa va spun zilele urmatoare dar sunt sigur ca a fost ambreiajul la alternator, nici macar termostatul.
    Concluzia despre reprezentante MB o trage fiecare in parte dar, pentru cei care cred orbeste in testere fratilor nu va asteptati ca acel Star sa va dea mura in gura si sa stranga si suruburi in locul vostru! Conform testerului si baiatului de la service masina mea a iesit "coala", imaculata si totusi... problema a persistat.
    Va doresc drumuri bune si dependenta de service-uri minima.
    W210 2002 E270CDI

    Comment


    • #32
      salut! am si eu acel buton, are doar 2 pozitii: on/off, si habar nu am ce face. adica dupa ce am citit aici imi dau seama, insa apasat sau neapasat nu simt nici o diferenta sau vreun motoras pornind sdau etc. Insa sub farul din dreapta am (scuzati exprimarea) un agregat sau cum sa-l numesc, in care intra si ies niste furtune de apa si iese din el o teava din tabla ondulata care la capat are depuneri de funingine , asa ca clar ala imi aduce a mini-esapament. acuma o fi incalzitoru' auxiliar si nu stiu cum sa-l pornesc( am cautat si butoane ascunse prin masina..si nimic..oricum le puneau ei la vedere...) ori e boosterul mai sus mentionat , dar atunci de ce are esapament??!!

      Comment


      • #33
        salut
        la mine este Siroco si am si telecomanda si buton langa maneta
        daca apas pe buton cu motorul oprit si fara cheie in contact porneste motorasul si ventilatia
        toata treaba este sa nu ai cheile in contact
        iar iarna porneste singur la pornirea motorului

        Comment


        • #34
          Originally posted by cutaresku View Post
          Webasto, balamale, chestii... Fratemeleu, ala e "heater booster system" care "gives the fastest possible warming of the interior". Se activeaza singur la mai putin de 8 grade (intra in modul automat daca apesi partea inferioara) sau manual apasand pe partea superioara. Sunt 3 pozitii ale bontonului buclucash: 1- sus; 2-mediu (unde e si ledul); 3-jos.
          Sursa: pagina 149 din owner's manual (capitolul climate control).
          Nu cred ca incalzeste mai repede decat o canistra de benzina folosita cu cap...)

          Comment


          • #35
            Deci, pana la urma, face ceva butonul ala? Si eu il am, l-am apasat de cateva ori aiurea ca nu imi dadeam seama de la ce e, nu am simtit absolut nici o diferenta fata de cum era inainte de activare, si mi-am zis : " O fi ceva buton pentru optionale extra, cum ar fi wofferul pus la comanda" si l-am lasat asa. Cu proxima ocazie o sa testez si eu si vad daca imi functioneaza.

            Comment


            • #36
              ca tot veni vorba despre butoane. pe butonul de sub cel de EC exista 2 beculete si langa cel de jos scrie REST . nu se aprinde decat cu motorul oprit si fara contact pus. il aveti si voi? doar plimba aerul de-am-pixu' prin masina sau are un rol cat de cat?

              Comment


              • #37
                butonul care spui tu este pentru dezactivarea aspiratiei de fum
                scrumiera aspira fumul pentru ca sa nu patrunga in habitacol
                si de acolo il opresti
                websto este o consola cum 3 butoane

                Comment


                • #38
                  nu banuiam de nici o culare ca trage fumurile. destepte utilaje...mersi.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cj66hun View Post
                    nu banuiam de nici o culare ca trage fumurile. destepte utilaje...mersi.
                    cu placere
                    da,adevarul e ca avem masini destepte
                    trage fumurile ca de exemplu daca fumezi in masina sa nu mearga fumul prin toata masina si sai deranjeze pe pasageri

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by silviulr View Post
                      Motoarele CDI sunt echipate cu un sistem suplimentar de incalzire a motorului.

                      Sistemul respectiv e pornit cand ledul e stins. Prin actionare manuala se poate opri (si se aprinde ledul). Chestia asta cu ledul e ca si la AC, se aprinde cand e oprit AC-ul.

                      Sistemul respectiv de incalzire a motorului porneste automat daca temperatura ambianta scade sub 7 grade (sau undeva in jurul acestei cifre, nu am cartea in fata). Si se opreste atunci cand temperatura motorului atinge aproximativ 70 de grade.

                      Ideea e ca motorul sa mearga cat mai putin timp "la rece" ca sa nu se uzeze inutil.

                      Cand sistemul este activat motorul se incalzeste cam in 10 minute iarna, la mers in oras.

                      Avantajul e ca se face mai repede cald in masina, motorul se uzeaza mai putin (pentru ca merge mai putin timp rece).
                      Dezavantajul e cresterea consumului pe perioada in care motorul nu a atins inca temperatura de dezactivare, adica pe la 70 grade Celsius.

                      Puteti incerca o pornire la rece si un drum de aprox. 30 minute cu sistemul activat (ledul stins). Si o comparatie cu sistemul dezactivat. Si vedeti in cat timp se incalzeste.

                      Toate astea sunt valabile daca termostatul e in regula.


                      Drum bun si fara probleme.
                      De unde stii ca e dotat cu sistem de incalzire suplimentara?
                      Vreau si eu sa citesc ce stii tu.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by adresavlad View Post
                        Ştiu că atunci când ledul roşu este aprins, este oprit. La fel este şi cu butonul care acţionează clima.
                        Da parca cand un bec / led este aprins optiunea este activa sau iti indica in intuneric pozitia acelui buton.
                        Ai masina pe invers?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by cleoveanu View Post
                          Imi cer scuze pentru intarzierea cu care revin la aceasta problema a mea. Mi-am luat inima in dinti si m-am dus la reprezentanta in Craiova (meleaguri natale), la Popeci auto. Le-am semnalat problema mea (am mai cautat soultii si pe alte thread-uri legate de relanti, pentru cei interesati):
                          din cand in cand imi oscileaza relantiul, in mare parte cand motorul este rece, dar asta nu este o regula, de cateva ori facand si la cald. Le-am explicat ca imi oscila relantiul si numai relantiul si ca in acele momente se auzea si scartait de la cureaua de acesorii, motiv pentru care le-am spus ca am schimbat-o dar tot nici o rezolvare. La fel de bine le-am explicat ca in momentul in care decuplez acea pompa de recirculare (sau ce o activa acel buton de la scrumiera) relantiul se stabilizeaza si nu mai am nici o problema nici cu relantiul nici cu scartaitul. In naivitatea mea le-am sugerat cateva variante cum ar fi regulatorul de turatie, sistem de vacum, sarcina mare pe alternator, etc.
                          Preia baietii masina, o pun pe tester si dau diagnoza: injectoarele 2,3 si 5 nu sunt in parametrii, dadeau prea mult pe retur si asta numai pentru 10-20 de secunde imediat dupa pornire. Indicatie data - trebuie schimbate. Un injector aprox 14 mil +manopera, masina la 81.000 de km.
                          Iau masina si ma duc la un service (cred ca singurul care repara injectoare pe la mine in zona, la Barza) si pun pe bancul de probe toate 5 injectoarele si aflu ca intradevar 3 injectoare erau putin peste medie. Mi le repara baietii pe cele trei iar pe celelalte 2 nici nu le ating si ma intreaba oarecum frapati, ce probleme avea masina, ca si cand mi-ar fi spus ca ei mi-au reparat injectoarele dar ele nu erau cu adevarat de reparat, adica....noi iti luam banii dar sincer nu era nevoie.
                          Plec fericit de la service, bucurie mare pana a doua zi cand a inceput sa faca iar. Plin de nervi, dau fuga la reprezentanta. Dupa certurile de rigoare, ca injectoarele nu se repara, ca nu le-ati facut la noi, gargara tipica reprezentantelor, etc, o pun baietii iat la tester. Nu au gasit nimic atunci, motiv pentru care m-au chemat a doua zi dimineata sa lasam motorul sa se raceasca sa o prinda in flagrant. M-am conformat si a doua zi pe motor rece au raspuns: tot injectoarele dar nu 2, 3 sau 5, ci 4 de data asta. Cand am reparat injectoarele, baietii au respectat ordinea si le-au si zgariat cu o liniuta, doua...5 liniute cand le-au scos si pus la loc, deci ordinea lor s-a respectat, nu le-am schimbat intre ele.
                          Pana la urma accept sugestia lor (imi place sa am masina ceas) si schimb nu 2, nu 3 si toate 5 injectaore. Platesc factura de aprox 78 mil + 2,6 mil diagnoza si plec impacat de la reprezentanta. Impacat pana a 2-a zi cand masina facea la fel. Aici fac o paranteza si va intreb, dvs. ce ati fi facut in locul meu?
                          Intr-adevar, schimbare a fost, masina merge impecabil insa eu nu m-am dus la ei sa schimb injectoare ci m-am dus sa scap de oscilatia relantiului. M-am certat azi cu ei, le-am dat masina la o tura sa vada cu ochii lor (ca bineinteles ca nu ma credeau) si zic ei asa ca s-ar putea sa fie ambreiajul de la alternator sau termostatul care este blocat pe deschis si ca le comanda ei dar daca au dreptate sa le platesc eu si pe alea, inca 5,5 mil fara manopera. Le-am zis ca le paltesc fara nici un fel de problema dar sa imi puna injectoarele mele inapoi si sa anuleze factuara de 78 de mil.
                          Maine ma duc sa mi le schimbe si pe astea (pe cheltuiala lor) si va tin la curent cum se comporta masina.
                          Nici nu va dati seama cata lupta am dus cu ei sa priveasca mai departe de acele injectoare, poate o fi alternatorul, poate o fi roata de rezerva dezunflata, ei nimic, injectaore si injectoare; asta e problema.
                          O sa va spun zilele urmatoare dar sunt sigur ca a fost ambreiajul la alternator, nici macar termostatul.
                          Concluzia despre reprezentante MB o trage fiecare in parte dar, pentru cei care cred orbeste in testere fratilor nu va asteptati ca acel Star sa va dea mura in gura si sa stranga si suruburi in locul vostru! Conform testerului si baiatului de la service masina mea a iesit "coala", imaculata si totusi... problema a persistat.
                          Va doresc drumuri bune si dependenta de service-uri minima.
                          Salutare. Aceleiasi simtome le are si al meu w210 Avantgarde din 2001. Spune-mi te rog pana la urma ce-ai rezolvat? Ambreiajul alternatorului a fost problema sau altceva?

                          Comment


                          • #43
                            In ochii reprezentantelor MB , proprietarul de MB e bun de tuns, pentru simplul fapt ca virgula conduce un MB.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Zonga View Post
                              Salutare. Aceleiasi simtome le are si al meu w210 Avantgarde din 2001. Spune-mi te rog pana la urma ce-ai rezolvat? Ambreiajul alternatorului a fost problema sau altceva?
                              Referitor cu problema aceasta cu scartaitul curelei la prima cheie,la mine a fost fulia de la alternator.Porneam dimineata si cam 10-15 secunde scotea un scartait de imi era si rusine cu masina iar pe urma inceta,iar cand porneam si ac-ul scartaia sanatos vreo 30-40 de sec.Erau cele mei enervante momente posibile dar azi am scapat de acest chin doar cu fulia alternatorului schimbata. Sper s iti fie de folos.Am uitat s mentionez ca e vorba de un w211 automat.Toate cele bune.

                              Comment


                              • #45
                                Buna. Multumesc Mihai pentru sugestii, dar a mea nu scartie deloc prezinta simtomele exact ca cele descrise de user-ul "Cleoveanu". Oscileaza relantiul cand activez "heater booster-ul".Nu stiu..consum de curent prea mare..Habar nu am..Posibil ceva pe la alternator..Voi incerca totusi un tester, sunt curios si eventual voi reveni. Sarbatori frumoase !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF