Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pt ce este butonul de lângă scrumieră?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ştiu că atunci când ledul roşu este aprins, este oprit. La fel este şi cu butonul care acţionează clima.
    The life is too short and the way is too long to drive anything else, than a Mercedes Benz!

    W210 E220 CDI din 2000 de vânzare aici http://www.clubmercedes.ro/v-nd-w210...000-t6938.html

    Comment


    • #17
      Mai exista si variante ce au acel buton dar cu sistem SIROCCO in loc de WEBASTO. Despre acest sistem stie cineva ceva ?
      W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
      W163 ML 55 AMG 2001
      W163 ML 55 AMG 2002
      W164 ML 320 CDI
      W251 R350

      Comment


      • #18
        Sunt sisteme asemanatoare

        Si Webasto si Sirocoul fac aceleasi lucruri (incalzesc antigelul din motor si implicit motorul si habitaclul), singura diferentza ca sunt firme diferite.

        Comment


        • #19
          sincer vlad si eu am un buton in partea dreapta a scrumierei cu led rosu ... dar pe al meu scrie taxi ...

          Comment


          • #20
            Daca zici de butonul de pe consola cu schimbatoru de viteze,pe care scrie taxi ,acel buton era pentru aprinderea firmei TAXI care era afara pe masina,dar daca zici de butonul din inauntrul compartimetului unde se afla si scrumiera ,acela este un buton de unde itzi programezi caldura in mashina pentru dimineata ca sa ai masina calda cand cobori in ea(adica siroco)pe care doar taxiurile il au,itzi pot spune acest lucru sigur pentru ca am lucrat 5 ani de zile pe o asemenea masina de taxi si pot sa-ti spun orice buton la ce iti foloseste daca masina e echipata de taxi.Poti sa-mi dai un PM ca vad ca esti si tu din Sibiu si ne putem intalni.

            Comment


            • #21
              butonu ii in compartimentul cu scrumiera.... dar de ce scrie taxi pe el ? ms ... oo sa ne vedem cand vin din italia ...poate ma poti ajutza sa curat egr-ul daca are masina mea .... ca din cate am citit pe forum ... mar ajuta sa scap de fumul negru care il scoate masina cand plec de pe loc .. ms

              Comment


              • #22
                Curatat sau schimbat tot asa o sa scoata fum pentru ca e normal la CDI sau TD sa scoata fum din cazuza la turbo,ai vazut vreun diesel sa nu scoata fum negru dupa el atunci cand este fortat?eu unul nu am vazut,exceptand modelele noi ca la astea chiar n-am vazut gram de fum chiar si in fortza sa scoata,inca mai au catalizatoarele in forma si la combustibilul nostru nu-i de mirare,dupa cum zicea un coleg nu demult, noi avem un coktail in rezervor nu motorina.

                Comment


                • #23
                  La TD este normal sa scoata fun

                  Comment


                  • #24
                    Reveniti on topic.
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #25
                      On-topic: Am incercat si cu butonul aprins si stins si n-am vazut nici o diferenta notabila, deci in concluzie nu-mi dau seama cu ce scop e pus acolo!

                      Nu stie nimeni?

                      Comment


                      • #26
                        Tot despre butonul de la scrumiera

                        Originally posted by spidermann View Post
                        On-topic: Am incercat si cu butonul aprins si stins si n-am vazut nici o diferenta notabila, deci in concluzie nu-mi dau seama cu ce scop e pus acolo!

                        Nu stie nimeni?
                        As intreba si eu cam acelasi lucru, din toate comentariile nu am reusit sa inteleg cum se foloseste pina la urma sistemul asta auxiliar de incalzire:

                        - merge doar cind e contactul pus, sau se poate programa independent de asta ? - eu unul nu am gasit nimic in meniul computerului sa aiba legatura cu "heating booster"
                        - telecomanda nu am la el, deci nu inteleg cum pot sa il folosesc independent fata de situatia cind oricum esti deja in masina.

                        -mie mi se pare ca ar if doar doua pozitii la el , respectiv OFF /ON , nu 3 cum se mentiona mai sus.

                        Din pacate manualul pe care il am e in olandeza asa ca nu ma ajuta mai deloc.

                        Modelul meu este din 2000, E220 Avagarde ca sa elimin neclaritatile.
                        Last edited by Gregor; 01-28-2010, 00:45 AM.

                        Comment


                        • #27
                          butonul de langa scrumiera

                          Motoarele CDI sunt echipate cu un sistem suplimentar de incalzire a motorului.

                          Sistemul respectiv e pornit cand ledul e stins. Prin actionare manuala se poate opri (si se aprinde ledul). Chestia asta cu ledul e ca si la AC, se aprinde cand e oprit AC-ul.

                          Sistemul respectiv de incalzire a motorului porneste automat daca temperatura ambianta scade sub 7 grade (sau undeva in jurul acestei cifre, nu am cartea in fata). Si se opreste atunci cand temperatura motorului atinge aproximativ 70 de grade.

                          Ideea e ca motorul sa mearga cat mai putin timp "la rece" ca sa nu se uzeze inutil.

                          Cand sistemul este activat motorul se incalzeste cam in 10 minute iarna, la mers in oras.

                          Avantajul e ca se face mai repede cald in masina, motorul se uzeaza mai putin (pentru ca merge mai putin timp rece).
                          Dezavantajul e cresterea consumului pe perioada in care motorul nu a atins inca temperatura de dezactivare, adica pe la 70 grade Celsius.

                          Puteti incerca o pornire la rece si un drum de aprox. 30 minute cu sistemul activat (ledul stins). Si o comparatie cu sistemul dezactivat. Si vedeti in cat timp se incalzeste.

                          Toate astea sunt valabile daca termostatul e in regula.


                          Drum bun si fara probleme.

                          Comment


                          • #28
                            Stie cineva unde este aceasta pompa de recirculare a apei care se pare ca este activata de acest buton? Eventual postati si o poza, un desen daca se poate. La mine cand cupleaza pompa incepe sa patineze (sa scartzaie) cureaua de accesorii motiv pentru care am si schimbat-o insa nu am scapat de problema. Sunt sigur ca am probleme cu acea pompa dar nu stiu nici cum arata si nici unde este pozitionata sa ii trag o inspectie.
                            Multumesc mult!
                            W210 2002 E270CDI

                            Comment


                            • #29
                              [QUOTE=cleoveanu;122017]Stie cineva unde este aceasta pompa de recirculare a apei care se pare ca este activata de acest buton? Eventual postati si o poza, un desen daca se poate. La mine cand cupleaza pompa incepe sa patineze (sa scartzaie) cureaua de accesorii motiv pentru care am si schimbat-o insa nu am scapat de problema. Sunt sigur ca am probleme cu acea pompa dar nu stiu nici cum arata si nici unde este pozitionata sa ii trag o inspectie.
                              Multumesc mult![/QUOT

                              La mine e sub farul din dreapta si scartie cca un minut dupa care se linisteste
                              E 200 CDI, W210,116 CP

                              Comment


                              • #30
                                O parere

                                Doar o speculatie, pentru ca nu cunosc sistemul.

                                Stiu de la un prieten cu VW Golf 5 ca la el e o rezistenta care incalzeste "apa", undeva in circuitul de racire.

                                Daca si la W210 e la fel , atunci pornirea sistemului ar implica un consum crescut de curent. Asta inseamna ca alternatorul e folosit din plin si deci acolo trebuie verificat. Rulmenti, fulie ("freierl" parca, e mai speciala, cu sistem de unic sens de rotatie), perii.

                                Succes.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF