Doamne...cate am citit pe thread-ul asta... sa punem la punct niste aspecte despre care multa lume si-a dat gresit cu parerea :
-butonul din scrumiera cu LED- "heater booster system" care este electric, si incalzeste habitaclu si motorul. Porneste doar daca butonul este activat (adica cu LED-ul stins!), si doar daca temperatura e mai mica de 7 grade C . Atentie la senzorul de temperatura exterioara, deoarece el e cel care citeste temp exterioara. Daca e defect senzorul, s-ar putea sa nu functioneze sistemul.
-webasto, siroccol - sunt sisteme similare dar diferenta principala e ca acestea functioneaza pe motorina/benzina; au bujie incandescenta care aprind (pornesc) un motoras micut care incalzeste, pe perioada lunga de timp, antigelul .Perioada minima cred ca e undeva la jumatate de ora. Acesta poate functiona cu motorul oprit, daca e programat. Cu alte cuvinte, daca vrei sa pornesti dimineata de acasa la 7:30, atunci trebuie programat sa porneasca la ora 7, si pe cand pornesti masina la 7:30 trebuie sa ai caldura si motorul sa fie cald (totusi nu asteptati sa incalzeasca pana la 90 de grade motorul). Acest sistem este folosit si de camioane, ca soferii sa poata dormi noaptea in cabina cand e rece afara. Aici aveti un exemplu cum ar trebui sa faca cu diferenta ca fumul ar trebui sa iasa doar cateva secunde de la pornire. In cazul videoclipului, a trebuit curatat camera de ardere si bujia:
-pompa auxiliara electrica (cea de pe lonjeron)-ar trebui sa functioneze tot timpul cand pornesti caldura. Practic, ajuta sa ajunga mult mai repede apa in radiatorul de habitaclu.
-oscilatii la relanti cand pornesti sistemul auxiliar de incalzire- fulia alternatorului e dusa, sau pe duca... Acest sistem auxiliar de incalzire, are lamele electrice care incalzesc antigelul care trece prin sistem. Functioneaza pe principiul fierbatorului de apa, filtrului de cafea, etc. Acestea iau o cantitate mare de electricitate din sistem si alternatorul trece la treaba ca sa faca fata la cererea de energie.
Acestea fiind lamurite, sper sa nu mai aveti probleme cu aceste sisteme.
Bafta!
-butonul din scrumiera cu LED- "heater booster system" care este electric, si incalzeste habitaclu si motorul. Porneste doar daca butonul este activat (adica cu LED-ul stins!), si doar daca temperatura e mai mica de 7 grade C . Atentie la senzorul de temperatura exterioara, deoarece el e cel care citeste temp exterioara. Daca e defect senzorul, s-ar putea sa nu functioneze sistemul.
-webasto, siroccol - sunt sisteme similare dar diferenta principala e ca acestea functioneaza pe motorina/benzina; au bujie incandescenta care aprind (pornesc) un motoras micut care incalzeste, pe perioada lunga de timp, antigelul .Perioada minima cred ca e undeva la jumatate de ora. Acesta poate functiona cu motorul oprit, daca e programat. Cu alte cuvinte, daca vrei sa pornesti dimineata de acasa la 7:30, atunci trebuie programat sa porneasca la ora 7, si pe cand pornesti masina la 7:30 trebuie sa ai caldura si motorul sa fie cald (totusi nu asteptati sa incalzeasca pana la 90 de grade motorul). Acest sistem este folosit si de camioane, ca soferii sa poata dormi noaptea in cabina cand e rece afara. Aici aveti un exemplu cum ar trebui sa faca cu diferenta ca fumul ar trebui sa iasa doar cateva secunde de la pornire. In cazul videoclipului, a trebuit curatat camera de ardere si bujia:
-pompa auxiliara electrica (cea de pe lonjeron)-ar trebui sa functioneze tot timpul cand pornesti caldura. Practic, ajuta sa ajunga mult mai repede apa in radiatorul de habitaclu.
-oscilatii la relanti cand pornesti sistemul auxiliar de incalzire- fulia alternatorului e dusa, sau pe duca... Acest sistem auxiliar de incalzire, are lamele electrice care incalzesc antigelul care trece prin sistem. Functioneaza pe principiul fierbatorului de apa, filtrului de cafea, etc. Acestea iau o cantitate mare de electricitate din sistem si alternatorul trece la treaba ca sa faca fata la cererea de energie.
Acestea fiind lamurite, sper sa nu mai aveti probleme cu aceste sisteme.
Bafta!
Comment