Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W210 vs BMW E39

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Totusi... VOI REGRETA toata viata acel E39 250D, an2003, pachet M, volan M, roti pe 17" M, etc, etc,... schimbat doar de 'gura nevestii' care acuza... ca... "vrea sa moara acasa"...
    Last edited by mircea600sel; 01-15-2011, 19:47 PM.

    Comment


    • #32
      Mercedes-ul e mai confortabil (poate) atata timp cat nu e Avantgarde.Am condus un E39 525d cu jante pe 17" si era mult mai confortabil decat W210 220 cdi Avantgarde cu jante pe 15" pe care il detin.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Viorelfull
        Desii nu vad ce leg are cu topicul acum am un logan prestige si un renault megane insa am mers 2 ani cu un bmw e60 si il consider sub mercedes datorita faptului ca este mult prea rigid iar clasa asta e destinata confortului ,pt viteza si nebunii extista coupe-uri asta e parerea mea .Sper ca m-am facut inteles prietene.
        Respect MB ) !
        Deci nu ai avut{sau condus} in viata ta un W210...dar e mai bun decat Bmw E39?Buna ...buna asta.
        Las-o mai moale cu parerile pe topicul asta.

        Sa revenim on-topic Mercedes W210 VS Bmw E39

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #34
          De la w210 sunt pline de elctronica,si nu mai au fiabilitatea ce o aveau acum 15-20 de ani.
          Last edited by mircea600sel; 01-15-2011, 19:19 PM.

          Comment


          • #35
            buna. Am avut rabdarea, dar si curiozitatea sa citesc toate comentariile postate pe acest topic, unele discutii fiind foarte importante. Observ de asemenea ca exista foarte multe persoane care sunt obiective (aceste persoane fiind de ambele tabere, posedand fie E39 fie class E). Am condus E 290 turbo diesel a unui prieten de al meu (aproximativ 10.000 km), o masina extraordinara desi nu foarte economa, o tinuta de drum exemplarain conditii normale de sofat, in cazurile in care devii agresiv cu ea nu se mai comporta la fel de bine, dupa parerea mea (imi cer scuze daca ofensez pe cineva) este o masina pe care cred foarte tare ca o sa o caut dupa ce trec de 45 de ani. Eu vreau sa spun ca cea mai buna masina este aceea care va satisface cele mai multe dintre pretentii, si pe care sa va permiteti sa o intretineti corespunzator, masina perfecta nu exista din punctul meu de vedere, si aici nu vb din necunostinta de cauza. Am avut cateva masini incepand de la Dacia (o masina pe care trebuie sa inveti sa devii sofer), apoi o Mazda 626 coupe din 86 (o masina incredibila, cu un confort deosebit, multe dotari pt acei ani, si destul de sportiva, o masina pe care am dat-o cuiva din familie si care si astazi mai atinge 190-200 km/h fiind foarte bine intretinuta), apoi o Alfa Romeo 75 (o masina buna care nu mi-a creat probleme) dupa care am avansat la ceva care sa ofere mai multe senzatii tari: Fiat coupe 20V turbo, cu un chip aproximativ 250 cp (desi spune lumea "nu masini italiene" aceasta masina a indeplinit foarte multe dintre pretentiile mele, un motor cum rar gasesti cu performante incredibile, si de o fiabilitate extraordinara, aceasta masina batea un M3 de 321 cp), in prezent am un BMW, dar aici trebuie sa recunosc ca desi e un E39, este dintr-o alta categorie fiind un M5, (cu foarte multe modificari facute in state: Cold air intakes marite cu inductii de cabon - DINAN, Strut-braces front / rear - DINAN, Volanta usoara Stage 1 - DINAN, Bara stabilizatoare mai groasa reglabila 3 pozitii - DINAN, Diferential 3.45 LSD - DINAN, Evacuare - SuperSprint completa(catalizatoare, serpisori), Short-shifter, Conducte frana metalice, Frane ceramice, Ambreiaj ceramic s.a), cu toate astea sa nu credeti ca sunt foarte multumit deoarece avand alte catalizatoare, alte debitmetre+ filtre, chip motor, limitatoare scoase masina aprezinta destul de des coduri de eroare si mergeam cam o data pe luna la diagnoza asta pana m-am saturat sa le mai dau bani si mi-am cumparat interfata si programul si le fac singur. Cred ca v-am plictisit cu ce am scris aici (daca da imi cer scuze) in cuncluzie, nu cred ca suntem noi in stare sa spunem care sunt cele mai bune masini, putem doar sa ne dam cu parerea. Sunt specialisti care fac asemene lucruri,gasiti aici raspunsul lor: http://www.incont.ro/auto/care-sunt-...r-germani.html. Bucurati-va de masina pe care o aveti fiecare.
            Last edited by frasinamarcel; 01-16-2011, 13:18 PM.

            Comment


            • #36
              Vad ca tia placut e290-ul,prietenului tau?
              Ce pareri ai de ea?

              Comment


              • #37
                Originally posted by zang View Post
                Totusi... VOI REGRETA toata viata acel E39 250D, an2003, pachet M, volan M, roti pe 17" M, etc, etc,... schimbat doar de 'gura nevestii' care acuza... ca... "vrea sa moara acasa"...
                Asa de nervos i se parea un 525d?!?Mie mi se pare o masina decenta in demaraj si cam atat.Nu e nici pe departe vreo racheta.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #38
                  Originally posted by adrynoemi View Post
                  De la w210 sunt pline de elctronica,si nu mai au fiabilitatea ce o aveau acum 15-20 de ani.
                  Totusi inca modelele W210 inca sunt fiabile, mult mai fiabile decat urmasii sai.
                  Last edited by mircea600sel; 01-17-2011, 17:17 PM.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #39
                    Poate un om verde readuce discutiile la topic: W210 vs. E39. Altfel, ar trebui dus la "discutii generale/off topic", din moment ce se compara, de majoritatea celor ce posteaza, salamul cu sunca si capra cu bubalinele.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #40
                      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        Asa de nervos i se parea un 525d?!?Mie mi se pare o masina decenta in demaraj si cam atat.Nu e nici pe departe vreo racheta.
                        Cu respect subscriu... ca totusi... din motive de diplomatie, m-i s-a reeditat postul de catre moderator.
                        Am scris totusi unele motive , maxime, care m-au determinat catre unele afirmatii ( Mircea poate confirma ceea ce a citit... ).
                        Undeva era ceva de genul: nu poti pune macar un 270cdi cu un 525D, poate un 3222cmc de la MB (6 in linie)...
                        Nu ma supar deloc sa vb in contradictoriu, de fapt doar asa invat cate ceva...
                        Personal chiar ma enerveaza la maxim ca intr-o discutie 1-1 sa t-i se dea dreptate mereu => nu esti ascultat...
                        Mircea... chiar ca esti un supermoderator... In Februarie dau prin TM pe fostul "Stefu Pompiliu" pt un control la ochi cu nevasta si te sun. Da-mi te rog nr tau de tel. Stam la un pahar de vorba... poate...!!!

                        Comment


                        • #42
                          Nu am sters ce am vrut eu.Am sters ce nu avea legatura cu W210 VS E39.Am sa reintroduc posturile tuturor dar ii voi bana pe toti ce au fost offtopic.OK?

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mircea600sel View Post
                            Nu am sters ce am vrut eu.Am sters ce nu avea legatura cu W210 VS E39.Am sa reintroduc posturile tuturor dar ii voi bana pe toti ce au fost offtopic.OK?
                            Nu trebuie sa se ajunga asa. Nu am vorbit ironic nici macar 1%. Tocmai asta trebuie sa faca un moderator, sa fie diplomat. Daca am suparat, imi cer scuze!!!
                            Respect!!! Für alle!!!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by zang View Post
                              Nu trebuie sa se ajunga asa. Nu am vorbit ironic nici macar 1%. Tocmai asta trebuie sa faca un moderator, sa fie diplomat. Daca am suparat, imi cer scuze!!!
                              Respect!!! Für alle!!!
                              Postul de mai sus nu va era adresat dvs ci userului Viorelfull care intre timp si-a luat o vacanta.
                              Cu respect.

                              Sa revenim la Mercedes W210 VS Bmw E39

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • #45
                                Comparativ pe aceleasi nivele de motorizare si transmisie as afirma ca e39 este ceva mai rapid in acceleratie fata de w210. Am avut e39 si cu motor de 2.0 diesel de 136 cai(de la mama lui, nechipat) cutie manuala(pe e39, la 2.0d nu se putea lua cutie automata), in comparatie cu un w210 220cdi parca era ceva mai nervos. Daca aveam de ales intre e39 2.0d si w210 220cdi, cred ca alegeam fara sa stau pe ganduri Mercedesul, mai ales pentru ca la acea motorizare lista de dotari optionale la BMW era destul de subtire...ma rog, asta a fost nu mai are sens acum....
                                Acum am un e39 cu motor de 3.0d, automat, absolut toate dotarile suplimentare disponibile la comanda la acea data(2003). Din pacate w210 320cdi nu am avut ocazia ca "cunosc" , prin urmare nu o sa ma arunc in afirmatii gratuite...App, daca e cineva din zona Neamt cu un 270 sau 320 cdi poate facem un "schimb de experiente" live.

                                La interior totul tine de nivelul de echipare. La Mercedes ff putine w210 am vazut cu navigatie mare, nu mai zic de tuner TV. Si care le-am vazut, sinser ecranul acela aproape patrat nu prea se integreaza in ansamblul bordului, parca nu e locul lui acolo....cel putin asta e parerea mea(evident dupa gusturile mele)... La un e39 bordul(mai ales cu navi mare) arata cu totul altfel...

                                Evident, Mercedesul are alte avantaje, si nu o revin cu "placa" : e mai confortabil, are alta tinuta de drum, etc...... E vorba de "chichite" de interior. De ex. are iluminate rotilele de reglare de la gurile de ventilatie din bord, semnalizarea in oglina(mie imi place la nebunie), iluminarea mult mai buna pentru coborarea din masina la locurile din fata, instalatia audio care suna decent in comparatie cu e39 care e de 2 bani, spatiul interior mult mai generos, tetierele din spate mult mai eficiente, si lista inca mai poate continua...

                                Si mai e un aspect in aceasta comparatie....Cel mai mult tine de om, de individul in sine...nu stiu sa exprim prea bine in cuvinte, dar, cel putin in cazul meu, intre om si masina se creeaza un fel de legatura...ajungi sa "simti" masina, iar la sofat devii una cu masina.....Poate o sa spuneti ca bat campii, dar asta cred eu, si asta spun....
                                Ori, in fata acestei legaturi, prea putin mai conteaza o acceleratie mai buna, o echipare mai top......

                                Nu cred ca gresesc prea mult daca as afirma ca multi dintre noi ar fi avut e39 daca nu aveau w210 si invers. Adik, eu, sunt pe acest topic in calitate de fan al ambelor modele implicate in discutie. Eu, daca nu as fi avut e39 atunci cu siguranta aveam w210...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF