Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W210 vs BMW E39

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dentimarius View Post
    Da, nu am gassit buton pentru "edit", prin urmare mai revin cu un raspuns.

    Am uitat complet un aspect destul de important. Calitatea sunetului....
    Aici e bine cunoscut ca in BMW-uri sunetul are o calitate net inferioara fata de Mercedes, Audi si chiat VW. In w210 cu sistemul de sunet de baza se aude mult mai bine decat in e39-ul meu cu sistem de sunet HiFi(10 dif si suubwoofer). Nu stiu cum e la Mercedes, dar la BMW, la e39 era sistemul de sunet de baza, apoi HiFI-ul si apoi, Top HiFi-ul.
    Iar castig pentru Mercedes.
    Depinde, daca vorbim de modelul echipat cu TV, sistemul audio e absolut fenomenal, imi aduc aminte ca era o setare parca ''catedral'' si se auzea cu ecou si foarte clar, in portbagaj fiind amplificatorul si modulul de sunet ce faceau o treaba excelenta. La w210 gasesti foarte rar sistemul comand cu tv, pe cand la e39 e foarte des intalnit la modelele cu optiuni mai multe.

    Un minus la e39 ar mai fii spatiul interior ce parca e mai mic fata de w210. Un alt criteriu de comparatie ar fi caliatatea pielii la e39 ce pare mai moale si mai eleganta fata de scoarta ce acopera scaunele la 210. Si inca odata, scaunele ...fenomenale la e39

    Comment


    • #17
      Eu am avut in acelasi timp un E39 525D Exclusive Manual si un W210 E270CDI Classic Manual!Mercedesul a ajuns cum se vede in poza(dauna totala)...Am luat banii de la asigurare(dupa 3 luni)...si BMW l-am vandut de "prea bun" ce era...A bagat bani in masina aia ca mai imi cumparam 2...Vesnic aveam probleme cu ea...vesnic se strica cate ceva...injectoare...turbina...etc etc etc...
      Mercedesul ...ala a fost o bijuterie...si acum imi pare rau dupa el...in 5 ani l-am schimbat 5bujii...si un disc de ambreaj(exceptand consumabilele)...Avea 260.000km...Da mergea ca noua...Super incantat am fost de ea!
      Cel mai aiurea lucru si ce ma deranja fosrte tare...era diferenta de pret foarte mare la piese...la BMW erau vesnic cu 20 - 30%mai scumpe piesele...si se stricau mult mai repede...
      Acum mi-am achizitionat un nou w210 220CDI Elegance Manual...de care sunt foarte multumit...nu am apucat sa ii fac prezentarea la My Car pentru ca nu a fost vreme buna si nu am putut sa ii fac poze!
      Intentionez sa imi mai cmpar pe viitor un alt Mercedes dar un w211 Face-Lift!
      Daca aveti ceva neclaritati va raspund cu cea mai mare placere!
      Sanatate Maxima!
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Depinde, daca vorbim de modelul echipat cu TV, sistemul audio e absolut fenomenal, imi aduc aminte ca era o setare parca ''catedral'' si se auzea cu ecou si foarte clar, in portbagaj fiind amplificatorul si modulul de sunet ce faceau o treaba excelenta...

        Un minus la e39 ar mai fii spatiul interior ce parca e mai mic fata de w210. Un alt criteriu de comparatie ar fi caliatatea pielii la e39 ce pare mai moale si mai eleganta fata de scoarta ce acopera scaunele la 210. Si inca odata, scaunele ...fenomenale la e39
        La BMW exista 3 versiuni de sisteme audio: cel de baza, HiFi si Top HiFi. Eu il am pe cel de mijloc si se aude jalnic fata de Mercedes. In BMW efectiv nu suna cum trebuie. Am si tuner TV si degeaba...de fapt e doar o optiune in plus care nu schimba cu nimic calitatea sunetului.

        @Sergiu DAF, in ceea ce priveste BMW-ul, cred ca ai avut ghinion cand l-ai cumparat. Cu masinile second totul tine de noroc. Eu, la al meu e39 nu am bagat nimic in afara de consumabile si am facut 50.000 km in 2 ani(nu e nici mult, dar nici putin nu e). Acum am sa ii schimb bujiile(una nu mai incalzeste cum trebuie) si termostatul....dar cred ca se incadreaza tot la consumabile si astea.... Nu stiu cat costa piesele de Mercedes, dar da, la BMW sunt destul de scumpe...insa depinde foarte mult de dotarile masinii.
        De exemplu, la packet M, cam orice piesa e mult mai scumpa fata de aceiasi piesa pentru Clasic. Bara de protectie M e cam cu 50% mai mult fata de bara normala...carenajele la rotile fata sunt cu peste 100% mai scumpe fata de cele clasice...la suspensii nu mai vorbesc....

        Comment


        • #19
          Originally posted by dentimarius View Post
          La BMW exista 3 versiuni de sisteme audio: cel de baza, HiFi si Top HiFi. Eu il am pe cel de mijloc si se aude jalnic fata de Mercedes. In BMW efectiv nu suna cum trebuie. Am si tuner TV si degeaba...de fapt e doar o optiune in plus care nu schimba cu nimic calitatea sunetului.

          @Sergiu DAF, in ceea ce priveste BMW-ul, cred ca ai avut ghinion cand l-ai cumparat. Cu masinile second totul tine de noroc. Eu, la al meu e39 nu am bagat nimic in afara de consumabile si am facut 50.000 km in 2 ani(nu e nici mult, dar nici putin nu e). Acum am sa ii schimb bujiile(una nu mai incalzeste cum trebuie) si termostatul....dar cred ca se incadreaza tot la consumabile si astea.... Nu stiu cat costa piesele de Mercedes, dar da, la BMW sunt destul de scumpe...insa depinde foarte mult de dotarile masinii.
          De exemplu, la packet M, cam orice piesa e mult mai scumpa fata de aceiasi piesa pentru Clasic. Bara de protectie M e cam cu 50% mai mult fata de bara normala...carenajele la rotile fata sunt cu peste 100% mai scumpe fata de cele clasice...la suspensii nu mai vorbesc....

          Sistemul audio era JALNIC ...Cel mai jalnic care l-am auzit in viata mea pe o masina cu pretentii ca BMW!Mentioanez ca BMW era apropae FULL model EXCLUSIV...mai repede zic ce nu avea :scaune electrice,oglinzi retractabile si probabil ceva sistem audio de top...ca asta de pe masina...mai bine ascutam la telefon muzica...
          Nu am avut eu ghnion cu el...crede-ma eram asa disperat ca am vorbit cu o gramada de proprietari si fosti proprietari si toti se plangeau de masina...Unul la un moment dat mi-a spus ca avut 4 sau 5...si inca traia cu impresia asta...ca masinile care le-a avut el de niciuna nu a a vut noroc...dar in continuare vroia sa isi cumpere...In fine...aici parerile sunt impartite...Oricum masinile second sunt "loz in plic"...Dar nici nu ma consoleaza ideea ca a mea nu a fost buna ,cand 95% din proprietarii cu care am vorbit erau nemultumiti...dar ei tot BMW isi cumparau si in continuare dadeau bani pe piese...Deci nu ma mir ca au si asa preturi mari la piese...Pana si la dezmembrari aveau aia niste scoruri...
          In schimb am un prieten care are tot asa un 530D din 2001 si el nu a a vut nici o problema cu el...de 5-6 ani are masina....si nu a avut grija deloc de masina!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Sergiu DAF View Post
            Sistemul audio era JALNIC ...Cel mai jalnic care l-am auzit in viata mea pe o masina cu pretentii ca BMW!Mentioanez ca BMW era apropae FULL model EXCLUSIV...mai repede zic ce nu avea :scaune electrice,oglinzi retractabile si probabil ceva sistem audio de top...ca asta de pe masina...mai bine ascutam la telefon muzica...
            Nu am avut eu ghnion cu el...crede-ma eram asa disperat ca am vorbit cu o gramada de proprietari si fosti proprietari si toti se plangeau de masina...Unul la un moment dat mi-a spus ca avut 4 sau 5...si inca traia cu impresia asta...ca masinile care le-a avut el de niciuna nu a a vut noroc...dar in continuare vroia sa isi cumpere...In fine...aici parerile sunt impartite...Oricum masinile second sunt "loz in plic"...Dar nici nu ma consoleaza ideea ca a mea nu a fost buna ,cand 95% din proprietarii cu care am vorbit erau nemultumiti...dar ei tot BMW isi cumparau si in continuare dadeau bani pe piese...Deci nu ma mir ca au si asa preturi mari la piese...Pana si la dezmembrari aveau aia niste scoruri...
            In schimb am un prieten care are tot asa un 530D din 2001 si el nu a a vut nici o problema cu el...de 5-6 ani are masina....si nu a avut grija deloc de masina!
            Salutare. si eu am avut o gramada de probleme cu 525 d, am un prieten are un 520 d, din 2001, la fel o gramada de probleme, turbo, piesa cu tepi, debitmetru, etc., la fel si el stie ca are o gramada de probleme dar nu renunta la el....eu am renuntat si am fost castigator, al meu ochios cdi, merge ireprosabil in afara de acele saibe de foc (care au costat 3 ron buc) nu am nici o problema si consumabilele sunt cu 30-40% mai ieftine fata de BMW.
            Toate cele bune.
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #21
              Deci asta este fostul meu E39...Care arata impecabil...Si acum mi-l place la fel ca in prima zi!Dupa cum V-am spus E39 525D Exclusiv 2002!Da recunosc combinatia de cutie de viteze in 5 rapoarte si motor era suficienta!Pozitia la Volan Sport!Parca te manca sa apesi acceleratia...pana si levierul schibatorului de viteze mi se parea ca era ca la masinile de raliu..langa volan...Toate comenzile foarte aproape de mana sau de degetele soferului...Asta nu m-a placut...dece trebuie sa aibe atatea butoanne...manete...De ce nu a fost asa simplu ca la Mercedes o singura maneta(fara ce-a de pilot automat) si un singur "buton"rotativ pentru faruri....In fine fiecare cu Gusturile lui...Mie imi placea ca puteam sa fac diferenta ...si imi erau la indemana amandoua...mai putin ca la BMW era vesnic pe la mecanici, electricieni si mai stiu eu pe unde...Oricum BMW avea bandouri cromate...nterior Lemn...volan de lemn...schimbator de lemn si frana de mana dupa cum se vede in poze...ceea ce la modelul E39 cu facelift asta mai putin se gaseste...Si de sistemul audio nu va mai zic ca imi era scarba de el...si nu imi vine sa cred cu o masina asa de serioasa si cu asa pretentii are asa un sistem jalnic audio...Vorba colegului "dentimarius" "doua marci premium, cu pretentii, dar cu orientari clar diferite: Mercedes inclina spre eleganta si confort, in timp de BMW-ul merge spre sportivitate"...
              Sanatate Maxima!
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Originally posted by alacusapca
                Harman Kardon Logic7 este oferit pentru toata gama BMW, ca sonorizare de top, cu exceptia noului 5 si Seria 7, unde este oferit sistemul cu procesare DIRAC Live (HiFi Professional, 16 loudspeakers - 600W) despre care se spune ca ar fi cel mai avansat in momentul de fata. MB merge tot pe Logic7 ca sonorizare de top.
                Optiunea HiFi Loudspeaker system (versiunea medie, peste standard) la BMW vine cu procesare digitala a sunetului si 12 incinte cu o putere de 205W. Aceasta versiune nu are cum sa fie sub versiunea de echipare standard a MB prin simplul fapt ca vorbim de un numar dublu de incinte fata de MB si o cu totul alta spatializare sonora. Persoana care a afirmat acest lucru mai sus, ori este afona, ori sistemul respectiv nu era setat corect.
                La o comparatie standard cu standard si eu tind sa spun ca in MB calitatea sunetului este mai buna.

                Cat despre design, discutia e irelevanta datorita relativitatii subiectului. Ca sa inteleaga toata lumea, cel mai bun exemplu este ca unii prefera femeile urate.
                Te contrazic. Discutia de sunet era pentru e39 in comparatie cu w210. Nivelul mediu de echipare in sunet la e39 era Audio HiFi, care are 10 difuzoare+2 subwoofere+amplificator. Dar nu are procesare digitala a sunetului. La e39 procesare digitala avea doar versiunea de top, denumita Top HiFi, si care avea un singur subwoofer mare in portbagaj.
                Iar al meu HiFi(nivel mediu) era pus la respect de sunetul de baza de pe w210. SI acest lucru l-au recunoscut toti care au auzit ambele sisteme.

                Comment


                • #23
                  Iar numarul de cai nici pe departe nu e relevant. Oare nu credeti ca un cuplu bun ajuta mai mult decat un plus de 15-20 cai? Ca sa nu mai spun de rapoartele de transmisie. Un cuplu bun impreuna cu un raport bun in cutie poate face mult mai mult decat o diferenta si de 30 cai. Daca nu ma insel motoarele mai mari de 270cdi sunt in "V", nu? Asta inseamna din start un cuplu mai bun decat motoarele 6 in linie de la BMW. Insa, diferenta e data de cutiile de viteze. La BMW, etajarea treptelor e optimizata pentru fuga, in timp ce la Mercedes sunt optimizate pentru confort. La BMW, la cutiile automate, mereu se va simti cand e schimbata treapta de viteza. Ori la Mercedes, treptele sunt schimbate mult mai "silentios", mai lin, aproape imperceptibil....
                  Ma rog, comparatie am facut-o intre al meu e39(cutie automata noua) si un w210 cutia automata originala a masinii.
                  Last edited by mircea600sel; 01-15-2011, 19:52 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Am avut un e39 din 2001 525d 163 cp, o masina foarte buna, fugea ingrozit, cat avea pe bord atat fugea (fara sa exagerez), iar dupa o perioada de timp mi-am luat un e39 530d, o masina absolut fantastica in ceea ce constau performantele, dar intre aceste masini mi-am luat un mercedes w211 care chiar a facut diferenta. Mercedesul era classic, si chiar se vedea diferenta in ceea ce consta stabilitatea la drum si forta de care dadea dovada, dar la confort Mercedesul este extraordinar. Multa lume spune ca daca vrei masina puternica iti iei bmw si daca iti vrei sa-ti iei masina eleganta si fara performante iti iei BMW, ceea ce este total o mare prostie, daca vrei ambele variante de mai sus iti iei mercedes cu motor mai puternic. Acum am un 270 cdi de care sunt absolut indragostit, este o masina exceptionala si chiar imi ofera confortul de care am nevoie, dar si puterea despre care vorbeam la bmw. Ador Mercedesurile pentru ca stiu sa puna accent foarte mare asupra detaliilor la interior, tin sa mentionez ca la bmw nu gaseam noaptea locul de unde sa deschid portiera, pe cand la mercedes este luminat ambiental..... pfff am intrat prea in subiect, dar sunt multe plusuri la mercedes in comparatie cu bmw.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Sergiu DAF View Post
                      .A bagat bani in masina aia ca mai imi cumparam 2...Vesnic aveam probleme cu ea...vesnic se strica cate ceva...injectoare...turbina...etc etc etc...!
                      Sergiu, mai taie ca rad si curcile de tine... Turbinele la 525d si 530d erau supradimensionate, si rezistau fara probleme la uzura. E cunoscuta treaba ca rezistau si la 300.000km fara interventii. Asta in cazul intretinerii ca la acrte, dar cand masina ajunge pe mana celor ce nu stiu ca din cand in cand mai trebuie schimbat uleiul, filtrul si alte consumabile.....poate e normal ca si masina sa se razbune...


                      Originally posted by dentimarius View Post
                      Bara de protectie M e cam cu 50% mai mult fata de bara normala...carenajele la rotile fata sunt cu peste 100% mai scumpe fata de cele clasice...la suspensii nu mai vorbesc.
                      Te-ai gandit mult la aceasta comparatie? Nu cred. Oare cat costa o bara AMG? Si oare carenajul la roata la un E55 AMG va costa tot atat cat costa si la E200 cdi? Tare, oare placutele de frana la E200cdi sunt la acelasi pret ca si cele AMG? In viziunea ta cred ca asa ar fii. Daca nu, propun sa iesim in strada sa protestam vehement alaturi de benzinari. Sau mai bine in fata reprezentantelor si sa cerem preturi mai mici la piesele de AMG. Jos Basescu, ca el e de vina....


                      Originally posted by Sergiu DAF View Post
                      Sistemul audio era JALNIC ...Cel mai jalnic care l-am auzit in viata mea pe o masina cu pretentii ca BMW!Mentioanez ca BMW era apropae FULL model EXCLUSIV...mai repede zic ce nu avea :scaune electrice,oglinzi retractabile si probabil ceva sistem audio de top...ca asta de pe masina...mai bine ascutam la telefon muzica...!
                      Si cum ti-ai dat seama ca e jalnic, dupa ce ti-ai scos proteza auditiva? Si masina era aproape FULL fara piele, nu? Luata pe 2 lei ...

                      Originally posted by Sergiu DAF View Post
                      Nu am avut eu ghnion cu el...crede-ma eram asa disperat ca am vorbit cu o gramada de proprietari si fosti proprietari si toti se plangeau de masina....
                      Stii ce e curios? In toate testele si rapoartele despre fiabilitate, Bmw a fost superior Mercedes-ului la fiabilitate, iar E39 a fost catalogat etalonul la clasa ei. E-ul a fost rusinea marcii Mercedes la capitolul fiabilitate, iar clientii de mercedes sunt clientii mai nemultumiti de masinile ce le conduc comparativ cu proprietarii celorlalte doua marci Audi si Bmw, vezi si tu tabelele despre fiabilitatea diverselor modele. Abia acum cativa ani au inceput sa lucreze mai atent la fiabilitate.Si asta datorita multiplelor plangeri ai clientilor nemultumiti. Pana acum, Mercedes se situa cam codas la acest capitol. Situatia s-a redresat in ultimii ani.Deci, alta remarca scoasa de tine din burta....Si curios....si tot Bmw isi luau,nu?

                      Hai sa vedem ce zice o revista de specialitate, nu un propietar ce si-a achizitionat un second pe o nimica toata:
                      The best car in the world - a title BMW's E39 5-Series has laid claim to thanks to superb handling, powerful, refined engines and great build.
                      If you can afford it, you'll never want another vehicle. Sure, the entry-level 520i was underpowered, but it still offered straight-six engine refinement, while the 528i and 530i were near-perfect. In addition, the very able 530d returns more than 40mpg.Excellent build quality, ride and handling. The 5-Series is worth the premium it commands over similar cars. Nothing compares in its class.


                      Originally posted by Sergiu DAF View Post
                      cand 95% din proprietarii cu care am vorbit erau nemultumiti...dar ei tot BMW isi cumparau si in continuare dadeau bani pe piese...
                      95% ? E tare remarca asta. Odata ce reveneau la aceasi marca, inseamna ca erau multumiti de masina. Nu are cum sa fie toti acei clienti atat de tampiti incat sa fie nemultumiti de ceva dar sa revina la acel ceva. Semnul de intrebare trebuia sa ti-l pui tu cand ai facut remarca de mai sus. Oare la cine da cu virgula?

                      Originally posted by Sergiu DAF View Post
                      In schimb am un prieten care are tot asa un 530D din 2001 si el nu a a vut nici o problema cu el...de 5-6 ani are masina....si nu a avut grija deloc de masina!
                      In comparatie cu tine, prietenul asta al tau poate era mai cerebral si a stiut cum si ce masina sa cumpere...Sau ti-ai dat singur raspunsul la fiabilitatea unui E39....Pana la urma cum e?


                      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                      Salutare. si eu am avut o gramada de probleme cu 525 d, am un prieten are un 520 d, din 2001, la fel o gramada de probleme, turbo, piesa cu tepi, debitmetru, etc., la fel si el stie ca are o gramada de probleme dar nu renunta la el....eu am renuntat si am fost castigator, al meu ochios cdi, merge ireprosabil in afara de acele saibe de foc (care au costat 3 ron buc) nu am nici o problema si consumabilele sunt cu 30-40% mai ieftine fata de BMW.
                      No coment aici. Asa cum zicea un coleg mai devreme, multor barbati le plac femeile urate si grase, pt ca asa se simt ei bine si le detesta pe cele frumoase. Or fii avut traume in copilarie...
                      Consumabilele sunt ABSOLUT la fel ca valoare, iar afirmatia ta denota ca nu ai cumparat vreun consumabil sau ai scos din burta ce ai tastat mai sus. Daca vrei, iti fac lista cu preturile de la UNIX ale consumabilelor sa vezi ce aberatie ai spus...30-40% stii ce valoare e? Sau,la orice model pot aparea acele probleme daca iei o cazatura pe 2 lei si te bucuri la inceput de afacerea facuta fara sa te gandesti la problemele ce apar la o masina neintretinuta asa cum fac marea majoritate a romanilor ce cauta masini de clasa superioara la pret de matiz.

                      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                      piesa cu tepi.
                      Poate vrei sa ne luminezi si pe noi unde e situata acea piesa cu tepi ca eu nu ma prea pricep.

                      Originally posted by adrynoemi
                      Si asta e adevarat,30d este cel mai bun motor diesel de la Bmw..
                      Excelent si fara adversar la clasa lui.....


                      Originally posted by adrynoemi
                      e60,find calitatea de fabricare proasta la e60 fata de e39,si e mult mai plasticos fata de e39...
                      Iar te inseli, E60 fiind superior calitativ fata de E39. Sunt multe aspecte, dar nu le detaliem aici pe topicul acesta.


                      Originally posted by adrynoemi
                      La e 60 e pur si simplu lasa mult de dorit.Nu ai ce sa comparai calitatea la sunet cu w210 al meu Avantgarde.
                      Pun pariu pe ce vrei ca nu te-ai suit vreodata intr-un E60 de faci remarca asta.


                      Originally posted by George_b
                      Te invit sa vii sa asculti un Pro logic 7 la mine si sa mai spui apoi ceva.Iar motorul de 3.0d nu e deloc finut...e o bestie pe langa cdi-uri.
                      Stai linistit ca nu ai cum sa o duci la cap cu cei ce au un E220 antic si chel, si au impresia ca le-a mai crescut un c...i dupa ce au cumparat masina. E logic, dupa ce au condus numai dacii si te urci apoi intr-un w210 antic, sa aibe impresia ca au un Maybach la usa.


                      Originally posted by adrynoemi
                      Imi place si ca are 218cp,dar de ce e o besti pe linga cdi-uri?
                      E 320 cdi w211 are 204 si 224 de cai,si bmw 530d are 218 si 231 de cai.
                      De ce ti se pare mai bestie unul ca altul?
                      Raspunsul e dat de tine mai sus.....30d e un motor exceptional ce consuma mai putin,fuge mai tare, e mai silentios si mai rafinat decat concurenta.Si cu un cuplu liniar ce-l poti masuna si tu cu cheia dinamometrica.

                      Originally posted by adrynoemi
                      Si mai continuam,E 420cdi nu ti se pare bestie? cu 300 si ceva de cai?
                      Iar cel mai putenic motor disel de pe 5 la bmw este 535d care are 282.
                      Nu mai continua , ca ......continui prost. E420cdi e printre cele mai proaste motoare construite vreodata de Mercedes. Consuma mult, fiabiliate slaba, iar performante si mai slabe. Iar combinatia 420cdi pe caroseria w211 e si mai proasta. Lucru pe care tu nu ai cum sa-l stii. Greutatea mare pe puntea fata face masina greu controlabila pe viraje. De ce crezi ca Bmw face eforturi uriase sa echilibreze greuattea 50 cu 50% fata -spate? Comparativ cu 535d, E420cdi e varza si la performante si la manevrabiliate, iar pe un parcurs virajat numai sistemele pot tine pe traseu 420cdi-ul.Inginerii nu au optimizat curba de cuplu, iar cutia 7G-tronic nu reactioneaza asa cum ar fii trebuit. La performate, 535d face pipilica grav pe V8 cdi ridicularizand cu acesta. 535d fiind o adevarata bestie neavand nici un concurent. Si astea, cu la un consum foarte mic de combustibil. Daca il mai si cipam , facem misto si de modelele AMG. E420cdi fiind o gluma nereusita la adresa lui 535d.
                      Daca te uiti la motoare, BMW a fugit cu majoritatea premiilor in ultimii ani, Audi si Mercedes au intrat ocazional in top5.
                      http://www.youtube.com/watch?v=yEIgdjbFq50 sa vezi cum poate face fata un L6 fata unui V8 ....



                      Originally posted by adrynoemi
                      Iar iti spun ca nu trebuie sa compari sistemul audio de pe seria 7 ,cu sistemul de baza de pe un E klasse...
                      Pt cultura ta generala, iti spun ca e optiune si pe seria 5....uita-te la masinile unchilor, nepotilor bunicilor tai din Spania.


                      Originally posted by adrynoemi
                      Mai sus spunea cineva ca e60 este mult mai superiori ca w211.
                      Ma apuca risul,sunt doua masini premium,de aceasi clasa,si de cind e mai superior un Bmw ca un Mercedes in toate aspectele?E mai superior in citeva aspecte ca mercedesul,si acesta la rindul lui e mai superior in alte aspecte ca Bmw-ul,dar in toate aspectele?este absurd sa spui asta..
                      Tot pt cultura ta generala, in toate testele care le-au facut diverse publicatii, mereu castigator a fost E60 in comparatie cu Mercedes sau Audi. In multe aspecte a fost superior fata de W211, mai putin la spatiu interior . Dar, daca analizam interiorul noului E-classe, vad ca si ei au adoptat stilul bordului modelului E60, care era foarte bine conceput, toate butoanele uzuale fiind la indemana, mai putin cele mai rar folosite ce puteau fii setate din I-drive.



                      Originally posted by SEBASTIAN 77
                      dar un W211 fecelift este net superior unui E60 facelift, aici ma refer la cum arata la calitatea materialelor, asta o recunoaste si cei mai infocati fani BMW, a fost un model destul de naspa mai ales la interior, daca te uiti atent are niste manere la interior parca sunt facute din topor. Si cei de la fabrica si-au dat seama de asta de aceea la urmatorul model F10 au schimbat complect infatisarea atat la exterior cat si la interior
                      Cativa ziaristi au mentionat cele spuse de tine, adica s-au referit la forma bordului, nicidecum la caliatatea materialelor care sunt premium. Calitatea materialelor nu e cu nimic mai prejoasa decat a concurentei, si doar conceptia plansei bord a depunctat E60-ul, dar asta depinde de gusturi.

                      Acum cativa ani cei de la Mercedes au invitat o groaza de ziaristi si i-au pus sa aleaga la intamplare cateva Mercedes E-classe si au mers cu ele niste piloti pe un circuit oval cu o viteza de peste 200 km/h nonstop, un total de peste 100.000 km. Opreau masinile doar pt a se schimba pilotii si a se face reviziile. aafost un exercitiu de imagine cauzat de numeroase plangeri pt Mercedes E in special si pt scaderea drastica a vanzarilor in acest segment, toata lumea fiind de acord cu acest aspect.
                      Revista '' What Car'' a avut un astfel de test destul de bine prezentat ...concurente:E60 530d, A6 3.0, MB E-clase si Jaguar X type ...motorizarile de 3.0l diesel...Clasamentul final a fost : E60, A6, MB si Jaguar.
                      E60 a fost tare la aproximativ toate capitolele, singurul la care a pierdut a fost la interior...unde a fost depasit de celelalte modele...in principal datorita iDrive-ului si design-ului simplist.
                      Daca cauti pe www.whatcar.co.uk s-ar putea sa gasesti si acolo testul...oricum E60 este cotat cu 5 stele din 5 ...si de Whatcar si de Top Gear! In aceeasi revista, castigatorul Executive Car of The Year pe ultimii 3 ani a fost .....525i E60.....care a catalogat E60 :As close to perfect as you'd want it to be iar W211:Not the best car to drive; reliability questions and BMW’s 5-series is - just - better to drive and quicker.

                      E60 fiind superior si noului E-classe, care nu a putut tine pasul cu vechiul E60, asa cum reiese intr-un testfacut de Autoexpress iar verdictul dat NOULUI E-classe a fost :But while the E-Class is a good car, it’s not a great one.http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=ro

                      Sa vedem alt test gasit pe un alt forum Mercedes:

                      And the winner is ... BMW 530d!


                      1st place: BMW 530d ....... 3685 points
                      (best notes in categories: comfort + ride, handling + braking, engine + transmission, costs + gas emissons)

                      2nd place: new AUDI A6 3.0 TDI quattro ....... 3606 points
                      (best notes in category: interior + space)

                      3rd place: MB E 320 CDI ....... 3560 points
                      (no best category!!!)

                      Sa inteleg ca mult laudatul W211 e la ani lumina in spatele lui E60? Se vede ca ......cam asa e. Multi propietari de W211 avand ochelari de cal, nu ar recunoaste in veci....ca exista si alte masini, poate mai bune.

                      Un alt citat despre un versus E60-W211: No car in this segment can't deliver such driving pleasure as BMW 530d does. MB E 320 CDI is a comfortable cruising car, but it doesn't set any benchmark.Si ar mai fii multe alte teste, dar nu are rost sa le insir pe toate aici. si toate calificau ca lider la aceasta clasa E60.

                      Chiar si noul 5 series e peste E-class si iar a stabilit noi standarde la aceasta clasa.


                      Originally posted by adrynoemi
                      Mai sus spunea cineva ca e60 este mult mai superiori ca w211...
                      Se pare ca acel cineva ce spunea asta....a cam avut dreptate.....nu?



                      Originally posted by dentimarius View Post
                      .Cine pune accent pe sportivitate si vrea o masina premium va alege BMW, In schimb cine prefera confortul si eleganta va merge pe Mercedes..
                      Se pare ca si la confort, stafeta e ridicata de Bmw cu silentiozitatea si lipsa de vibratii a propulsoarelor, Mercedes fiind descalificat de izolarea fonica mai slaba.

                      Originally posted by dentimarius View Post
                      .Iar numarul de cai nici pe departe nu e relevant. Oare nu credeti ca un cuplu bun ajuta mai mult decat un plus de 15-20 cai? Ca sa nu mai spun de rapoartele de transmisie. Un cuplu bun impreuna cu un raport bun in cutie poate face mult mai mult decat o diferenta si de 30 cai. Daca nu ma insel motoarele mai mari de 270cdi sunt in "V", nu? Asta inseamna din start un cuplu mai bun decat motoarele 6 in linie de la BMW. Insa, diferenta e data de cutiile de viteze. ..
                      Iti dau partial dreptate aici,Bmw a stiut cum sa conceapa o cutie de viteze si cel mai important lucru in acest trio( motor-cutie-diff) fiind diferentialul si cum stie sa puna pe asfalt puterea. Nu e diferenta de cuplu intre V6 si L6 , un V6 nu avand neaparat un cuplu mai bun, ci asta tine de mai multi factori. e cunoscut faptul ca un V6 accelereaza mai usor datorita greutatii mai reduse a pieselor rotative din motor, dar nu va avea durabilitatea ( fiabilitatea), lipsa de vibratii si echilibrarea unui L6. Mai sunt si alte chesti, dar iarasi nu-si au rostul sa le anumeram aici.

                      Originally posted by dentimarius View Post
                      .La BMW, etajarea treptelor e optimizata pentru fuga, in timp ce la Mercedes sunt optimizate pentru confort. La BMW, la cutiile automate, mereu se va simti cand e schimbata treapta de viteza. Ori la Mercedes, treptele sunt schimbate mult mai "silentios", mai lin, aproape imperceptibil....
                      Ma rog, comparatie am facut-o intre al meu e39(cutie automata noua) si un w210 cutia automata originala a masinii...
                      Incearca cu E60 si vedem daca mai ai aceasi parere. Nu stiu de ce, dar mie chiar mi-a parut ca si E39 schimba excelent si fara smucituri vitezele.
                      Last edited by 300zxtt; 01-12-2011, 17:41 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by SEBASTIAN 77
                        Hai sa te luminez cu un exemplu cel putin , un filtru de motorina E 39 = 160 ron, w210 cdi = 30 ron, fa tu calcule.
                        Piesa cu tepi....se vede ca nici macar nu ai habar ce este un E 39, OK, este piesa ce da comanda klima in masina situata pe mijlocul masini in bord sub unitatea centrala de la klimatronic...si costa aproximativ 360 ron, si turbinele nu duc mai mult de 250000 km, nici macar la 525 sau 530d.(tine minte, fost detinator de e 39, 525 d, prieten cu seful de service BMW)
                        Toate cele bune.
                        Mersi mult pt rasul de care am avut parte gratuit. E prea tare ''piesa cu tepi'' . Cred ca daca te duci la cineva si ceri asa ceva rad si curcile. Nu stiu care din noi nu are habar de E39, dar cred ca sigur unul din noi ori scoate din burta ori nu are ideie cu ce se mananca un Bmw. Ca fost propietar de multe E39 si fin al unui tip ce are un parc de dezmembrari, iti pot spune ca second, ''piesa cu tepi'' costa in jur de 200-250ron . Chestia aia cu tepi ) se defecteaza foarte rar, nu asa cum cad injectoarele de la cdi.

                        Apropo si de turbine, spune-i prietenului tau imaginar de la Bmw si pt cultura ta generala, turbinele de la Bmw rezista chiar foarte bine, calitatea lor fiind foarte buna pt regimul la care sunt supuse. Si nu sunt fabricate in Romania cum sunt cele de la 200-220 sau 270cdi. Apropo, stii in ce oras e fabrica?

                        Tine minte, am contact zilnic cu turbine. Sunt febletea mea. Am si o mica afacere cu ele, si cred ca stiu ce vb. Pot s afac comparatie live intre ele.

                        Comment


                        • #27
                          @300zxtt....bravo...initial cand am vazut postul tau am presupus ca scrii multe vrute si nevrute , dar am incercat sa imi fac rabdare sa citesc....Ce sa zic...mie imi e clar ca stii mai multe despre masini decat mine, deci, din partea mea toata stima...

                          Cat despre "piesa cu tepi"....Sa va explic. In principal pe e39 aceasta "piesa cu tepi" e raspunzatoare pentru foarte multe neplaceri. In sine piesa e o rezistanta cu treapta variabila(ceva de genul asta apare in catalogul de piese de la BMW) care nu face altceva decat sa "comande" ventilatorul de la clima. Treptele de viteza de la ventilator sunt schimbate prin intermediul acestei piese. Noua, pe original costa undeva in jur de 350 ron la AB, pe producator ajunge undeva in jur de 230-270, iar seconde nu stiu pentru ca nu am avut ocazia.
                          2 masini e39 am avut, la ambele am avut "ocazia" de a schimba aceasta piesa. Cand se defecteaza, climatronicul se comporta foarte ciudat...ventilatorul merge pe o singura treapta de viteza(indiferent de cum e comandat sa mearga) si ce e mei grav ..continua sa mearga si dupa oprirea motorului. Astfel in cateva ore, iarna, si cam 12-13 ore vara bateria masinii e "rezolvata". Asta, din cele spuse pe forum la BMW de catre patiti, dar cred ca depinde foarte mult si de starea bateriei.
                          Last edited by mircea600sel; 01-15-2011, 19:49 PM.

                          Comment


                          • #28
                            300zxtt vad ca ai habar de masini,si valorez treaba asta la tine,si din cite am citit la laaargul tau raspuns,ai dreptate si nedreptate.
                            In familia mea avem,w210-le,w211-le si e60-ul,si toate mi se par masini excelente.
                            Last edited by mircea600sel; 01-15-2011, 19:48 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Andreiu' View Post
                              Am avut un e39 din 2001 525d 163 cp, o masina foarte buna, fugea ingrozit, cat avea pe bord atat fugea (fara sa exagerez), iar dupa o perioada de timp mi-am luat un e39 530d, o masina absolut fantastica in ceea ce constau performantele, dar intre aceste masini mi-am luat un mercedes w211 care chiar a facut diferenta. Mercedesul era classic, si chiar se vedea diferenta in ceea ce consta stabilitatea la drum si forta de care dadea dovada, dar la confort Mercedesul este extraordinar. Multa lume spune ca daca vrei masina puternica iti iei bmw si daca iti vrei sa-ti iei masina eleganta si fara performante iti iei BMW, ceea ce este total o mare prostie, daca vrei ambele variante de mai sus iti iei mercedes cu motor mai puternic. Acum am un 270 cdi de care sunt absolut indragostit, este o masina exceptionala si chiar imi ofera confortul de care am nevoie, dar si puterea despre care vorbeam la bmw. Ador Mercedesurile pentru ca stiu sa puna accent foarte mare asupra detaliilor la interior, tin sa mentionez ca la bmw nu gaseam noaptea locul de unde sa deschid portiera, pe cand la mercedes este luminat ambiental..... pfff am intrat prea in subiect, dar sunt multe plusuri la mercedes in comparatie cu bmw.
                              Comparand e39 cu w211 si nu cu w210,deja imprimi ideea ca e39 e clar superior "okiosului" si ca el mai degraba ar suferi comparatie cu w211.Si eu unul,cam asa simt.Pt mine conteaza f mult aspectul interior,iar un e39 full cu navi arata superb,ce e drept,poate depasit putin de aspectul interior al w211-lui dar clar peste w210,acesta din urma fiind destul de retro mai ales la forma butoanelor.
                              Cat despre performante,nu cred ca are prea mare importanta marca ci doar motorul.Eu am un batranel w210 din 96,E420 (279 cp),iar la o cursa drag vs un 535d,intr-o seara,am fost perfect egali.Insa noi eram 3 in masina iar in bmw doar soferul singur.Totusi eu unul nu (mai) sunt un mare fan al cailor putere,iar pt mine,o masina buna nu inseamna sa fie neaparat mai rapida decat alta la semafor ci doar sa te ajute in situatiile din trafic cand ai nevoie.
                              Last edited by mircea600sel; 01-15-2011, 19:48 PM.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • #30
                                Io zic ca E39 e sub la fiabilitate....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF