If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Xenon
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Tot ce se poate, nu stiam cum il chiama de aceea am zis (ceva gen "boloboc" automat). Ai idee daca acest "AUTOLEVEL" (sistem de auto pozitionare) este in legatura cu suspensia sau este independent ?. In kit-ul farurilor primesti si acest sistem pe linga partea electronica de xenon ?, sau trebe specificat extra ?
Exemplu de comanda ; Far Xenon + Kit Electronic + Kit Autolevel
Instalatiile de xenon after market nu sunt livrate cu acest sistem de reglare automat. Sistemul este comandat de calculatorul masinii.
Un prieten si-a montat la un BMW seria 3 din 2006 intreg sistemul xenon original, schimband inclusiv farurile si a fost nevoie sa mearga la reprezentanta la Brasov pt a rescrie softul, intrucat cel vechi nu recunostea instalatia xenon.
Eu am mers in vara asta prin 5tari (7 daca includ Monaco si San Marino) cu instalatie xenon pusa in tara, fara spalator, fara omologare, fara sistem de reglare automata (care la w202 se gaseste montata pe puntea spate) si nu m-a intrebat nimeni nimic!
Computerul de bord are o protectie la voltaj si la intensitate care nu permite instalarea xenonului fara a merge la dealer sa o inlature!
Blasturile la pornirea lor, solicita mai mult curent decat un bec obisnuit cu halogen. Asta e tot.
Poate cineva recomanda un atelier in romania care poate instala (cu garantie) si eventual poate si comercializeaza un asemenea sistem complet de faruri xeon pe un w203?
Cei de la reprezentanta mb mi-au spus ca ei nu fac asemenea operatiuni chiar daca le dau greutatea farurilor noi in aur (o chestie de admirat, sau pur si simplu nu au habar despre ce e vorba, cum am patit'o in cazul scaunului dreapta care nu-si mai lasa tetiera in mod automat la rabatarea banchetei....ziceau ei ca este defect motorasul sau chiar circuitul in sine, si ironia sortii...m-au apucat nervii cu ei de fata si in momentul in care am impins mai tare de bancheta...a inceput sa lucreze dovedind de fapt o problema la senzorul de pozitie a banchetei din cauza nefolosirii indelungate )
dar cum se poate monta instalatia de spalat farurile, trebuie o bara fata noua sau se poate monta pe cea stock si cam la cat ar duce totul instalatia de spalat farurile si 2 faruri
Trebuie schimbata bara ca sa nu dai gauri in ea. Dar neaparat sa fie instalatie cu presiune mare, care stropeste puternic, altfel e degeaba.
Am montat pe mb meu,C180,200 xenoane si am eroare in bord.Pentru ca nu am timp sa ajung la cineva sa rezolv problema, prima data aprind xenoanele si dupa aceea pornesc motorul.Defectul dispare.Este vreo problema.
Am montat pe mb meu,C180,200 xenoane si am eroare in bord.Pentru ca nu am timp sa ajung la cineva sa rezolv problema, prima data aprind xenoanele si dupa aceea pornesc motorul.Defectul dispare.Este vreo problema.
Terminati cu prostiile astea cu rescrierea softului....eu mi-am pus instalatie aftermarket si merge perfect fara erori....smecheria este sa-ti iei instalatie cu balast digital, special facut pt. masini cu CAN-BUS , adica cu instalatie electrica din asta moderna, cu dublu circuit, care iti arata eroare in bord cand ai un bec ars. Prima masina din lume cu instalatie electrica CAN-BUS a fost W203....de atunci mai toate masinile dupa 2000 au asa...
......primele kit-uri xenon aparute n-aveau balasturi digitale....astea mai recente au.....eu chiar am luat un kit de 55w mai puternic....xenonul de fabrica si cel normal aftermarket au 35w.....
Balastul ala digital are un mic chip in el care citeste cat curent intra si iese din instalatie....
Exemplu : ai pe masina bec halogen de 55w...ala consuma x curent...da?...computerul masinii vede chestia asta(prin CAN-BUS) daca se arde becul arata eroare, caci vede ca nu se mai consuma acea cantitate x de curent acolo........acelasi lucru se intampla cand pui xenon simplu de 35w....consuma altfel decat halogenu original.....computeru masinii vede diferenta si da eroare ca si cand ai avea becu ars......atat.....masina n-are nimic doar ca e enervanta eroare pe display...........solutia este balastul digital si gata......asa ca aveti grija ce comandati la furnizorii de xenon...
Am montat pe mb meu,C180,200 xenoane si am eroare in bord.Pentru ca nu am timp sa ajung la cineva sa rezolv problema, prima data aprind xenoanele si dupa aceea pornesc motorul.Defectul dispare.Este vreo problema.
Gelu masina ta n-are nimic...poate sa mearga cu eroarea asta inca 100 ani ca n-o afecteaza...dar ca sa nu-ti mai dea erori sigur tre sa schimbi balasturile cu unele digitale.....decat sa mai umbli degeaba la tot soiul de mesteri care n-au ce sa-ti faca si sa cheltui bani inutil incearca sa faci schimb de balasturi cu cineva care vrea sa-si puna xenon pe o masina ce nu are CAN_BUS si-ti rezolvi treaba asta fara bani multi...inca o data rescrierea softului e o gogomanie....
Vladruse, ai faruri cu lupa pe a ta sau normale cu oglinda? Intreb pentru ca sunt curios daca imi pun xenon, orbesc sau nu participantii la trafic? Pe w202 mi-am pus 2 kituri (far si proiector) si le rupeam ochii seara daca le tineam mai ridicate.
Nu n-am lupa....sint farurile normale, nici macar alea de facelift cu sticla clara........zilele astea si eu astept instalatia pt. proiectoare...........intr-adevar cam "rupe" lumina dar daca le lasi mai jos si sint reglate bine n-ai treaba cu nimeni.......mentionez ca reglajul normal de la butonul din bord functioneaza in continuare daca era cineva curios...
Salut , am citit si eo pe aici cu balast digital si cu erori si m-ati dat peste cap . La C-ul meu imi arata la bord 2 erori de lampe si am impresia ca amandoua sunt legate doar de un singur bec si anume cand aprind proiectoarele "de ceatza" in spate la stopuri unul este ars , ce fel de bec ar trebui sa-i pun ? si oare sunt 2 becuri arse ? Sunt mai nepriceput , ajutati-ma va rog !
Salut. Referitor la instalatiile cu xenon exista pe piata romaneasa doua tipuri. Primul este cel aftermarket, care iti ofera becul, ridicatorul de tensiune si balastul. Montat pe un far care a fost proiectat pentru a functiona cu becuri pentru halogen, iti ofera o lumina puternica, orbitoare pentru participantii la trafic si nu iti ofera o proiectie adecvata pe asfalt ( practic nu prea vezi nimic si atunci cand vezi, fasciculul este proiectat imprastiat ). Al doilea tip, este cel original, in componenta caruia alaturi de cele de mai sus mai cuprinde si un far special proiectat sa functioneze pentru xenon. Farul pentru xenon are o oglinda speciala , o lupa speciala care iti ofera o lumina de intensitate omogena si o proiectie adecavata si uniforma pe asfalt ( adica vezi cum trebuie ). Ceea ce nu spun sau nu stiu vanzatorii de kituri aftermarket este faptul ca trebuie sa achizitonezi un far special proiectat pentru xenon, pentru a te bucura de facilitatile xenonului. In cazul xenonului, pe langa electronica un rol important il are si optica! Dar si in cazul farurilor au aparut replici , care nu au performante bune. In concluzie: daca vrei sa-ti pui xenon pe masina iti recomanda faruri originale. Apropos, am doua faruri originale cu xenon, impecabile de vanzare.
Apropos, am doua faruri originale cu xenon, impecabile de vanzare.
Ce coincidenta !!!!
De unde ai tu informatiile astea Dl. Dragos, cum ca farurile tale au lentilele altfel decat ale mele? Nu vrei sa ne spui si sursa de unde ai aflat asta?
Eu inteleg ca vrei sa-ti vinzi marfa, dar nu inteleg de unde ai tras concluzia ca instalatia aftermarket nu "vede" bine pe farurile simple....eu te invit sa vezi la masina mea cum sta treaba...............la urma urmei e doar un bec mai puternic si atat....tot lumina e indiferent sursa, xenon, halogen....ce naiba...sa fim seriosi...parerea mea e ca bati campii rau de tot cu toata teoria de mai sus...
Nu vreau sa-mi vand nici o marfa. Am schimbat farurile pe care vreau sa le vand cu unele cu bixenon ( cu lupa ) si nu mai am ce face cu ele. Imi este total indiferent daca le vand sau nu. Ceea ce ma scris mai sus a fost pentru a furniza niste informatii. Informatiile pe care le-am scris le am de la service Mercedes , de la electricieni. Sa inteleg ca xenonul tau , care banuiesc ca este montat pe un far care a avut halogen inainte lumineaza la fel de bine ca pe un far care a fost proiectat pentru xenon. Si pentru a te convinge uita-te la un far cu halogen ( model pana in facelift ) si la unul cu xenon si vei vedea singur diferenta. Si inainte de a bate campii, cum spui, am verificat informatia.Cand am mentionat de lupe , am facut referire la modele de faruri pana in facelift. Dupa face lift , exista geam clar fara lupa pentru halogen si cu lupa pentru xenon.Ok, accept invitatia!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment